#1 besplatni softver za baze znanja

Otkrijte koliko je jednostavno kreirati profesionalne baze znanja.

  • ✓ Bez troška postavljanja
  • ✓ Korisnička podrška 24/7
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Tražite besplatni softver za bazu znanja?

Prilagodljiva besplatna baza znanja olakšava posao vašim agentima i potiče vaše kupce da si međusobno pomažu.

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima za MSP-ove u 2021. Budite blizu svojih kupaca i brže im pomozite s LiveAgent-om.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Što je besplatni softver za bazu znanja?

Baza znanja mrežna je samoposlužna baza podataka koju može koristiti svatko tko traži informacije o vašoj tvrtki ili proizvodima. Ovaj softver omogućuje vam pohranu, dijeljenje i upravljanje važnim informacijama i podacima na jednom mjestu, gdje su svima lako dostupni. U svojoj osnovi. alati baze znanja mogu vam uštedjeti dragocjene resurse poput vremena i novca jer omogućuju pružanje podrške kupcima kada vaši agenti nisu na mreži.

Zašto besplatni softver za bazu znanja?

Stvorite mjesto na kojem će vaši agenti moći podijeliti svoje znanje i gdje će vaši kupci moći riješiti svoje probleme.

Sretniji korisnici

Stvorite detaljne članke baze znanja kako biste pružili brzu pomoć svojim kupcima.

Podrška 24/7

Izgradnjom baze znanja osiguravate kako vaši kupci imaju pristup važnim informacijama 24/7/365.

Smanjeno opterećenje upitima

Omogućite svojim kupcima da samostalno pronađu informacije i omogućite svojim agentima da se usredotoče na goruća pitanja.

4 koraka za kreiranje besplatne baze znanja

Stvorite mjesto na kojem će vaši agenti moći podijeliti svoje znanje i gdje će vaši kupci moći riješiti svoje probleme.

Odaberite jedan od 3 preddefinirana dizajna

LiveAgent-ov alat za bazu znanja omogućuje vam odabir između unaprijed definiranih dizajna baze znanja. Iako ne nudimo prilagođenu temu, dizajni su prilagodljivi u smislu boje i mogu se prilagoditi vašem HTML zaglavljem/podnožjem. Nakon odabira dizajna, možete započeti popunjavanje baze znanja relevantnim sadržajem kako za kupce tako i za čitav vaš tim.

Peter Komornik

LiveAgent kombiniraodličan live chat, ticketing i automatizaciju koja vam omogućujepružanje vrhunske podrške vašim korisnicima.

black Slido logo

Fer i besplatni softver za bazu znanja

Besplatni plan LiveAgent-a izvrsno je rješenje za početnike. Međutim, plaćeni planovi nude razne značajke službe za pomoć koje vam olakšavaju tijek rada i pružaju više mogućnosti pružanja korisničke podrške.

Free help desk software migration icon

Besplatni račun

Besplatno

7-dnevna povijest korisničke podrške

Ograničene integracije

Bez povezivanja s društvenim mrežama

Nedostaju značajke

Free Live Chat-icon

Plaćeni račun

od $15/mj

Bez ograničenja

Mnogo korisnih značajki

Povezivanje s računima na društvenim mrežama

Potpuna povijest upita

i mnogo više…

book lover - illustration

Besplatna korisnička podrška

Jeste li znali kako većina kupaca voli samostalno tražiti rješenja prije nego što se obrati korisničkoj podršci? Izgradnjom svoje baze znanja možete im pružiti dragocjene informacije i uštedjeti vrijeme svom timu za korisničku podršku koje bi utrošili na rješavanje ponavljajućih upita. Uz besplatni softver za bazu znanja, oni se umjesto toga mogu usredotočiti na kritična pitanja.

Interna baza znanja

Softver baze znanja LiveAgent-a omogućuje vašoj tvrtki stvaranje sadržaja baze znanja za vaše agente i kupce.Alat za interno upravljanje znanjem može biti jedan izvor koji pohranjuje podatke o tvrtki.

Online softver baze znanja LiveAgent ima kôd tražilice koji vašim agentima lako omogućuje traženje potrebnih podataka putem okvira za pretraživanje. Sveukupno, privatna baza znanja poboljšava tijek rada zaposlenika, što usrećuje i agente i kupce.

Customer portal software settings in LiveAgent

Praktičan WYSIWYG editor

Pružiti znanje svojim kupcima je jednostavno! Stvorite kategorije i olakšajte navigaciju bazom znanja. Nakon toga kategorije ćete napuniti korisnim sadržajem pomoću ugrađenog WYSIWYG uređivača. Sadržaj možete prilagoditi i oblikovati naslovima, različitim bojama, stilovima i slikama.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent
Attachments in articles in LiveAgent

Dodajte privitke vašim člancima

LiveAgent-ovo rješenje baze znanja moćan je alat koji vam također omogućuje da priložite datoteke člancima. Ova opcija samoposluživanja smanjuje nepotrebne upite kupaca i poboljšava ukupnu komunikaciju s kupcima jer kupci mogu samostalno pristupiti informacijama.

Više od 21.000 kompanija na može biti u krivu

Pogledajte naše priče o uspjehu i svjedočanstva i saznajte kako LiveAgent može poboljšati vašu korisničku podršku i povećati sreću vaših poslovnih partnera.

Zašto softver za bazu znanja?

70% kupaca radije bi sami potražili odgovore na svoja pitanja prije nego što se obrate korisničkoj službi. LiveAgent omogućuje vam jednostavno postavljanje baze znanja sa samo nekoliko klikova. Možete stvoriti kategorije, članke i prilagoditi ih dizajnu vaše tvrtke bez pisanja jednog retka koda.

Business bag - icon

Poslovne prednosti

Pružite offline pomoć

Pouzdana briga za korisnike i podrška

Interna baza znanja unutar tvrtke

Handshake icon

Prednosti za korisnike

Dostupnost 24/7/365

Korisnici sami mogu pronaći odgovore

Najbrža korisnička podrška

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što je zajedničko Huaweiju, BMW-u, Yamahi i O2? Dobro ste pogodili … LiveAgent!

Isprobajte odmah besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Related Articles to Besplatni softver za bazu znanja
Kad je riječ o upravljanju poslovnim odnosima, softver za odnose s kupcima osmišljen je za analizu i upravljanje informacijama. CRM je jedan od LiveAgent alata.

CRM softver

CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.

Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x