TelcaVoIP integration
Partner website
Saznaj više
TelcaVoIP je globalni VoIP pružatelj usluga sa sjedištem u Italiji koji nudi međunarodne brojeve na 6 kontinenata. Misija tvrtke je: “pružiti visokokvalitetne usluge svojim korisnicima.” LiveAgent i TelcaVoIP sada su partneri. Iz tog razloga možete brzo i jednostavno integrirati TelcaVoIP. Štoviše, LiveAgent ne naplaćuje nikakve dodatne naknade za integraciju TelcaVoIP-a.
Kako možete povezati TelcaVoIP i LiveAgent?
TelcaVoIP je već ugrađen u LiveAgent. Zahvaljujući tome, svoj VoIP broj možete jednostavno implementirati. Samo otiđite na Konfiguracije. Zatim kliknite na Poziv, Brojevi, + gumb. Nakon toga pronađite TelcaVoIP i popunite sve bitne detalje. Pritisnite “dodaj” i odmah upotrijebite svoj VoIP broj.
Prednosti:
- obiluje značajkama
- pouzdan
- lagana integracija
- mogućnost korištenja više uređaja
- jednostavan pristup
Ako želite saznati više o tome kako softver za pozivne centre radi, pogledajte videozapis u nastavku.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free TelcaVoIP integration!
Frequently Asked Questions
Što je TelcaVoIP?
TelcaVoIP je telekomunikacijska tvrtka koja također pruža VoIP usluge diljem svijeta.
Kako integrirati TelcaVoIP s LiveAgent-om?
Nema potrebe za bilo kakvom integracijom. TelcaVoIP je već ugrađen u LiveAgent. Međutim, evo vodiča za povezivanje VoIP broja unutar LiveAgent-a: Prijavite se u svoj LiveAgent račun > Idite na Konfiguracije - Poziv - Brojevi. Pronađite TelcaVoIP.Unesite potrebne vjerodajnice
Koliko košta integracija TelcaVoIP-a?
Kao što smo prethodno spomenuli, TelcaVoIP je već dio LiveAgent-a. Stoga, ako ste pretplaćeni na LiveAgent, povezivanje VoIP broja je besplatno.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.