Partner
Što je Dovecot?
Dovecot je rješenje za email poslužitelj s fokusom na pružanje odlične izvedbe, fleksibilnom potvrdom i samooptimizacijom. Njegove samozaštitne mogućnosti koje traže probleme i rješavaju ih odmah ga čine lakim za korištenje. Lako se proširuje i pruža mogućnosti lakog upravljanja. Dovecot se također fokusira na sigurnost kako bi zaštitio email komunikaciju i nudi opcije za laku migraciju za ljude koji se premještaju s drugog rješenja za email poslužitelj.
Kako možete koristiti Dovecot?
Dovecot je odlično rješenje za poduzeća koja trebaju pouzdano rješenje za email poslužitelj. Iako je upravljanje i dalje potrebno, Dovecot može popraviti neke probleme sam, bez pomoći izvana. Također pruža standardne sigurnosne opcije, kao i laku migraciju i podršku za proširenje. Veće kompanije mogu imati koristi od Dovecot-a ako uzmu OX Dovecot Pro. Integrirajte Dovecot s LiveAgent-om i koristite ga kao email klijent kako bi poboljšali svoju korisničku podršku s namjenskim i potpuno opremljenim tiketing rješenjem. LiveAgent može podnijeti ogroman broj email adresa, tako da dodajte koliko god vam treba.
Rješavajte dolazne emailove s tiketing sustavom koji vam pomaže organizirati i filtrirati vašu komunikaciju. Iskoristite značajke za produktivnost kao što su pametne poruke koje vam omogućavaju brzi odgovor ili univerzalna ulazna pošta koja prati komunikaciju sa klijentom preko svih kanala koristeći jedan thread. Tako je, bez obzira na to kako vas klijent odluči kontaktirati, svaki vid komunikacije će biti organiziran na jednom mjestu.
Iskoristite više komunikacijskih kanala i dodajte pozivni centar, live chat, korisnički portal ili društvene medije. Svaki kanal dolazi s vlastitim setom značajki. LiveAgent također nudi i druge opcije integracije, ne samo email. Pogledajte naše stranice za značajke i integracije da vidite što sve naš tiketing sustav može.
Koje su Dovecot prednosti?
- Laka administracija
- Mogućnosti samopopravke
- Opcije za proširenje
- Odlična izvedba
Improve your help desk with LiveAgent
Add your Dovecot email to LiveAgent and start providing excellent support for your customers
Kako integrirati Dovecot i LiveAgent?
Integracija Dovecot-a s LiveAgent-ovom tiketing platformom je moguća putem IMAP/POP3. Pristupite joj kroz LiveAgent-ov zaslon za konfiguraciju. Sljedeći koraci će vam pokazati kako integrirati Dovecot s vašim tiketing sustavom.

Trebate li prvo instalirati Dovecot? Idite na Dovecot web stranicu i preuzmite najnoviju stabilnu verziju. Kada postavite Dovecot, prebacite se na LiveAgent i slijedite ove korake.

Ako je Dovecot postavljen i spreman za korištenje, prijavite se u vaš LiveAgent račun. Ako ga nemate, možete se prijaviti za besplatnu 14-dnevnu probu. Kliknite na gumb Create na vrhu Configuration > Email > Mail Accounts kako bi dodali vaš email račun. To će otvoriti popis pružatelja email usluga. Izaberite Other na samom dnu, a zatim IMAP/POP3.

- Kako bi dovršili integraciju, morate unijeti vaše Dovecot informacije u LiveAgent. LiveAgent će vas zatražiti vašu Dovecot email adresu, lozinku i korisničko ime. Kada unesete te informacije, naznačite metodu prikupljanja i informacije o poslužitelju. Izaberite odjel prema kojem će tiketi s ove email adrese biti usmjereni. Kada ste zadovoljni sa svojom konfiguracijom, kliknite na gumb Save na dnu prozorčića.

Nakon što završite, LiveAgent će povlačiti Dovecot emailove u vaš tiketing sustav. Ako želite, možete dodati više email računa ili kreirati dodatne integracije. Za više LiveAgent informacija, pogledajte video ispod. Također možete pogledati LiveAgent akademiju koja daje informacije o tome kako pružati korisničku podršku.
Looking for a powerful and reliable way to manage your Dovecot email?
With LiveAgent's Dovecot integration, you can view and respond to all of your Dovecot emails directly within the LiveAgent dashboard, eliminating the need to switch between different platforms.
Frequently asked questions
Što je Dovecot?
Ključna Dovecot značajka je da daje izvedbu, raznovrsne metode autentifikacije i samooptimizaciju. Samozaštitne mogućnosti ovog softvera mu omogućuju da automatski nađe i popravi probleme, što ga čini lakim za korištenje. Softver je također vrlo fleksibilian i pruža lak način administracije. Osim što nudi zaštitu email komunikacije, Dovecot nudi i laku migraciju ako se premještate s drugog email servera.
Kako možete koristiti Dovecot?
Poduzeće koje traži pouzdan email poslužitelj će uvidjeti da je Dovecot odlična opcija. Iako i dalje zahtijeva upravljanje, Dovecot može često sam riješiti neke probleme, bez ikakve pomoći. Sigurnosne opcije su također dostupne, kao i mogućnosti za migraciju i nadogradnju. Veće kompanije mogu imati koristi od Dovecot-a ako koriste OX Dovecot Pro. Možete dodati Dovecot u LiveAgent kao email klijent tako da možete poboljšati korisničku podršku koristeći namjensko i potpuno opremljeno tiketing rješenje.
Koje su prednosti Dovecot integracije?
Prednosti su: lako upravljanje, samozaštitne mogućnosti, opcije za proširenje, odlična izvedba.
Kako integrirati Dovecot i LiveAgent?
Otvorite LiveAgent i idite na Konfiguracija> Email > Email računi. Kreirajte novi email i izaberite Ostali. Izaberite IMAP/POP3, unesite svoje informacije i kliknite Sačuvaj.
Email predlošci za praćenje događaja
Dovecot je siguran i jednostavan za upotrebu email poslužitelj koji se integrira s LiveAgent-om za bolju korisničku podršku. Predlošci emailova nakon kupnje i prijave su važni za poboljšanje angažmana klijenata. Praćenje poslije događaja uključuje dijeljenje materijala i traženje povratnih informacija kako bi se segmentirala publika i personalizirale emailove. LiveAgent nudi mogućnost oblikovanja vlastitih predložaka emailova za poboljšanje usluge korisnicima.
Email predlošci za zaključani sadržaj
U tekstu se opisuje zaključani sadržaj kao marketinška strategija za generiranje potencijalnih kupaca. Navodi se da se ovaj oblik sadržaja može postići kada korisnici pristupe jedino dajući neku vrstu informacije (najčešće email adresu), koja se koristi za kasnije marketinške aktivnosti. Tekst daje primjere zaključanog sadržaja kao što su blog objave, e-knjige, webinari itd. Također se u tekstu daju primjeri email predložaka koji se koriste u ovoj vrsti marketinške aktivnosti. Konačno, govori se o tome da se zaključani sadržaj ne mora naplaćivati i da je važno pronaći ravnotežu između besplatnog i zaključanog sadržaja.
Najbolji dijeljeni poštanski pretinac u gradu
U tekstu se govori o zaključanom sadržaju koji se može koristiti u marketinške svrhe, kao što su blogovi, e-knjige i webinari. Daju se primjeri email predložaka za održavanje dobrog odnosa s korisnicima te se naglašava važnost zahvalnosti i brige za kupca. Osim toga, spominje se softver za korisničku službu LiveAgent i njihov Affiliate program te se daju primjeri email opomena. Registracija za LiveAgent izvršava se online, a korisnicima se šalju podaci za prijavu nakon instalacije.
Tekst nudi korisne savjete o pisanju poslovnog emaila za predstavljanje. Navodi se nekoliko koraka koje treba slijediti, kao što su kratki pozdrav, svrha poruke, dodatne informacije o slatelju i uljudan završetak. Također se daju primjeri za početak "hladnih" email-ova za potencijalne klijente i postotke za početne poruke nakon kupovine. Program LiveAgent nudi mogućnost oblikovanja vlastitih predložaka za email-ove kako bi se poboljšala korisnička usluga.