Partner
Što je Zimbra?
Zimbra je rješenje za osobnu poslovnu komunikaciju e -poštom i suradnju. Zimbra softver sastoji se od klijentske i poslužiteljske komponente, a svojedobno je nudio i desktop aplikaciju pod nazivom Zimbra Desktop. Osim Zimbrine verzije otvorenog koda, postoji i komercijalna verzija (“Mrežno izdanje”) koja ima dodatke zatvorenog koda, kao što je vlasničko sučelje aplikacijskog programiranja za razmjenu poruka za sinkronizaciju obveza i kontakata s Outlookom.

Kako možete da koristite Zimbru?
Integrirana e-pošta u oblaku, kalendar i rješenje za suradnju, Zimbra je standard poduzeća u javnim i privatnim oblacima. Zimbra nudi jedno od najinovativnijih iskustava razmjene poruka dostupnih danas, povezujući krajnje korisnike s informacijama i aktivnostima pohranjenima u njihovim osobnim oblacima putem redizajniranog sučelja temeljenog na pregledniku.
Borite se da vaša e -pošta korisnika Zimbre bude fokusirana i riješena na vrijeme? Vrijeme je za integraciju s LiveAgentom i upravljanje vašim klijentom komunikacija sa sustavom izdavanja karata .
Tiketni sustav prvenstveno služi korisničkim službama. Omogućuje predstavnicima korisničke službe jednostavno sučelje za odgovaranje na upite. Upiti kupaca, bez obzira odakle dolaze, postaju ulaznice kad ih primi agent za korisnike. Ovim ulaznicama možete pristupiti iz univerzalne pristigle pošte . To će vašim predstavnicima korisničke službe omogućiti brzu i učinkovitu uslugu.
Sustav za prodaju karata LiveAgent podržava i značajke učinkovitosti i produktivnosti koje vam pomažu pri sortiranju, organizirajte i brže odgovarajte na e -poštu svojih klijenata. Možete koristiti značajke kao što su odjeli , oznake , filtri , ili otkrivanje sudara agenata među ostalim kako bi se stvorio glatki tijek rada.
Naš univerzalni pretinac pristigle pošte ne obrađuje samo e-poštu, već se može pobrinuti i za chatove uživo , portali za korisnike , pozivni centri i pomoći vam u upravljanju društveni mediji – Facebook , Twitter , Instagram . Također uključuje Viber . Svaki komunikacijski kanal podržan je vlastitim značajkama kako bi bio siguran da je sve glatko i pouzdano.
Prednosti korištenja Zimbre
- Jedno od najboljih dostupnih rješenja za e-poštu
- Sigurnosna kopija važnih e-poruka
- Zimbra e-poruke u organiziranom sustavu tiketa
- Dodatne značajke i poboljšane komunikacijske mogućnosti
Struggling with email support?
Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today
Kako integrirati Zimbru s LiveAgent-om
Nema potrebe za aktiviranjem dodataka ili upotrebom aplikacija trećih strana za dovršetak procesa. Sve što trebate učiniti da ntegratirate Zimbru s LiveAgentom je pružiti neke podatke u sustav LiveAgent.
- Ako još nemate svoju Zimbra e-poštu, prijeđite na njihovu web stranicu i započnite besplatno probno razdoblje ili kupite plaćeni plan. Ispunite obrazac i postavite svoj novi račun e -pošte. Ako već imate Zimbra račun, možete preskočiti ovaj korak i nastaviti sa sljedećim.

- Sada idite na svoj račun LiveAgent i otvorite Postavke > E-pošta > Računi pošte . Pritisnite gumb za stvaranje i odaberite Ostalo.

- Sada možete odabrati želite li se integrirati putem prosljeđivanja ili IMAP/POP3. Pokazat ćemo vam obje mogućnosti integracije, počevši od Proslijediti prvo. Pritisnite Prosljeđivanje i nastavite na sljedeći korak.

- Nakon što odaberete Prosljeđivanje, unesite svoju adresu e -pošte i postavite SPF zapis za svoju Zimbra domenu. Ako niste sigurni kako to učiniti, pogledajte ovaj vodič sa web stranice Zimbra . To se mora učiniti kako bi se osiguralo da LiveAgent vaše e -poruke neće prepoznati kao neželjenu poštu. Kada završite, odaberite odjel odgovoran za e -poštu s ovog računa Zimbra i kliknite Spremi .

Ako želite povezati svoju Zimbra e-poštu putem IMAP/POP3, odaberite tu opciju. Navedite svoju adresu e -pošte, podatke za prijavu i lozinku. Odaberite vrstu preuzimanja (IMAP ili POP3), unesite podatke o poslužitelju i podatke o priključku. Zatim kliknite Spremi.

To je to, vaša e-pošta Zimbra povezana je sa LiveAgent sustavom tiketa, a vaše će e-poruke biti organizirane kako bi vam pomogle u pružanju bolje korisničke podrške.
Želite saznati više? Pregledajte naše korisne članke na LiveAgent Akademiji kako biste saznali o pružanju nevjerojatne korisničke podrške preko svih kanala. Pogledajte naš video obilazak ili pogledajte stranicu sa značajkama da vidite što još može upravljati LiveAgentom.
Frequently asked questions
Što je Zimbra?
Zimbra je poslovno rješenje za e -poštu. Zimbra je također potpuni paket za suradnju koji uključuje ne samo e -poštu, već i grupne kalendare.
Kako integrirate Zimbru u LiveAgent?
Zimbra se može koristiti u sve svrhe povezane s e-poštom. Nije važno radite li na prodaji, korisničkoj podršci ili drugim područjima, Zimbra može brzo upravljati komunikacijom putem e-pošte i zakazivati raspored.
Koliko košta integracija tvtke Zimbra?
- Pouzdano i učinkovito rješenje e-pošte u vašem LiveAgent centru za pomoć
- Pravi sigurnosnu kopiju svih važnih e-poruka
- LiveAgent tiketni sustav dodaje dodatni udarac
- Obilje značajki tiketnog sustava
LiveAgent nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver, softver za pozivni centar, sustav za upravljanje pritužbama, softver za korisnički portal i softver za upravljanje emailovima. Također imaju nagrade, recenzije korisnika, voIP partnere, affiliate program te mnoge druge mogućnosti. LiveAgent nudi demo, podršku, prebacivanje podataka, status sustava i zahtjev za prijedlog.
ZOHO kontakt korisničke podrške
LiveAgent nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver, sustav za upravljanje pritužbama i druge alate za korisničku podršku. Kontakti za prodaju su dostupni na web stranici LiveAgent, a oni koji se prijave na newsletter dobivaju najnovije vijesti o ažuriranjima i popustima. LiveAgent se trenutno izrađuje za korisnike koji se prijave, a na njima je da dopuste korištenje kolačića na web stranici.
Softver LiveAgent nudi funkcionalnosti za upravljanje emailovima, korisničkom podrškom, pritužbama, pozivnim centrima i korisničkim portalima. Nudi i integracije s drugim softverima te VoIP telefonski sustav. Moguće je dogovoriti demo putem društvenih kanala ili kontaktirati prodajne kontakte. LiveAgent je vlasništvo Quality Unit, LLC koje udovoljava uvjetima korištenja, politici sigurnosti i privatnosti GDPR-a. Registrovanje traje nekoliko minuta, a nakon instaliranja se dobijaju podatci za pristup.
Tekst govori o važnosti softverskih rješenja za podršku kupcima u pozivnim centrima, tehnologiji pozivnih centara i osobito o LiveAgent-u kao najboljem softverskom rješenju za male i srednje tvrtke. Također se obrađuje dispozicija poziva i kako se može poboljšati efikasnost prodajnih konverzija te omogućiti osobniji pristup kupcima. LiveAgent ima napredne značajke za višekanalni kontaktni centar te se trebaju razmotriti neophodne funkcije pri odabiru softvera za korisničku podršku.