Ako ste tijekom vremena dobili veliki broj tiketa, možda ćete ih teško pratiti i pronaći onaj koji Vam je potreban. Zato imamo na raspolaganju značajku filtera koji će Vam pomoći organizirati svoj rad.
U Tiket odjeljku možete stvoriti Filtere kako bi sortirali Tikete po Vašim uvjetima. Možete stvoriti kategorije i usmjeravati željenje tikete do određenih kategorija.
Filteri
Primjer
Možete stvoriti novu kategoriju naziva “Potreban je odgovor” s uvjetima statusa filtera: Novo + Otvoreno + Odgođeno tako da možete vidjeti sve tikete koji trebaju Vaš odgovor u jednoj urednoj kategoriji.
Popis uvjeta za filtre:
Status:
- Odgovoreno
- Pozivanje
- Čavrljanje
- Neželjena pošta
- Izbrisano
- Novo
- Otvoren
- Riješen
- Odloženo
Izvor:
- Gumb za chat
- Kontakt obrazac
- Facebook poruka
- Poziv
- Forum
- Prijedlog
- Poziv
- Widget za pozive
- Predmet poput
- Na zahtjev
- Dodijeljeno
- Nije dodijeljeno
- Odjel
- Odjel (izuzeto)
- Poruka dodana
- Poruka
- Stvoreno
- Promijenjeno
- SLA razina
- Kategorija prijedloga
- Kategorija foruma
- Oznake
- Oznake izuzeto
- Platforma
- Stanje narudžbe
- Prioritet
- Status
- Kategorija
- Url
- Poštanska adresa
- Tvoja pozicija
- Tvrtka
Search for tickets with ease
Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.
Resursi baze znanja
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!