Partner
Slijedite vodič za integraciju naveden ispod kako bi mogli koristiti GetResponse s LiveAgent-om.
- Prvo trebate imati aktivan GetResponse račun.
- Ako ga imate, aktivirajte GetResponse plugin u odjeljku LiveAgent pluginova.
- Kliknite na konfiguraciju i kopirajte vaš GetResponse API. Potvrdite i započnite pretplaćivati!
Što je GetResponse?
GetResponse je web-bazirana služba za email marketing. Omogućuje dogovorene poruke (nizove automatskih odgovora) i automatizira popratne procese kada dodate nove moguće klijente. Možete slati novosti i lako upravljati klijentima unutar jednog jednostavnog sučelja. GetResponse je jedan od najpoznatijih servisa za automatske odgovore, još otkad ga je Simon Grabowski osnovao 1998.
Kako to radi?
Počnite dodavati svoje kontakte u GetResponse email kampanje izravno u LiveAgent-u. Kako bi izbjegli slanje spam pošte, opcionalni mail se šalje prije pretplaćivanja kontakta (Pretplata mora biti potvrđena od strane kontakta).
Primjer:
Gospodin Marsellus Wallace je vrlo aktivan i znatiželjan klijent. Trebate ga obavještavati o svemu u vezi LiveAgent-a. Aktiviranjem GetResponse plugina, možete ga pretplatiti na bilo koju od vaših trenutnih email kampanja. Gospodin Wallace će dobiti opcionalni email i potvrditi svoju pretplatu. Sad mu možete početi slati email sadržaje koristeći GetResponse.


Frequently asked questions
Što je GetResponse?
GetResponse je marketinški alat sa značajkama kao što su email marketing, automatizacija marketinga, webinari i slično.
Kako možete integrirati GetResponse u LiveAgent?
Integracija je prilično laka. Ako već imate GetResponse račun, slijedite ovaj vodič:
1. Prijavite se u LiveAgent
2. Kliknite na Konfiguracije > Sustav > Pluginovi
3. Aktivirajte GetResponse
4. Kopirajte API ključ
5. Unesite API ključ u GetResponse
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
Prebacivanje s Pure Chat na LiveAgent?
LiveAgent je softver za korisničku službu koji nudi funkcije kao što su VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver i softver za upravljanje pritužbama. Postoje mogućnosti integracije i brojni jezici su podržani. LiveAgent također nudi Portal za podršku, a postoji i affiliate program i partnerski program. Tvrtka je osvojila nagrade i ima recenzije od korisnika. Trenutno se vrši izrada vašeg LiveAgent upravljača ploču (dashboard).
Prebacujete se s Crispa na LIveAgent?
LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen SMB softver za korisničku službu u 2020. Pridružite se kompanijama kao što su Huawei, BMW, Yamaha i Sveučilište u Oxfordu u pružanju prvoklasne korisničke podrške vašim klijentima. Tiket i Tiket+chat su idealni za mala i srednja poduzeća, a LiveAgent je popularan među velikim kompanijama. Bez kreditne kartice, možete isprobati njihov softver za chat. LiveAgent može pomoći vašem poduzeću da migrira podatke s drugih live chat ponuđača.
Live chat gumb ima brojne prednosti za tvrtke koje koriste sustav za kolica za kupovinu kao što je OpenCart, uključujući smanjenje troškova, poboljšanje prodaje i povećanje zadovoljstva klijenata. LiveAgent nudi integraciju s OpenCartom i mogućnost postavljanja live chat gumbe na web stranice, a svojim korisnicima pružaju i brojne značajke i alate za korisničku podršku. Vlasnici uKit poslovnih web stranica također mogu integrirati LiveAgent za postavljanje live chat gumbe. LiveAgent je softver za live chat koji omogućuje 24/7 korisničku podršku i besplatan probni period od 14 dana.