Partner
Što je Sendy?
Sendy je aplikacija za upravljanje e-mail newsletter-ima. Koristi se za slanje skupnih e-mailova koje se mogu pratiti.
Kako ga vi možete koristiti?
Integracija Sendy za LiveAgent informira vas o pretplatama, novim kupcima i kampanjama poslanih e-mailom. Možete stvoriti skice, upravljati kupcima i pretplatnicima ili stvarati nove razgovore.
Prednosti
- Bolje upravljanje e-mail kampanjama
- Nema više prebacivanja između aplikacija
Frequently asked questions
Što je Sendy?
Sendy je e-mail marketing platforma koja vam omogućuje stvaranje pristupačnih kampanja i analizu rezultata u izvješćima. Nadalje, možete pretplatnike segmentirati i upravljati njima.
Koje su prednosti korištenja Sendy-a?
- učinkoviti workflow iz samo jednog softvera
- informacije o pretplati u LiveAgent-u
- jednostavno slanje e-mail kampanja putem LiveAgent-a
Predlošci korisničke podrške za agente korisničke podrške uštede vremena prilikom rješavanja zahtjeva klijenata. Raspored za uređaje za pozive poboljšava vođenje pozivnog centra. LiveAgent nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver pozivnog centra, sustav za upravljanje pritužbama i još mnogo toga.
LiveAgent nudi različite softverske alate i funkcionalnosti za upravljanje korisnicima, upravljanje pritužbama i podršku kupcima, kao i mogućnosti integracije. Postoje i alternative ovom softveru, ali LiveAgent nudi besplatno probno razdoblje. Poduzeće se također bavi nagradama i certifikatima te ima programe za partnere i filijale. LiveAgent nudi podršku i akademiju za učenje, kao i kalkulatore troškova i tipke za dijeljenje s društvenih mreža. Poslovni kontakti i datum kontaktiranja su također dostupni, kao i informacije o sigurnosti i privatnosti. LiveAgent se također izrađuje prema potrebama korisnika, a korisnički račun stvorit će se nakon registracije.
LiveAgentova značajka prosljeđivanja e-pošte omogućuje pretvaranje svake e-poruke u tiket, što je brži način za odgovaranje na e-poštu i povećava vjerodostojnost e-poruka. Postavljanje brzog prosljeđivanja moguće je kroz DNS postavke, TXT SPF unosima ili vlastitim SMTP poslužiteljem. LiveAgent nudi podršku samo putem e-pošte, ali ima i druge kanale komunikacije. Podrška samo putem e-pošte ima nedostataka. Personalizirani odgovori e-pošte omogućavaju prilagodbu adrese e-pošte kako bi odgovarala vašim potrebama. Tvrtka bi trebala ponuditi i druge kanale komunikacije. Resursi iz baze znanja mogu pomoći u rješavanju problema vezanih uz prosljeđivanje e-pošte.
Tekst pruža savjete za poboljšanje marketinške strategije putem e-pošte, uključujući akviziciju kupaca, obnavljanje pretplate i e-poštu korisničke službe. Uključeni su primjeri za početak, follow-up i prodajne email-ove, kao i primjeri za početne poruke nakon kupovine. LiveAgent program omogućuje oblikovanje vlastitih predložaka za email-ove i prosljeđivanje e-pošte za brzi odgovor. Važno je održavanje baze podataka i personalizirani odgovori na e-poštu.