Marketing preko e-pošte je nužan alat softvera za korisničku podršku. Može vam donijeti dodatne korisnike, ponuditi brzu pomoć, a i povećati prodaju. Možete ga koristiti kako biste provodili ankete i prikupljali povratne informacije, nudili posebne ponude, slali personalizirani sadržaj ili ih jednostavno podsjećali na sebe i ostali u kontaktu sa svojim brendom.
LiveAgent nudi alate za komunikaciju putem e-pošte kao i marketing putem e-pošte te se dobro slaže s drugim nativnim ili vanjskim integracijama koje se temelje na e-pošti.
LiveAgent je pravi alat za marketing putem e-pošte, sa značajkama koje ga podržavaju. Iskoristite pouzdan sustav zahtjeva za podršku kako biste pratili sve što se događa u vašem poštanskom pretincu. Pretplatite svoje korisnike i zainteresirajte ih pomoću moćnih alata za marketing preko e-pošte kao što je naš WYSIWYG uređivač za stvaranje odličnih predložaka, oznake koje će vam pomoći organizirati svoje kontakte ili odjele kako bi vaša korisnička služba bila organizirana i profesionalna.
Integrate payment processors with ease
Want to connect your favorite payment processor with LiveAgent? No problem! Try it today for free. No credit card required.
Predlošci motivacijskih pisama za poziciju predstavnika korisničke službe
Writing a good cover letter for a customer service position involves being honest, concise, and enthusiastic. It is important to avoid jargon, proofread carefully, and explain how you can bring value to the company. Personalize each letter for the specific job and mention specific skills and achievements. Avoid generic phrases and be professional. It is also important to research the company and show how your skills and experience align with their needs. If you do not have direct customer service experience, focus on other relevant skills.