Filteri

Ako ste tijekom vremena dobili veliki broj tiketa, možda ćete ih teško pratiti i pronaći onaj koji Vam je potreban. Zato imamo na raspolaganju značajku filtera koji će Vam pomoći organizirati svoj rad.

U Tiket odjeljku možete stvoriti Filtere kako bi sortirali Tikete po Vašim uvjetima. Možete stvoriti kategorije i usmjeravati željenje tikete do određenih kategorija.

Filteri

Primjer

Možete stvoriti novu kategoriju naziva “Potreban je odgovor” s uvjetima statusa filtera: Novo + Otvoreno + Odgođeno tako da možete vidjeti sve tikete koji trebaju Vaš odgovor u jednoj urednoj kategoriji.

Popis uvjeta za filtre:

Status:

  • Odgovoreno
  • Pozivanje
  • Čavrljanje
  • Neželjena pošta
  • Izbrisano
  • Novo
  • Otvoren
  • Riješen
  • Odloženo

Izvor:

  • Gumb za chat
  • Kontakt obrazac
  • Email
  • Facebook
  • Facebook poruka
  • Poziv
  • Forum
  • Prijedlog
  • Poziv
  • Widget za pozive
  • Twitter
  • Predmet poput
  • Na zahtjev
  • Dodijeljeno
  • Nije dodijeljeno
  • Odjel
  • Odjel (izuzeto)
  • Poruka dodana
  • Poruka
  • Stvoreno
  • Promijenjeno
  • SLA razina
  • Kategorija prijedloga
  • Kategorija foruma
  • Oznake
  • Oznake izuzeto
  • Platforma
  • Stanje narudžbe
  • Prioritet
  • Status
  • Kategorija
  • Url
  • Poštanska adresa
  • Tvoja pozicija
  • Tvrtka

Search for tickets with ease

Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.

Resursi baze znanja

Saznajte više pojedinosti

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo