Partner
Što je Socialbakers?
Socialbakers je marketinška kompanija utemeljena na umjetnoj inteligenciji s fokusom na društvene mreže. Oni vode marketinški paket koji sadrži nekoliko moćnih alata za upravljanje medijima.
Uključuju analitiku za konkurentske uvide i usporednu analizu, Builder – alat za objavljivanje, Ads za upravljanje oglasima na društvenim mrežama, Listening za praćenje razgovora oko određenih brendova i Professional Services za savjetovanje.
Kako ga možete koristiti?
Socialbakers integracija za LiveAgent može Vam pomoći u upravljanju društvenim mrežama, odgovaranju i tiketiranju. Vaša Socialbakers Community platforma pratit će vaše društvene mreže, poput Facebooka i Twittera, i izdvojit će sve važne informacije.
Nakon integracije s LiveAgent-om stvara se korisnički račun u Socialbakersu. Tada se taj korisnik može dodijeliti komunikaciji. Svaki put kada se problem ili upit kreiraju u Socialbakersu, mogu se dodijeliti agentu u LiveAgentu.
Softver korisničke službe LiveAgent može poboljšati sve Vaše interakcije s klijentima iz jednog objedinjenog kontakt centra. Izgradite bolje odnose s klijentima i klijentsko zadovoljstvo uz pomoć naših značajki na društvenim mrežama.
Značajke LiveAgent ticketinga na društvenim mrežama omogućuju Vam komunikaciju s Facebooka, Instagrama i Twittera unutar jednog višekanalnog sustava za ticketing. Porukama, komentarima, postovima i chat porukama na društvenim mrežama može se upravljati iz LiveAgent-a i ne morate se prebacivati između aplikacija.
Prednosti
- Pratite svoje račune na društvenim mrežama
- Ticketing sustav organizira komentare, poruke, spominjanja i još mnogo toga
- Sve je na jednom skladnom dashboardu
- Odmah odgovorite putem ticketing sustava
- Poboljšajte svoj tijek rada
Frequently asked questions
Što je Socialbakers?
Socialbakers je marketinška platforma za društvene mreže koja Vam pomaže razumjeti publiku, stvoriti prikladan sadržaj i u konačnici poboljšati angažman.
Koje su prednosti integracije Socialbakera s LiveAgent-om?
- bolji tijek rada - sposobnost odgovora iz sustava za korisničku podršku - organizirani tiketi, komentari i spominjanja
Izvještaj o usklađenosti sa SLA
Dostupne su različite funkcionalnosti i integracije za jačanje odnosa s klijentima i poboljšanje online ugleda. Pruža besplatne račune i podršku korisnicima.