Partner
Teletek je švedski operater koji nudi cloud-based telefonske centrale putem mobilnih MEX ekstenzija. LiveAgent pruža Teletek VoIP integraciju besplatno svim LiveAgent pretplatnicima.
Kako integrirati Teletek?
Važno je napomenuti da je Teletek već ugrađen u LiveAgent. Dakle, ako već imate svoj Teletek VoIP broj, prijavite se u LiveAgent i idite na Brojevi, gdje ćete unijeti potrebne informacije.
Prednosti Teletek VoIPa:
- povećana produktivnost
- poboljšano iskustvo korisnika
- lakša pristupačnost
- ekonomičnost
Ako želite saznati više o tome kako softver za pozivne centre radi, pogledajte video ispod.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Teletek integration!
Frequently Asked Questions
Što je Teletek?
Teletek je pružatelj VoIP usluga koji djeluje od 2008. diljem Europe.
Koliko Teletek VoIP broj košta?
Kako su cijene podložne promjenama, predlažemo vam da posjetite Teletek web stranicu za točne i ažurne informacije o cijenama. Što se tiče Teletek integracije u LiveAgent, nema dodatnih troškova..
Zašto je Teletek integracija u LiveAgent bitna za vaše poslovanje?
Implementacija Teletek VoIP broja je bitna jer nudi ekonomičan način da budete dostupni vašim klijentima sa širokog izbora uređaja, ma gdje vi bili.
Pozivni centar za dolazne pozive
Pozivni centar za dolazne pozive je centar koji se bavi primanjem i obradom dolaznih telefonskih poziva korisnika. Pruža razne usluge kao što su podrška za korisnike, rješavanje problema i prijem narudžbi. Telefon je i dalje najčešće korišten kanal za korisničku uslugu.
Tekst se bavi različitim aspektima korisničke podrške u pozivnim centrima, uključujući dolazne pozive, CRM sustave, aplikacije za chat te održavanje točnosti i personalizaciju odgovora. LiveAgent je preporučeni softver za male i srednje tvrtke, a uključuje dispoziciju poziva za organiziranje tiketa i pravila automatizacije za poboljšanje učinkovitosti prodaje. Analiza govora pomaže u praćenju izvedbe centra i unapređenju odnosa s kupcima. Postojeće funkcionalnosti i kontakti za prodaju i podršku su također spomenuti.