Softver korisničke službe za industriju putovanja

Pomozite stvoriti prekrasne uspomene diljem svijeta s LiveAgent-om. Budite blizu vaših klijenata i pomozite im brže.

Ponudite 24/7/365 podršku kreirajući sveobuhvatne centre za samoposlugu pune najčešćih pitanja, foruma zajednice, članaka i vodiča.

Nadgledajte ponašanje posjetitelja vaše web stranice ili pregledajte CRM podatke kako bi mogli kreirati personalizirane preporuke za putovanje.

Ugradite napredne sigurnosne značajke kao maskiranje kreditnih kartica i enkripcija kako bi osigurali zaštićenost podataka vaših klijenata.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Rješavajte nevolje u realnom vremenu

Svi mi znamo da se problemi događaju u najgore vrijeme na najgorem mjestu. Ali možete učiniti rješavanje tih prepreka lakšim ako omogućite vrhunsku i brzu korisničku podršku putem trenutačnog live chat softvera. Učinite da vaši klijenti budu zadovoljni i sretni jer su izabrali vašu putničku agenciju!

travellling-searching location-illustration
woman travelling with suitcase-illustration

Ponudite prilagodljive ponude

Ako imate više znatiželjnih klijenata koji trebaju pomoć, to nije problem. Korištenje LiveAgent-a za pružanje odgovora na različita pitanja može biti zabavno. Gledajte na to kao razgovor s više vaših prijatelja odjednom putem društvenih medija – zvuči lako, zar ne? Učinite si život lakšim i klijente sretnijima uz LiveAgent!

Budite u kontaktu 24/7

Neki klijenti trebaju posebnu pažnju ili su jednostavno u drugoj vremenskoj zoni. Ne samo da ne morate više biti u uredu 24/7 za pružanje besprijekorne korisničke službe, nego možete i odgovarati na upite iz udobnosti vašeg kauča. Pređite na moderni softver korisničke podrške odmah i olakšajte si posao u trenutku – klijenti će biti oduševljeni!

woman on camel in Egypt-illustration

Više od 21.000 kompanija ne može biti u krivu

Pogledajte naše priče i svjedočanstva o uspjehu i otkrijte pozitivni utjecaj implementacije softvera za korisničku podršku u industriju za smještaj putnika.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Zašto bi putnička agencija trebala imati softver za korisničku podršku?

Softver za korisničku podršku pomaže automatizirati dnevne procese korisničke podrške za pružanje efikasnije i efektivnije usluge. Nadalje, pomaže u uspješnom upravljanju s više klijenata odjednom jer povezuje više platformi u jedno sučelje.

Zašto bi vaša putnička agencija trebala izabrati LiveAgent?

LiveAgent vam daje priliku za povezivanje s vašim klijentima bilo gdje, bilo kad i na bilo koji prikladan način. LiveAgent softver korisničke podrške ima više osnovnih značajki, uključujući tiketing, live chat, bazu znanja, forum i više. LiveAgent također nudi više jezika i priliku za prilagodbu usluge potrebama svakog poslovanja.

Kako vaša putnička agencija može imati koristi od LiveAgent-a?

LiveAgent ima više prednosti, kao što su zadovoljstvo korisnika, zadržavanje klijenata, vjernost klijenata i smanjenje troškova.

Related Articles to Smještaj putnika
Streamline your workflow and complete any task efficiently. Choose from a variety of checklists and start improving immediately.

Kontrolni popisi

Kontrolni popisi su alati koji vam mogu pomoći u organiziranju vašeg poslovanja na učinkovit način, bez poteškoća. Postoje različiti kontrolni popisi za različite kategorije, kao što su Marketing, Customer Service, HR, itd. Popisi uključuju alate za uključivanje SaaS klijenata, pokretanje podcasta, postavljanje društvenih medija, program identifikacije klijenata, upoznavanje svojih klijenata, planiranje krize komunikacije, obuke agenata korisničke službe i mnogi drugi. Ovi kontrolni popisi su ključni dio svakog programa, uključujući i dubinsku analizu klijenta (CDD), kao što je i regrutiranje službenika korisničke službe. Bez obzira na vašu industriju, pružanje odlične korisničke usluge je izuzetno važno, a kontrolni popisi su korisni alati za postizanje tog cilja.

IdoSell je Saas rješenje za e-trgovinu i jedan od vodećih dobavljača e-trgovinskih sustava u Poljskoj. Pročitajte više o njima.

Idosell | LiveAgent

Tvrtka IAI S.A. predstavila je IdoSell Booking uslugu 2013 koja omogućuje prodaju rezervacija putem interneta, mobilnih uređaja ili društvenih mreža, trenutno dostupnu u Poljskoj i Njemačkoj. Implementacija LiveAgent-a poboljšala je brzinu odziva prodajnog odjela te integraciju Facebook poruka, a podrška korisnicima zadovoljna je sučeljem i prilagodljivošću. Paweł Fornalski ističe da je LiveAgent idealan alat za rast tvrtke.

Koji su razlozi za ulaganje u tiketing softver? Pročitajte naše statističke podatke i otkrijte važnost odlične korisničke službe.

Važnost tiketinga

Investiranje u tiketing softver može poboljšati korisničko iskustvo i povećati prihod tvrtke. Prema Forbesu, 84% tvrtki koje su radile na poboljšanju korisničkog iskustva uočilo je povećanje prihoda. Zadovoljni korisnici mogu utjecati na usmenu predaju i 72% će podijeliti svoje dobro iskustvo. Moderne sustave za tiketing je moguće integrirati s aplikacijama trećih strana, omogućujući agentima unaprjeđenje korisničke podrške i pružanje personaliziranih usluga koje će potaknuti rast tvrtke.

LiveAgent pomaže poboljšati korisničko iskustvo u raznim poslovnim branšama. Pogledajte uspješnu priču naših klijenata iz Satura i odlučite sami.

Satur

LiveAgent je softver za korisničku službu s raznim funkcionalnostima poput VoIP telefonskih sustava, samoposlužnog softvera ili softvera za pozivni centar. Također imaju podršku i odjel za podršku, a možete se pretplatiti na newsletter da bi dobili najnovije vijesti i popuste. Sve informacije su dostupne na njihovoj web stranici, a ako se registrirate, možete započeti svoj LiveAgent upravljačku ploču.

Robusni kontakt centar kojim upravlja davatelj usluga drastično smanjuje vaše ukupne poslovne troškove. Saznajte više čitajući članak.

Kontakt centar kao usluga

Korisnička usluga je ključna za svaki posao, stoga je važno da agenti korisničke službe imaju dobre komunikacijske vještine, znanje o proizvodima te sposobnost slušanja i rješavanja problema klijenata. Predlošci za zatvaranje/pauziranje kontakta su također važni, a pravilno obučeni zaposlenici s pristupom znanju kroz internu bazu podataka mogu riješiti složenije zahtjeve klijenata. Praćenje izvedbe centra i strategija diferencijacije kroz izvrsnu korisničku uslugu su također važni za poboljšanje usluge i zadržavanje klijenata. LiveAgent je rješenje za bolju korisničku podršku i koristi se tiketing sustavom i analizom govora. Potrebno je prihvatiti korištenje kolačića za našu web stranicu. Možete dogovoriti jedan na jedan poziv kako biste saznali više o prednostima koje LiveAgent može donijeti vašem poslovanju.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo