Teletek integration
Teletek je švedski operater koji nudi cloud-based telefonske centrale putem mobilnih MEX ekstenzija. LiveAgent pruža Teletek VoIP integraciju besplatno svim LiveAgent pretplatnicima.
Kako integrirati Teletek?
Važno je napomenuti da je Teletek već ugrađen u LiveAgent. Dakle, ako već imate svoj Teletek VoIP broj, prijavite se u LiveAgent i idite na Brojevi, gdje ćete unijeti potrebne informacije.
Prednosti Teletek VoIPa:
- povećana produktivnost
- poboljšano iskustvo korisnika
- lakša pristupačnost
- ekonomičnost
Ako želite saznati više o tome kako softver za pozivne centre radi, pogledajte video ispod.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Teletek integration!
Frequently Asked Questions
Što je Teletek?
Teletek je pružatelj VoIP usluga koji djeluje od 2008. diljem Europe.
Koliko Teletek VoIP broj košta?
Kako su cijene podložne promjenama, predlažemo vam da posjetite Teletek web stranicu za točne i ažurne informacije o cijenama. Što se tiče Teletek integracije u LiveAgent, nema dodatnih troškova..
Zašto je Teletek integracija u LiveAgent bitna za vaše poslovanje?
Implementacija Teletek VoIP broja je bitna jer nudi ekonomičan način da budete dostupni vašim klijentima sa širokog izbora uređaja, ma gdje vi bili.
TeleCube je globalni operator VoIP usluga s pokrivenošću u preko 50 zemalja. Partner LiveAgent-a, pruža telefonske usluge lako za upravljanje uz štednju. Pruža podršku putem različitih komunikacijskih kanala. Integracija TeleCube-a s LiveAgent-om je besplatna, a korisnicima omogućuje stvaranje virtualnog call centra putem interneta. Try LiveAgent for FREE!
LiveAgent pruža podršku kroz različite kanale kao što su live chat, telefon i video chat. Integracija s Twiliom omogućuje besplatne VoIP brojeve za call centar. Pruža bolje korisničko iskustvo i podršku te poboljšava komunikaciju s kupcima. Twilio je već ugrađen u LiveAgent i besplatan je za integraciju.
Softver za dolazne pozive call centra
Softver pozivnog centra ima stotine značajki koje mogu transformirati tijek korisničke službe i poboljšati zadovoljstvo kupaca, povećati prodaju te povećati produktivnost agenata. Kako bi unaprijedili call centar za dolazne pozive, potrebno je pružiti odgovarajući trening agentima, dati im prave alate za rad te motivirati ih nagradama i poticanjem novih ideja. Call centar za dolazne pozive znači da poduzeće prima pozive od već postojećih kupaca, a radi s njima kao služba za korisnike ili tehnička podrška.