Partner
Što je Socialbakers?
Socialbakers je marketinška kompanija utemeljena na umjetnoj inteligenciji s fokusom na društvene mreže. Oni vode marketinški paket koji sadrži nekoliko moćnih alata za upravljanje medijima.
Uključuju analitiku za konkurentske uvide i usporednu analizu, Builder – alat za objavljivanje, Ads za upravljanje oglasima na društvenim mrežama, Listening za praćenje razgovora oko određenih brendova i Professional Services za savjetovanje.
Kako ga možete koristiti?
Socialbakers integracija za LiveAgent može Vam pomoći u upravljanju društvenim mrežama, odgovaranju i tiketiranju. Vaša Socialbakers Community platforma pratit će vaše društvene mreže, poput Facebooka i Twittera, i izdvojit će sve važne informacije.
Nakon integracije s LiveAgent-om stvara se korisnički račun u Socialbakersu. Tada se taj korisnik može dodijeliti komunikaciji. Svaki put kada se problem ili upit kreiraju u Socialbakersu, mogu se dodijeliti agentu u LiveAgentu.
Softver korisničke službe LiveAgent može poboljšati sve Vaše interakcije s klijentima iz jednog objedinjenog kontakt centra. Izgradite bolje odnose s klijentima i klijentsko zadovoljstvo uz pomoć naših značajki na društvenim mrežama.
Značajke LiveAgent ticketinga na društvenim mrežama omogućuju Vam komunikaciju s Facebooka, Instagrama i Twittera unutar jednog višekanalnog sustava za ticketing. Porukama, komentarima, postovima i chat porukama na društvenim mrežama može se upravljati iz LiveAgent-a i ne morate se prebacivati između aplikacija.
Prednosti
- Pratite svoje račune na društvenim mrežama
- Ticketing sustav organizira komentare, poruke, spominjanja i još mnogo toga
- Sve je na jednom skladnom dashboardu
- Odmah odgovorite putem ticketing sustava
- Poboljšajte svoj tijek rada
Frequently asked questions
Što je Socialbakers?
Socialbakers je marketinška platforma za društvene mreže koja Vam pomaže razumjeti publiku, stvoriti prikladan sadržaj i u konačnici poboljšati angažman.
Koje su prednosti integracije Socialbakera s LiveAgent-om?
- bolji tijek rada
- sposobnost odgovora iz sustava za korisničku podršku
- organizirani tiketi, komentari i spominjanja
Poduzeća pružaju podršku korisnicima putem društvenih medija, što pomaže u rastu, ali vrijeme odgovora može biti sporo zbog problema s integriranjem sustava. Prosječno se 20 tiketa primi putem društvenih medija dnevno, ali 20% se ignorira kao spam. Društveni mediji nisu preferirana metoda korisničke podrške, ali 10% prometa web stranica dolazi od posjetitelja s društvenih medija te 84% Amerikanaca dobije odgovor putem društvenih medija od kompanije koju su kontaktirali.
Očekivanja na društvenim medijima
Korisnici društvenih medija već su kontaktirali brendove i poduzeća putem platformi po vlastitom izboru, nakon što su imali pozitivna iskustva s njima. Vjerojatnost da će potrošači preporučiti brendove drugima putem društvenih medija nakon pozitivnog iskustva iznosi otprilike 71%. Oko 40% potrošača očekuje odgovor brenda unutar 1 sata, dok ih 79% očekuje unutar 24 sata. Postoji mogućnost čekanja od 1 dana na odgovor brenda. Očekivanja i preferencije potrošača istražuju se kroz statistiku društvenih medija, korisničke baze podataka, pozivnog centra i drugih područja. Najčešće preferirani kanali za korisničku podršku uključuju društvene medije, korisničke baze podataka i tiketing. Live chat i VoIP partneri također su popularni.
Help desk značajke za društvene mreže
Društvene mreže su važan kanal korisničke usluge te mogu poboljšati prisutnost na mreži, svjesnost o brandu i prodaju. Interakcija s korisnicima na društvenim mrežama može biti korisna u procjeni učinkovitosti marketinške strategije. Web chat na mreži je način komunikacije među ljudima putem interneta koji ne zahtijeva softver, a aplikacija Slido omogućava postavljanje pitanja ili podnošenje anketa tijekom prezentacija i sastanaka. LiveAgent Demo nudi razne opcije i funkcionalnosti za upravljanje korisničkom službom.
Korisnički obrazac je ključan za izvrsnu podršku kupcima, a ankete o zadovoljstvu klijenata su važne za razumijevanje njihovih misli o proizvodima i uslugama. Najbolje prakse za ankete uključuju jasno definirana pitanja i optimizaciju za mobilne uređaje, kao i ponudu bonusa korisnicima koji odgovore na ankete. LiveAgent nudi funkcionalnosti za podršku korisnicima i ima integracije s drugim softverskim alatima.