Salesforce integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Što je Salesforce?
Salesforce je softver za upravljanje odnosima s korisnicima (CRM). Njegove usluge omogućavaju kompanijama i tvrtkama rad u oblaku. Ovo im daje mogućnost pružanja boljih usluga za kompanije koje žele pružiti podršku svojim klijentima i korisnicima. Može uštedjeti vrijeme i poboljšati odnose s kupcima te korisničko iskustvo.
Kako ga možete koristiti?
Možete koristiti integraciju sustava Salesforce s LiveAgent-om kako biste napravili slučajeve u svom Salesforce računu preko LiveAgent zahtjeva za podršku. Ne morate ostaviti korisnike da čekaju na čavrljanju, jednostavno odmah prijavite slučajeve i omogućite bolje zadovoljstvo korisnika.
Kad god se pojavi zahtjev za podršku iz razgovora s korisnikom, možete kliknuti Salesforce gumb na desnom izborniku i napraviti slučaj s adresom e-pošte korisnika u svojstvu identifikatora te prijepisom čavrljanja koji je učitan na Salesforce slučaj.
Integracija za Salesforce za LiveAgent pomoću usluge Zapier vam omogućava praćenje važnih informacija kao što su novi korisnici, kontakti, događaji, objekti, vrste objekata, kampanje te zatvorene prilike.
Također možete ručno stvarati nove račune, kampanje, komentare, slučajeve, kontakte i priloge. Slobodno možete dodavati kontakte kampanjama, kreirati i učitavati objekte iz svoje LiveAgent upravljačke ploče. Ove je integracije moguće posebno napraviti te možete odabrati koje ćete koristiti.
Prednosti
- Pratite svoje odnose s kupcima iz LiveAgent-a
- Jednostavno upravljajte zadacima iz LiveAgent upravljačke ploče
- Kreirajte nove slučajeve ili dodajte potencijalne prilike
Kako integrirati Salesforce s LiveAgent-om
LiveAgent ima dostupan dodatak za integraciju sustava Salesforce za korisnike. Može vam pomoći pratiti vaše korisnike, upravljati slučajevima ili dodavati nove potencijalne prilike.
- Kako biste aktivirali svoj dodatak, otvorite svoj LiveAgent i idite na Configuration > System > Plugins. Možete pronaći svoj dodatak na popisu dodataka. Kada ga pronađite, kliknite na Activate na preklopniku na desnoj strani.
- LiveAgent će se ponovno pokrenuti i nakon toga možete aktivirati dodatak na vrhu popisa. Kliknite na gumb za konfiguraciju (ikona sa zupčanikom) pokraj preklopnika za aktivaciju i otvorit će se novi prozor s mogućnostima.
- Kopirajte i zalijepite svoj API ključ iz sustava Salesforce i kliknite Save. Možete pronaći i generirati API ključ u sustavu Salesforce. Otvorite ga i idite na Setup > Integrations > API.
Gotovi ste i vaša je integracija aktivna. Isprobajte ju.
Kako integrirati Salesforce s LiveAgent-om pomoću usluge Zapier
Ako želite omogućiti više mogućnosti radnog toka LiveAgent-a i sustava Salesforce, možete isprobati korištenje usluge Zapier. Zapier je kompanija koja se usredotočuje na spajanje dviju aplikacija pomoću različitih integracija ovisno o njihovim mogućnostima.
Ovaj sustav radi pomoću okidača i akcija koje možete odabrati i napraviti vlastitu integraciju. To je jednostavan proces koji zahtijeva svega nekoliko minuta da se napravi.
- Prvo se prijavite u svoj Zapier račun ili ga napravite ovdje ako ga nemate. Besplatno je. Zatim idite na stranicu s integracijama LiveAgent + Salesforce.
- Pomaknite se prema dolje i odaberite koja će aplikacija izvršavati okidač i što će biti okidač. Nekoliko je mogućnosti, kao što su integracija kalendara, unaprijed napisane poruke i ostalo, koje se mogu kombinirati s drugom aplikacijom. Razmislite što želite da vaša integracija radi i odaberite. Kada ste gotovi s odabirom, nastavite pomoću plavog gumba.
- Sljedeći se koraci mogu razlikovati ovisiti o vašem izboru okidača i akcija, ali općenito je njima vrlo jednostavno upravljati. U većini slučajeva to je jednostavno kao prijava na račune i omogućavanje dozvola sustavu Salesforce. Svako postavljanje okidača sadrži i test okidača kako biste vidjeli je li Zapier uspješno spojen na aplikaciju.
- Drugi dio obično zahtijeva isto konfiguraciju akcije. Odabrali smo LiveAgent okidač Create Conversation iz niza mogućnosti integracije na početku, što znači da trebamo postaviti e-poštu. Ovo je uključivalo unos adrese e-pošte primatelja i pošiljatelja, temu poruke te sadržaj, kao neke od mogućnosti koje nisu zahtijevane.
- Kada završite s prethodnim dijelom, provedite posljednje testiranje integracije na usluzi Zapier da vidite radi li. I, ukratko, to je cijeli proces Zapier integracije.
Frequently Asked Questions
Što je Salesforce?
Salesforce je CRM softver koji vam pomaže poboljšati poslovne odnose od 1996. godine. Osim toga, može unaprijediti profitabilnost kompanije i sveukupne procese.
Koje su prednosti integracije sustava Salesforce s LiveAgent-om?
- poboljšana produktivnost - nema potrebe za prebacivanjem sučelja - jednostavno ažurirajte kampanje iz LiveAgent-a - dodajte nove kontakte iz LiveAgent-a
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.