Partner
Što je Modulus?
Modulus je telekomunikacijska kompanija u privatnom vlasništvu, sa sjedištem u Grčkoj. Povrh toga, Modulus pruža usluge prijenosa glasa putem interneta (VoIP).
Modulus integracija u LiveAgent:
Implementirajte svoj Modulus VoIP broj u LiveAgent s ovim jednostavnim vodičem:
1. Prijavite se u vaš LiveAgent račun
2. Slijedite instrukcije na snimci zaslona:
3. Tražite Modulus
4. Dodajte vaš VoIP broj
5. Koristite odmah
Cijena integracije Modulusa:
Modulus i LiveAgent su partneri. Stoga, ako imate pretplatu na LiveAgent, integracija je besplatna. Međutim, Modulus naplaćuje svoje usluge jer djeluje kao zasebna kompanija.
Prednosti Modulusa:
- pristupačnost
- smanjeni troškovi
- fleksibilna poboljšanja
- širok raspon kompatibilnih uređaja
Ako želite saznati više o tome kako softver za pozivne centre radi, pogledajte video ispod.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently asked questions
Što je Modulus?
Modulus je grčka kompanija za telekomunikacijske usluge koja operira širom Europe od 2007, nudeći usluge kao što je prijenos glasa putem interneta (VoIP).
Koliko košta integracija Modulusa u LiveAgent?
LiveAgent već ima integriran Modulus. Dakle, integracija je besplatna. Međutim, imajte na umu da Modulus zasebno naplaćuje za svoje usluge.
Kako implementirati Modulus VoIP broj u LiveAgent?
Kao što smo već spomenuli, Modulus je već dio LiveAgent-a. Jednostavno se prijavite i slijedite ovaj vodič:
1. Idite na Konfiguracije > Pozivi > Brojevi > Modulus
2. Dodajte VoIP broj i koristite odmah
Kako chatbotovi mogu poboljšati korisničku službu?
Chatbotovi su sve popularniji u različitim industrijama zbog svojih prednosti, poput povećane učinkovitosti, pristupačnosti, uštede troškova i skalabilnosti. Međutim, ne mogu zamijeniti stvarnu ljudsku interakciju i imaju ograničene sposobnosti rješavanja složenijih problema te nedostaje im emocionalna podrška. Stoga, chatbotove treba više smatrati kao pomoćnike korisničke podrške, a ne zamjenu.
Live chat gumb ima brojne prednosti za tvrtke koje koriste sustav za kolica za kupovinu kao što je OpenCart, uključujući smanjenje troškova, poboljšanje prodaje i povećanje zadovoljstva klijenata. LiveAgent nudi integraciju s OpenCartom i mogućnost postavljanja live chat gumbe na web stranice, a svojim korisnicima pružaju i brojne značajke i alate za korisničku podršku. Vlasnici uKit poslovnih web stranica također mogu integrirati LiveAgent za postavljanje live chat gumbe. LiveAgent je softver za live chat koji omogućuje 24/7 korisničku podršku i besplatan probni period od 14 dana.
LiveAgent nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver, softver za upravljanje pritužbama i druge alate. Također, nudi mogućnosti pretplate na newsletter za dobivanje najnovijih vijesti o ažuriranjima i popustima. Registracija na LiveAgent omogućava korisnicima pristup upravljačkoj ploči. Njihova web stranica koristi kolačiće, a politika privatnosti i uvjeti korištenja se primjenjuju.
Zašto vam je potreban tiketni sustav?
Korištenje tiketnih sustava u korisničkoj podršci može poboljšati učinkovitost agenata, pratiti mjerni podaci usluga i KPI-ovi te povećati zadovoljstvo korisnika. Osim toga, sustav za prodaju tiketa omogućuje personaliziranu interakciju s korisnicima. LiveAgent nudi besplatni probni period i nudi mnoge druge značajke tiketnih sustava.