Partner
Što je Intercom?
Intercom je platforma za poruke koju poduzeća koriste za komunikaciju s klijentima. Poruke mogu biti upotrijebljene za prikupljanje i filtraciju podataka te kreiranje usmjerenih poruka.
Kako ga vi možete koristiti?
Upotrijebite ovu integraciju za praćenje i upravljanje porukama ili korisnicima. Možete dodavati događaje, bilješke, kreirati korisnike, rukovati oznakama, ažurirati kompanije, slati poruke i još više. Intercom integracija će vas obavještavati o novostima, ažuriranjima i novim klijentima.
Prednosti
- Pratite vaše poslovno dopisivanje
- Prikupljajte podatke i upravljajte korisnicima
- Nema više prebacivanja između aplikacija
Frequently asked questions
Što je Intercom?
Intercom je platforma za konverzaciju na kojoj možete spremati podatke i upravljati njima, još od 2011.
Kako možete koristiti Intercom integraciju unutar LiveAgent-a?
Integracijom Intercoma možete: - odgovarati klijentima iz LiveAgent-a - kreirati korisnike, ažurirati kompanije, dodavati oznake - prikupljati podatke iz poruka - poboljšati tijek rada korisničke službe
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.