Ako ste tijekom vremena dobili veliki broj tiketa, možda ćete ih teško pratiti i pronaći onaj koji Vam je potreban. Zato imamo na raspolaganju značajku filtera koji će Vam pomoći organizirati svoj rad.
U Tiket odjeljku možete stvoriti Filtere kako bi sortirali Tikete po Vašim uvjetima. Možete stvoriti kategorije i usmjeravati željenje tikete do određenih kategorija.
Primjer
Možete stvoriti novu kategoriju naziva “Potreban je odgovor” s uvjetima statusa filtera: Novo + Otvoreno + Odgođeno tako da možete vidjeti sve tikete koji trebaju Vaš odgovor u jednoj urednoj kategoriji.
Popis uvjeta za filtre:
Status:
- Odgovoreno
- Pozivanje
- Čavrljanje
- Neželjena pošta
- Izbrisano
- Novo
- Otvoren
- Riješen
- Odloženo
Izvor:
- Gumb za chat
- Kontakt obrazac
- Facebook poruka
- Poziv
- Forum
- Prijedlog
- Poziv
- Widget za pozive
- Predmet poput
- Na zahtjev
- Dodijeljeno
- Nije dodijeljeno
- Odjel
- Odjel (izuzeto)
- Poruka dodana
- Poruka
- Stvoreno
- Promijenjeno
- SLA razina
- Kategorija prijedloga
- Kategorija foruma
- Oznake
- Oznake izuzeto
- Platforma
- Stanje narudžbe
- Prioritet
- Status
- Kategorija
- Url
- Poštanska adresa
- Tvoja pozicija
- Tvrtka
Search for tickets with ease
Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.