Partner
Što je InvoiceBerry?
InvoiceBerry je softver za računovodstvo i praćenje troškova pogodan za vlasnike malih poduzeća, frelancere i samostalne poduzetnike. Fokusiran na pružanje jednostavnih mogućnosti fakturiranja za svoje klijente, kao i jednostavnije praćenje troškova. Možete kreirati svoj prvi račun u manje od 60 sekundi. InvoiceBerry također može pomoći u slanju računa, izradi izvještaja, upravljanju klijentima, praćenju plaćanja i korištenju funkcija više valuta za fakturiranje i praćenje.
Kako možete koristiti InvoiceBerry integraciju s LiveAgent-om?
Integracija između LiveAgent-a i InvoiceBerry-ja je savršena za automatiziranje vaših procesa naplate u korisničkoj službi. Ova integracija može biti prilagođena i kreirana putem Zapiera – usluge integracija treće strane koja vam omogućuje stvaranje prilagođenih radnih tokova za mnoge različite scenarije i slučajeve korištenja.
Zapier vam omogućuje da integrirate InvoiceBerry s LiveAgent-om i odaberete što se događa kada dodate novog klijenta u LiveAgent. Svaki put kada dodate novog klijenta u LiveAgent, InvoiceBerry može stvoriti novi račun, stvoriti klijenta ili stvoriti stavku. Odabir je vaš, ali možete koristiti i Zapier da stvorite više od jedne integracije.
Kakve su prednosti korištenja InvoiceBerry-ja?
- Jednostavno upravljanje računima
- Jednostavno praćenje troškova
- Izvještaji i mogućnosti upravljanja klijentima.
- Viševalutne značajke i praćenje plaćanja
Kako integrirati InvoiceBerry s LiveAgent-om putem Zapiera?
InvoiceBerry i LiveAgent mogu se integrirati zahvaljujući usluzi Zapier. Ako nemate račun na Zapieru, prvo ga trebate kreirati. Nakon što ga kreirate, možete odabrati koje ćete aplikacije koristiti s vašim računom na Zapieru. Obavezno dodajte LiveAgent i InvoiceBerry na svoj popis. Kada to učinite, možete stvoriti svoj prvi radni proces.

Izaberite LiveAgent i InvoiceBerry u bilo kojem redoslijedu koji želite, a zatim odaberite koju akciju biste željeli obaviti putem integracijskog radnog tijeka. Možete odabrati iz više opcija i prilagoditi radni tijek za svoj slučaj korištenja ili čak stvoriti više radnih tijekova. Kada odaberete ono što vam treba, potvrdite svoj odabir i gotovi ste.

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.