Partner
Što je AWeber?
AWeber je email marketinški alat kreiran od AWeber Communications u 1998. Email marketing je izravno oglašavanje komercijalne poruke grupi korisnika emaila. U najširem smislu, svaki mail poslan potencijalnom ili trenutnom klijentu se može smatrati email marketingom. AWeber tvrdi da svakodnevno ima više od 100.000 aktivnih korisnika.
Kako ga možete koristiti?
Vaši agenti se ne moraju prebacivati između platformi kako bi pazili što se događa s vašim email marketingom. Možete pratiti interakcije s klijentima i email kampanje u vašoj upravljačkoj ploči za tiketing.
Upravljanje pretplatnicima unutar vašeg softvera korisničke službe nikad nije bilo lakše. Aktiviranje AWeber plugina će vam omogućiti da pretplatite ili završite pretplatu vaših kontakta na vaše email marketinške popise izravno iz LiveAgent-a. Kako bi izbjegli slanje spam emailova, opcionalni email se šalje pri pretplaćivanju kontakta (Kontakt mora potvrditi pretplatu).
Prednosti
- Pratite interakcije s klijentima
- Slijedite vaše email kampanje
- Pretplatite ili završite pretplatu klijenata
Kako integrirati AWeber unutar LiveAgent-a?
Možete ga aktivirati putem izvornog plugina dostupnog u vašoj LA konfiguraciji.
Idite na Konfiguracija > Sustav > Pluginovi i nađite AWeber integraciju. Kliknite na prekidač za aktivaciju.

Možete naći aktivne integracije na vrhu popisa integracija između ostalih aktivnih pluginova. Kliknite na Konfiguracija (ikona zupčanika uz prekidač) i novi prozor s postavkama će se otvoriti.
Kliknite na Dobijte autorizacijski kod i novi prozor u pretraživaču će se otvoriti. Kopirajte i zalijepite kod koji dobijete u polje Unesite AWeber autorizacijski kod i kliknite na Sačuvaj.

U AWeberu možete dodavati klijente i kampanje na odvojene popise, temeljeno na vašim email kampanjama.

Gotovo je. Sada provjerite svoje tikete i možete vidjeti AWeber u desnom panelu u vašem pregledu tiketa.

Kako integrirati AWeber s LiveAgent-om koristeći Zapier?
AWeber i LiveAgent integracija može biti kreirana koristeći Zapier. Kreirajte Zapier račun ako ga nemate i nastavite na LiveAgent + AWeber stranicu integracija.

Idite na dno i odaberite svoj okidač i akciju. Okidač u jednoj aplikaciji će aktivirati akciju u drugoj, kreirajući integraciju. Razmislite što želite da vaše aplikacije rade i izaberite.
Pošto ima prilično dostupnih izbora, u ovom vodiču ćemo pokazati primjer integracije Novi pretplatnik i Dodaj novog klijenta. Bilo da izaberete ovu ili neku drugu integraciju, proces je jednostavan. Kada ste završili, kliknite na plavi gumb za povezivanje.

Sada postavite okidač. Prijavite se ili u AWeber ili u LiveAgent račun, ovisno o integraciji, i prođite kroz jednostavan proces. Možete također odraditi test okidača na kraju, da vidite radi li. Možete i preskočiti ovaj korak.

Postavka akcije može trajati malo dulje, ovisno od vašeg izbora integracije. U našem slučaju, morali smo samo popuniti adresu klijenta i par neobaveznih polja kako bi odredili što se događa kad se akcija izvrši.

Kada ste gotovi, odradite test integracije. Nije obavezan ali će odmah iskušati integraciju kako vi ne biste morali sami.


Uspjeh!
Frequently asked questions
Što je AWeber?
AWeber je softver za email marketing koji automatizira emailove, što na kraju pomaže rastu vaše kompanije.
Kako možete integrirati AWeber unutar LiveAgent-a?
Slijedite vodič ispod:
1. Prijavite se u LiveAgent
2. Idite na Sustav
3. Kliknite na Pluginovi
4. Aktivirajte AWeber
5. Kopirajte API ključ i unesite ga u AWeber
Tekst opisuje različite predloške za lansiranje proizvoda, uključujući promocijske e-mailove i obavijesti o dostavi i povratku putem e-maila. Također se navode 25 najboljih sustava za e-mail podršku, uključujući LiveAgent, Zendesk i ProProfs Help Desk. Cijene variraju za različite pakete, a sve opcije nude besplatne probne periode.
Email marketing, including newsletters, remains a powerful tool for companies to connect with customers, but it's important to ensure the content is valuable and engaging. Newsletters are a type of digital publication distributed regularly via email, typically containing articles about the brand, company, or industry, as well as offers or CTAs. Email newsletters should only be sent to subscribers who have consented to receiving them, and companies should also consider legal regulations like GDPR. Using responsive designs is also key, as 91% of consumers check their email on their smartphones every day. Additionally, sending special offers and promotions to subscribers during holidays or other special occasions can boost conversions. Overall, email newsletters can provide many benefits as long as the focus remains on delivering value to the customer.
Asana je alat za timsku suradnju i upravljanje radom, koji se koristi za izradu projekata, dodjeljivanje poslova, postavljanje rokova i komunikaciju s kolegama. Integracija Asana s LiveAgent-om putem usluge Zapier omogućuje automatizaciju različitih zadataka kao što su dodavanje novih korisnika, uklanjanje/dodavanje korisnika u određenu grupu, ili stvaranje novih razgovora. Asana je alat za upravljanje projektima i integracija s LiveAgent-om povećava učinkovitost tima i omogućuje uštedu vremena. LiveAgent nudi različita rješenja za poboljšanje tijeka rada i korisničke podrške kao što su chat uživo, društvene mreže i baza znanja. Besplatna registracija uz mogućnost odabira naziva poddomene i primanja promotivnih ponuda.
Predlošci e-pošte za akviziciju
Tekst sadrži savjete za stvaranje baze aktivnih pretplatnika e-mailova. Autor predlaže čišćenje baze podataka od neaktivnih pretplatnika, ali također naglašava važnost poboljšanja strategije prikupljanja e-mail adresa. U tekstu također predlaže primjere poruka za akviziciju klijenata uključujući newslettere, objašnjenja o proizvodima i korisne resurse. Na kraju, tekstu je dodan primjer uspješne marketinške strategije za prikupljanje kupaca na Etsy platformi.