Partner
Telsome je pružatelj telefonskih usluga za poduzeća koja se fokusiraju na kvalitetu i poboljšanje. Kompanija se posebno fokusira na stvaranje jedinstvenih rješenja za fiksnu, mobilnu i PBX telefoniju još od 2003.
LiveAgent i Telsome su sada partneri, što je učinilo Telsome VoIP integraciju lakšom nego ikad. LiveAgent ne naplaćuje dodatno za povezivanje Telsome VoIP broja s vašim pozivnim centrom.
Ako vas zanima povezivanje Telsomea s LiveAgent centrom za pozive, jednostavno se prijavite na vaš LiveAgent račun i slijedite snimke zaslona prikazane ispod.



Prednosti Telsomea:
- napredne funkcionalnosti
- mali mjesečni troškovi
- poboljšano iskustvo korisnika
- odlična pristupačnost
Ako želite saznati više o tome kako softver za pozivne centre radi, pogledajte video ispod.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Telsome integration!
Frequently asked questions
Što je Telsome?
Telsome je pružatelj VoIP usluge sa sjedištem u Španjolskoj, koji pruža usluge diljem Europe.
Kako možete integrirati Telsome u LiveAgent?
Telsome već dio LiveAgent-a, tako da je povezivanje ove dvije platforme pristojno lako. Dođite do Konfiguracija > Poziv > Brojevi > Telsome u LiveAgent-u i počnite koristiti vaš VoIP broj odmah.
Koliko košta povezivanje Telsomea?
Telsome je zasebna kompanija, tako da zasebno naplaćuje vlastite usluge. Ali, povezivanje Telsomea i LiveAgent-a je besplatno za Potpuna Usluga LiveAgent pretplatnike.
Teletek je pružatelj VoIP usluga koji djeluje u Europi od 2008. Implementacija Teletek VoIP broja je bitna za poslovanje jer nudi ekonomičan način da budete dostupni klijentima sa širokim izborom uređaja, ma gdje se nalazili. Cijene Teletek VoIP brojeva su podložne promjenama, stoga je najbolje provjeriti ažurne informacije na Teletek web stranici. Integracija Teletek VoIP broja u LiveAgent ne zahtijeva dodatne troškove. Povezivanje Telsomea, TeleCubea, Telnyx-a i TelcaVoIP-a s LiveAgentom omogućava jednostavnu integraciju VoIP broja u LiveAgent bez dodatnih naknada te obećavaju poboljšana korisnička iskustva i pristupačnost.
Kako bi se spriječilo da posjetitelji vaše web stranice odlaze i odabiru konkurenciju, važno je postaviti gumb za chat na pravo mjesto i vrijeme. Preporučuje se da se prozor za chat prikaže nakon oko 3 sekunde pregledavanja stranice, a pozicija gumba treba biti u donjem desnom kutu. Možete koristiti LiveAgent alat za chat kako bi smanjili stopu napuštanja kupovine. Također, korištenje resursa iz baze znanja može stvoriti bolje korisničko iskustvo na vašoj web stranici.
Predlošci korisničke podrške za agente korisničke podrške uštede vremena prilikom rješavanja zahtjeva klijenata. Raspored za uređaje za pozive poboljšava vođenje pozivnog centra. LiveAgent nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver pozivnog centra, sustav za upravljanje pritužbama i još mnogo toga.
VoIPcloud je VoIP i cloud pružatelj usluga koji integrira s LiveAgent-om za besplatno. Možete kreirati novi broj i odabrati VoIPcloud, ispuniti informacije i dodati ga. LiveAgent ima integraciju uključenu u cijenu tako da ne morate plaćati dodatno za VoIPcloud. Integracija se može integrirati s uslugom VoIP.ms i Voyced VoIP. VoIP ruter omogućava kvalitetne telefonske razgovore putem interneta, a VR i Gigabit Ethernet preporučuju se za optimalnu izvedbu. VoIPstudio je profesionalni pružatelj telekomunikacijskih usluga.