Dovecot

Što je Dovecot?

Dovecot je rješenje za email poslužitelj s fokusom na pružanje odlične izvedbe, fleksibilnom potvrdom i samooptimizacijom. Njegove samozaštitne mogućnosti koje traže probleme i rješavaju ih odmah ga čine lakim za korištenje. Lako se proširuje i pruža mogućnosti lakog upravljanja. Dovecot se također fokusira na sigurnost kako bi zaštitio email komunikaciju i nudi opcije za laku migraciju za ljude koji se premještaju s drugog rješenja za email poslužitelj.

Kako možete koristiti Dovecot?

Dovecot je odlično rješenje za poduzeća koja trebaju pouzdano rješenje za email poslužitelj. Iako je upravljanje i dalje potrebno, Dovecot može popraviti neke probleme sam, bez pomoći izvana. Također pruža standardne sigurnosne opcije, kao i laku migraciju i podršku za proširenje. Veće kompanije mogu imati koristi od Dovecot-a ako uzmu OX Dovecot Pro. Integrirajte Dovecot s LiveAgent-om i koristite ga kao email klijent kako bi poboljšali svoju korisničku podršku s namjenskim i potpuno opremljenim tiketing rješenjem. LiveAgent može podnijeti ogroman broj email adresa, tako da dodajte koliko god vam treba.

Rješavajte dolazne emailove s tiketing sustavom koji vam pomaže organizirati i filtrirati vašu komunikaciju. Iskoristite značajke za produktivnost kao što su pametne poruke koje vam omogućavaju brzi odgovor ili univerzalna ulazna pošta koja prati komunikaciju sa klijentom preko svih kanala koristeći jedan thread. Tako je, bez obzira na to kako vas klijent odluči kontaktirati, svaki vid komunikacije će biti organiziran na jednom mjestu.

Iskoristite više komunikacijskih kanala i dodajte pozivni centar, live chat, korisnički portal ili društvene medije. Svaki kanal dolazi s vlastitim setom značajki. LiveAgent također nudi i druge opcije integracije, ne samo email. Pogledajte naše stranice za značajke i integracije da vidite što sve naš tiketing sustav može.

Koje su Dovecot prednosti?

  • Lako upravljanje
  • Samozaštitne mogućnosti
  • Opcije ekstenzije
  • Odlična izvedba

Improve your help desk with LiveAgent

Add your Dovecot email to LiveAgent and start providing excellent support for your customers

Kako integrirati Dovecot i LiveAgent?

Integracija Dovecot-a s LiveAgent-ovom tiketing platformom je moguća putem IMAP/POP3. Pristupite joj kroz LiveAgent-ov zaslon za konfiguraciju. Sljedeći koraci će vam pokazati kako integrirati Dovecot s vašim tiketing sustavom.

Dovecot web stranica s informacijama
Dovecot naslovna stranica
  • Trebate li prvo instalirati Dovecot? Idite na Dovecot web stranicu i preuzmite posljednju potvrđenu verziju. Jednom kada postavite Dovecot, prebacite se na LiveAgent i slijedite ove korake.

Dovecot web stranica s dostupnim preuzimanjima najnovijih verzija
Preuzimanja
  • Ako je Dovecot postavljen i spreman za korištenje, prijavite se u svoj LiveAgent račun. Ovdje se možete prijaviti za besplatnu 14-dnevnu probu, ako već niste. Kliknite gumb Kreiraj na vrhu Konfiguracija > Email > Email računi kako bi dodali svoj email račun. To će otvorit popis email ponuđača. Na dnu izaberite Ostali, a zatim IMAP/POP3.

IMAP/POP3 opcija integracije unutar Dovecot integracije s LiveAgent-om
IMAP/POP3
  • Kako bi dovršili integraciju, morate unijeti svoje Dovecot detalje u LiveAgent. LiveAgent će vas zatražiti vašu Dovecot email adresu, lozinku i korisničko ime. Jednom kada date te informacije, navedite metodu prikupljanja i informacije o poslužitelju. Izaberite odjel na koji će tiketi s ove email adrese biti usmjereni. Kada ste zadovoljni sa svojom konfiguracijom, kliknite gumb Sačuvaj na dnu prozorčića.
Dovecot detalji unutar LiveAgent konfiguracije integracije
Dovecot detalji

Nakon što završite, LiveAgent će povlačiti Dovecot emailove u vaš tiketing sustav. Ako želite, možete dodati više email računa ili kreirati dodatne integracije. Za više LiveAgent informacija, pogledajte video ispod. Također možete pogledati LiveAgent akademiju koja daje informacije o tome kako pružati korisničku podršku.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Što je Dovecot?

Ključna Dovecot značajka je da daje izvedbu, raznovrsne metode autentifikacije i samooptimizaciju. Samozaštitne mogućnosti ovog softvera mu omogućuju da automatski nađe i popravi probleme, što ga čini lakim za korištenje. Softver je također vrlo fleksibilian i pruža lak način administracije. Osim što nudi zaštitu email komunikacije, Dovecot nudi i laku migraciju ako se premještate s drugog email servera.

Kako možete koristiti Dovecot?

Poduzeće koje traži pouzdan email poslužitelj će uvidjeti da je Dovecot odlična opcija. Iako i dalje zahtijeva upravljanje, Dovecot može često sam riješiti neke probleme, bez ikakve pomoći. Sigurnosne opcije su također dostupne, kao i mogućnosti za migraciju i nadogradnju. Veće kompanije mogu imati koristi od Dovecot-a ako koriste OX Dovecot Pro. Možete dodati Dovecot u LiveAgent kao email klijent tako da možete poboljšati korisničku podršku koristeći namjensko i potpuno opremljeno tiketing rješenje. 

Koje su prednosti Dovecot integracije?

Prednosti su: lako upravljanje, samozaštitne mogućnosti, opcije za proširenje, odlična izvedba.

Kako integrirati Dovecot i LiveAgent?

Otvorite LiveAgent i idite na Konfiguracija> Email > Email računi. Kreirajte novi email i izaberite Ostali. Izaberite IMAP/POP3, unesite svoje informacije i kliknite Sačuvaj.

Nazad na Integracije Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo