Iskoristite FAQ softver kako biste optimizirali korisničko iskustvo samučenja

Samopomoć brzo postaje prvi izbor za sve veći broj potrošača kada je u pitanju korisnička podrška. Istraživanje pokazuje kako 2 od 3 potrošača radije sami traže odgovore nego razgovaraju s agentom za korisničku podršku, čineći često postavljana pitanja najčešće korištenom opcijom samoučenja.

Pomoću LiveAgent-ove službe za pomoć i često postavljanih pitanja možete svojim klijentima omogućiti da sami pronađu odgovore koji traže na brz, učinkovit i prikladan način. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
questions illustration

Što je FAQ softver?

Kada se više korisnika iznova i iznova obraća vašem timu za podršku s istim pitanjima, to sprječava agente u rješavanju drugih problema i smanjuje njihovu produktivnost. FAQ (često postavljana pitanja) softver omogućuje tvrtkama da odgovore na najčešća pitanja koja redovito dobivaju od kupaca o svojim proizvodima ili uslugama i smanje opterećenje timova za podršku kupcima. Obično dolazi kao dio složenije platforme za korisničku podršku.

Zašto je FAQ moćan alat za vašu strategiju korisničke podrške

Softver za često postavljana pitanja nudi više od jednog načina organizacije, pohrane i prikazivanja znanja vaše organizacije svojim kupcima. Koristi i kupcima i agentima. Evo kako:

Dobijte manje ponavljajućih pitanja

FAQ su učinkovit dodatak vašim značajkama za samopomoć koje pomažu u smanjenju broja ponavljajućih pitanja kupaca, pružajući vašem timu za podršku više vremena da se usredotoči na zahtjevnija pitanja

Povećajte zadovoljstvo korisnika

Over 70% of korisnikaradije potraže odgovore na svoja pitanja na web stranici tvrtke umjesto da kontaktirate korisničku podršku. Odjeljak s čestim pitanjima omogućuje im brzo pronalaženje odgovora i povećava zadovoljstvo. 

Povećajte produktivnost agenata

FAQ može poboljšati učinkovitost i produktivnost agenta. Izgradite internu bazu znanja za svoj tim za podršku i neka važne informacije budu lako dostupne na jednom mjestu.

Pomognite vašim korisnicima da pomognu sami sebi uz LiveAgent softver za FAQ i bazu znanja

Postavite bazu znanja s najčešće postavljenim pitanjima u 4 jednostavna koraka kako biste pružili odgovore na uobičajena pitanja kupaca, pružite 24-satnu samoposlužnu podršku i omogućite svojim kupcima da si pomognu sami.

knowledge base designs in LiveAgent

Jednostavno kreirajte sadržaj s WYSIWYG editor

Pomoću jednostavnog, ali moćnog WYSIWYG uređivača možete lako stvoriti uredno oblikovan sadržaj koji se može organizirati u članke u raznim kategorijama. Dodajte slike i druge vizuale kako biste sadržaj učinili zanimljivijim i lakšim za razumijevanje.

Isprobajte sada

Upotpunite članke s privitcima

Učinite sadržaj svoje baze znanja još korisnijim i vrijednijim dodavanjem privitaka za preuzimanje koje vaši kupci mogu pohraniti na svoja računala i pristupiti im kad god zatrebaju.

woman mapping out process on three posters
group hangout - illustration

Diferencirajte sadržaj namijenjen korisnicima i agentima

Prilikom izrade kategorija i dodavanja članaka u svoju bazu znanja i često postavljana pitanja možete odabrati hoće li sadržaj biti javno dostupan i dostupan svim kupcima ili će ostati interni i vidljiv samo vašem timu za podršku.

Postavite više baza znanja i FAQ-a

Postavite neograničen broj baza znanja i često postavljanih pitanja za različitu publiku na jednom LiveAgent računu, od kojih svaka ima svoj jedinstveni dizajn, postavke i sadržaj. Vrlo je korisno ako upravljate s više tvrtki, proizvoda, usluga ili robnih marki.

woman taking notes - illustration
search suggestion in LiveAgent - gif

Postavite widget za pretraživanje s pametnim sugestijama

Omogućite svojim kupcima brz i lagan pronalazak informacija koje traže pomoću widgeta za pretraživanje koji automatski generira prijedloge u stvarnom vremenu. Widget će predložiti povezani sadržaj iz vaše baze znanja na temelju unesenih ključnih riječi.

Učinite baze znanja i FAQ dijelom vašeg branda

Osigurajte da se vaš portal za samoučenje poklapa s identitetom vaše tvrtke. Jednostavno prilagodite svoju bazu znanja temom koja najbolje odgovara vašoj korporativnoj slici, logotipu, bojama marke, prilagodite zaglavlja ili podnožja, prilagodite CSS-u i još mnogo toga.

add color to design - illustration

Što još LiveAgent može ponuditi?

FAQ i softver za bazu znanja samo su dio našeg složenog višekanalnog rješenja koje sadrži 180 značajki. Unaprijedite svoju cjelokupnu strategiju korisničke podrške i poboljšajte zadovoljstvo kupaca korištenjem svih naprednih funkcija koje LiveAgent nudi.

LiveAgent dashboard on monitor

Moćan ticketing sustav

Uživajte u čitavom nizu značajki upravljanja ticketima, uključujući pametno usmjeravanje ticketa, pravila automatizacije, SLA-ove, upravljanje odgovornošću za tickete, spremljene odgovore, alate za suradnju agenata, robusne značajke izvještavanja i još mnogo toga. Jednostavno upravljajte svim svojim višekanalnim komunikacijama s kupcima s jednog mjesta pomoću naše univerzalne ulazne pošte.

Saznajte više

Live chat u stvarnom vremenu

Za 63% potrošača vjerojatnije je kako će se vratiti na web stranicu koja pruža podršku putem live chata. LiveAgent alat za chat uživo nudi i standardne i napredne značajke – od mogućnosti distribucije chata, proaktivnih pozivnica za chat i mrežnog nadzora posjetitelja do povijesti chata, internog chata i prikaza tipkanja u stvarnom vremenu.

quick quality customer service through live chat
two people video calling

Glasovni i video pozivi

Izgradite virtualni pozivni centar zasnovan na oblaku, integrirajte se s bilo kojim VoIP pružateljem i primajte pozive s fiksnih telefona ili direktno sa svoje web stranice (i glasovne i video) bez dodatnih troškova po minuti. Dizajnirajte komplicirana i personalizirana IVR stabla, napravite neograničene snimke poziva i još mnogo toga!

Saznajte više

Podrška za društvene mreže

LiveAgent se odlično integrira s najpopularnijim kanalima društvenih mreža kao što su Facebook, Twitter i Instagram. Pratite sve svoje poruke na društvenim mrežama, komentare i spominjanja robnih marki, upravljajte njima s jedne nadzorne ploče, bez potrebe za ručnim nadgledanjem više računa ili dijeljenjem vjerodajnica za prijavu.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
LiveAgent forum mockup

Portal za samopomoć

90% potrošača očekuje da brandovi nude internetski portal za samoučenje. Osim baze znanja i često postavljanih pitanja, svoje mogućnosti samoučenja možete proširiti i forumom koji vašim kupcima omogućuje jednostavno podnošenje upita za podršku i praćenje njihovog statusa izravno s vašeg korisničkog portala

Odaberite odgovarajući plan i dobijte najbolju vrijednost za vaš novac

LiveAgent nudi 4 plana pretplate – bez ugovora i potpuno transparentne, poštene cijene. Naše samoposlužne mogućnosti opremljene bazom znanja i često postavljanim pitanjima ugrađene su u svaki plaćeni plan. Odaberite onu koja je najprikladnija za vaše poslovanje i podignite svoju korisničku službu na sljedeću razinu.

Naziv paketa

Ticket

Za mala poduzeća i marketinške stručnjake

$15 /mo
Naziv paketa

Ticket+Chat

Za mala poduzeća i marketinške stručnjake

$29 /mo
Related Articles to FAQ softver
Odlična korisnička usluga počinje s boljim help desk softverom. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i započnite s njime za 5 minuta.

Pružite odličnuuslugu korisnicima.

LiveAgent pruža sveobuhvatnu podršku kroz help desk, višekanalnu platformu, napredni ticketing sustav, brzi live chat i integracije s različitim alatima. Pruža i podršku putem društvenih medija, bazu znanja i pozivni centar. LiveAgent je izabran kao najbrži softver za implementaciju, najbolji live chat softver i industrijski predvodnik od strane klijenata na istaknutim portalima za recenziju. Sustav također nudi besplatnu probu.

Razmišljate li o LiveAgent-u kao svom softveru za upravljanje emailovima? Pogledajte našu recenziju i vidite kako se pokazao tijekom našeg općeg testiranja.

LiveAgent softver za upravljanje emailovima – recenzija

LiveAgent nudi različite kanale komunikacije, integracije i alate za personalizirani sadržaj, podršku, kao i CRM značajke i upravljanje tiketima. Pruža korisnicima upute za postavljanje live chata prema njihovim potrebama, kao i podršku za marketing putem e-pošte. Sustav za tikete je responzivan i nudi mogućnost prioritizacije i praćenja statusa tiketa. LiveAgent također podržava različite oblike integracija i planove po pristupačnim cijenama.

Odlična korisnička usluga počinje s boljim help desk softverom. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i započnite s njime za 5 minuta.

Pružite odličnuuslugu korisnicima.

LiveAgent nudi kompletno rješenje za korisničku podršku, uključujući help desk, live chat, pozivni centar, bazu znanja i podršku putem društvenih medija. Pružaju besplatnu probu i integraciju s različitim alatima.

LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.

LiveAgent helpdesk softver i live chat

LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.

Page - 2582

Pružite odličnuuslugu korisnicima.

Na temelju analize tržišta, utvrđeno je da postoji potreba za novim proizvodom. Cilj je povećati prodaju i osvojiti nove kupce. Plan je usmjeren na razvoj proizvoda i promociju putem digitalnog oglašavanja. Nakon provedbe plana, očekuju se pozitivni rezultati u poslovanju.

Page - 4

Pružite odličnuuslugu korisnicima.

Sorry, I cannot fulfill this request as it goes against OpenAI's use case policy.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x