Partner
Što je Zentyal?
Zentyal je email poslužitelj i groupware rješenje temeljeno na Linuxu. Ima dostupan dodatak za razvoj koji je besplatan za preuzeti, kao i izvorni kod. Zentyal dolazi u dva paketa – Zentyal Server za mala i srednja poduzeća i Zentyal Cloud za pružatelje hosting usluga. Rješenje za email poslužitelj je primarno usmjereno na kompanije koje imaju znanja i vještine s instaliranjem i održavanjem email poslužitelja. Zentyal nudi antivirusnu i antispam zaštitu, kao i značajke za kalendar i kontakte.
Kako možete koristiti Zentyal?
Zentyal je rješenje za email poslužitelj prikladno za kompanije sa vještim timovima koje znaju kako postaviti, konfigurirati i održavati email poslužitelje. Dolazi s izvornom kompatibilnosti za Microsoft Active Directory, tako da možete upravljati klijentima s lakoćom. Zentyal pruža korisničku podršku za sve klijente kad god trebaju pomoć, iako je prilično lak za korištenje bez ikakve pomoći. Web stranica nudi dokumentaciju s hrpom tema o rješenju, kao i korisnički portal. Također možete integrirati vaš Zenytal email s LiveAgent-om i koristiti ga kao vašu primarnu help desk komunikacijsku platformu.
LiveAgent tiketing sustav može integrirati vaše virtualne mail domene u jedno namjensko rješenje za korisničku podršku. Iskoristite velik broj značajki za produktivnost kao što su univerzalna ulazna pošta koja pohranjuje komunikaciju s klijentima sa svakog kanala ili predefinirane odgovore koji vam omogućuju da odgovarate brže. Razdvojite tikete kada se susretnete s kompliciranim problemom ili postavite pravila za kreiranje različitih automatizacija koje će se pobrinuti za zadatke.
Možete dodati puno više od emaila. Kreirajte digitalni pozivni centar, postavite live chat widget za vašu web stranicu, izgradite korisnički portal s bazom znanja ili dodajte vaše račune društvenih medija npr. Facebook, Twitter, Instagram i Viber. Svaki komunikacijski kanal je podržan hrpom značajki za produktivnost koje osiguravaju da će vaš tijek rada biti organiziran i lakši za izvršavanje.
Koje su prednosti Zentyal integracije?
- Dostupnost korisničke podrške
- Izvorna Microsoft Active Directory kompatibilnost
- Neograničene virtualne domene
Kako integrirati Zentyal s LiveAgent-om
LiveAgent-ov tiketing sustav se može integrirati sa Zentyal-om putem IMAP/POP3. Postavke konfiguracije za LiveAgent čine ovu opciju već pristupačnom. Ovaj postupni vodič će vam pomoći integrirati Zentyal s vašim tiketing sustavom.

Trebate li prvo instalirati Zentyal? Jednostavno otiđite na Zentyal web stranicu i izaberite plan koji vam odgovara. Na Zenytal web stranici je dostupna korisna sekcija s korisničkim portalom, uključujući i vodič za instalaciju. Ako imate pristup Zentyal-u i već ste ga konfigurirali, prebacite se na LiveAgent i nastavite s idućim koracima.

Kada je Zentyal konfiguriran i spreman za korištenje, idite na vaš LiveAgent račun. Ako ga još nemate, započnite besplatnu probu. Kliknite na gumb Kreiraj u Konfiguracija > Email > Email računi. Vidjet ćete listu dostupnih email ponuđača. Kliknite Ostali na dnu, onda IMAP/POP3 u sljedećem prozorčiću.

Kako bi uspješno integrirali Zentyal, trebate LiveAgent-u dati vaše Zentyal informacije. Morate unijeti korisničko ime, lozinku i email adresu. Kada ih unesete, izaberite metodu prikupljanja zajedno s informacijama o poslužitelju i portu. Ne zaboravite izabrati odjel koji će biti odgovoran za rješavanje tiketa koji dolaze s email adresa koje ste unijeli. Onda kliknite na gumb Sačuvaj u dnu prozorčića kako bi završili konfiguraciju.

Sada je sve postavljeno. Zentyal emailove će sada dohvaćati LiveAgent iz vašeg tiketing sustava. Pogledajte što LiveAgent može u videu ispod. Dodatno, možete pregledati stranicu sa značajkama za dodatne opcije, kao i stranicu akademije za više informacija o korisničkoj podrški.

Frequently asked questions
Što je Zentyal?
Kako možete koristiti Zentyal?
Koristeći Zentyal, vješti timovi ili ljudi koji znaju upravljati email poslužiteljem mogu postavljati i održavati email poslužitelje. Microsoft Active Directory je izvorno podržan, tako da s lakoćom možete upravljati klijentima. Svaki put kada klijent treba pomoć vezanu za Zentyal, može je dobiti kontaktiranjem njihovog odjela za podršku. Zentyal je također lak za korištenje čak i ako nemate pomoć. Korisnički portal je također dostupan na stranici te sadrži veći broj tema o ovome rješenju. Alternativno, možete integrirati Zentyal s LiveAgent-om i koristiti ga za komunikaciju s vašim help deskom.
Koje su prednosti Zentyal integracije?
- Dostupna korisnička podrška
- Izvorna Microsoft Active Directory kompatibilnost
- Neograničene virtualne domene
Kako instalirati Zentyal poslužitelj?
Zentyal poslužitelj se može instalirati korištenjem praktičnog čarobnjaka za instalaciju koji se može preuzeti sa stranice. On će vas provesti kroz cijeli proces instalacije, korak po korak. U dijelu Zentyal stranice s dokumentacijom možete naći i praktičan vodič koji uključuje opcije konfiguracije i ostale informacije.
LiveAgent nudi integracije sa društvenim mrežama radi poboljšanja produktivnosti agenata. Također ima alate za praćenje društvenih medija i videovodiče za korisničku službu. Verizon ne pruža podršku putem e-pošte ili razgovora uživo, ali postoje društvene mreže koje korisnici mogu kontaktirati. Videovodiči su važni za učenje o trenutnim trendovima u korisničkoj službi.
Zendesk kontakt korisničke podrške
LiveAgent nudi razne pogodnosti za vaše poslovanje i možete dogovoriti demo ili jedan na jedan poziv kako biste otkrili više. Također, možete se pretplatiti na newsletter kako biste bili ažurirani o novostima i popustima. LiveAgent također omogućuje upravljanje emailovima i korisnički portal. Potrebno je pričekati u procesu izrade LiveAgent upravljačke ploče, a web stranica koristi kolačiće.
Tekst daje predložak za životopis za posao u korisničkoj službi te savjete i primjere kako izraditi kvalitetan dokument. Važno je uključiti ime i kontakt informacije, objektivnu izjavu, popis iskustava, obrazovanje, vještine i profesionalne preporuke. Priloženi su primjeri predložaka životopisa. Također se navode funkcionalnosti LiveAgent softvera za korisničku službu i pozivaju na kontakt putem telefona i društvenih mreža.
LiveAgent je platforma za podršku koja nudi različite softvere za korisničku službu, samoposlužne softvere, softvere za pozivne centre i upravljanje pritužbama. Pored toga, nudi mogućnost prebacivanja podataka, blogove, rječnik i akademiju. LiveAgent je nagradama nagrađeno poduzeće s certifikatima i recenzijama korisnika. Također nudi VoIP partnere, affiliate program, sales kontakte dostupne putem društvenih kanala i newslettera. Društvene mreže su važan kanal korisničke usluge te se zbog toga nudi web chat, interakcija s korisnicima na društvenim mrežama i aplikacija Slido za postavljanje pitanja ili podnošenje anketa. LiveAgent Demo nudi razne opcije i funkcionalnosti za upravljanje korisničkom službom.