Partner
Što je MySQL?
MySQL je sustav upravljanja relacijskim bazama podataka koji se temelji na SQL-u. Uglavnom se koristi za web baze podataka, a podatke o dostupnim proizvodima može pohraniti u internetsku trgovinu.
Kako ga vi možete koristiti?
Ova integracija prati ažuriranja o vašim novim kupcima, stupce i retke u vašim upitima. Omogućuje vam i stvaranje novih redaka, upravljanje kupcima, kreiranje razgovora i pronalaženje redaka u upitima.
Prednosti
- Održava vaš inventar organiziranim
- Nema više prebacivanja, sve je dostupno u jednom rješenju
Frequently asked questions
Što je MySQL?
MySQL je usluga baze podataka koja se primarno koristi za web baze podataka. Na primjer, može sigurno pohraniti cijeli vaš popis zaliha e-trgovine.
Koje su prednosti integracije MySQL-a s LiveAgent-om?
- primajte obavijesti o novim kupcima
- uštedite vrijeme službe za korisnike korištenjem jednog sučelja
- upravljajte svojim kupcima iz LiveAgent-a
Ankete o zadovoljstvu korisnika su važne za razumijevanje misli klijenata o proizvodima, uslugama i korisničkoj podršci. LiveAgent nudi podršku kroz softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i sustav za upravljanje pritužbama. Bonusi se nude korisnicima koji odgovore na anketu kako bi se povećao postotak odgovora. Postavite jasna i specifična pitanja. LiveAgent je softver za korisničku službu koji nudi podršku u više oblika i omogućuje korisnički obrazac za izvrsnu podršku kupcima.
Pomoćna služba pruža informacije i pomaže korisnicima s tehničkim problemima. Agenti trebaju imati izvrsne komunikacijske i računalne vještine te znanje o modernoj tehnologiji. Softver pomoćne službe automatizira, izvještava i prati upite korisnika i probleme s uslugom. Pohranjuje svu dolaznu komunikaciju s korisnikom na jednom mjestu i povezuje slične probleme korisnika u jedan tiket. Povijest sustava pomoćne službe seže u 20. stoljeće.
Mapping the customer journey can lead to multiple benefits for companies and organizations, such as developing the best strategy for specific goals, prioritizing tasks, and understanding customer needs to make successful purchasing decisions. Additionally, mapping the customer journey supports content marketing strategies, suggests attractive content, and allows for predicting customer behavior. Mapping the process also enables learning about information, tools, and processes used by each team in the organization, making it easier to respond to customer needs and predicting their actions.
Važno je educirati kupce i poboljšati korisničku uslugu kako bi zadržali lojalne kupce i dobili uvid u razloge odlazaka drugih kupaca. Tvrtke za korisničku podršku, poput LiveAgent, nude sustave za prodaju tiketa, email predloške i softver za upravljanje pritužbama koji pomažu u povećanju angažmana i pružaju izvanrednu korisničku podršku. LiveAgent također nudi alternative za softver za korisničku službu i pozivni centar te podršku za razne integracije.