Voyced integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Što je Voyced?
Voyced je europski pružatelj VoIP usluga koji pokriva preko 165+ zemalja širom svijeta. Tvrtka obećava da će pružiti “najbolju tarifu i naknade, bez obzira koje odredište nazvali”. Voyced je još jedan VoIP partner LiveAgent-a. LiveAgent nastoji svakodnevno pružati besprijekorno korisničko iskustvo. Kao rezultat toga, sada možete lako povezati svoj VoIP broj s Voyceda u LiveAgent.
Kako integrirati Voyced VoIP u LiveAgent?
Integracija je vrlo jednostavna. Evo brzog vodiča:
1. Dobijte VoIP broj od Voyced
2. Prijavite se u svoj LiveAgent račun
3. Idite na Configurations
4. Zatim odaberite Call – Numbers
5. Kliknite na + dugme
6. PronađiteVoyced
7. Ispunite potrebne informacije
8. I zatim SAVE!
Koliki je trošak integracije Voyced-a u LiveAgent?
Ako želite povezati svoj VoIP broj s Voyced-a sa svojim call centrom u LiveAgentu, neće biti dodanih naknada za integraciju.
Prednosti:
- niski troškovi
- bogat funkcionalnostima
- pristup preko više uređaja
- poboljšano iskustvo korisnika
- bolja produktivnost
Ako želite saznati više o tome kako softver za pozivne centre radi, pogledajte videozapis u nastavku.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Voyced integration!
Frequently Asked Questions
Što je LiveAgent?
LiveAgent je softver za korisničku službu / podršku koji vam omogućuje obradu svih korisničkih upita putem jednog sučelja.
Što je Voyced?
Voyced je pružatelj VoIP usluga koji djeluje diljem svijeta.
Koliko se naplaćuje integracija Voyced u LiveAgent?
Voyced je već ugrađen u LiveAgent. Stoga, ako trebate povezati svoj Voyced VoIP broj s LiveAgent-om, to možete učiniti bez dodatnih troškova.
LiveAgent nudi različite mogućnosti za upravljanje agencijskim klijentima, a Flowroute je vodeći pružatelj cloud-based VoIP komunikacija. Integracija s LiveAgentom omogućuje jednostavno povezivanje pozivnog centra s Flowrouteom, pružajući pristup u cijelom svijetu, mogućnost korištenja različitih uređaja i poboljšano korisničko iskustvo. Isprobajte besplatno i saznajte više o cijenama i integraciji.
LiveAgent is a software offering email and customer support, VoIP, call center software, and complaint management. It also provides resources such as a blog, a dictionary, an academy, webinars, and typing tests. LiveAgent can be contacted through various methods, including a contact form, Messenger, WhatsApp, and live chat. The company offers a demo and a newsletter for updates and discounts. LiveAgent is a product of Quality Unit, LLC, with cookies and privacy policies available on their website. VoIPcloud is a cloud and VoIP service, and LiveAgent has integration included without extra payment. Voyced is also another email management software that offers support and portal for integration. LiveAgent has several means of contacting sales, and a dashboard is currently being developed.