TimeCamp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
TimeCamp Politika privatnosti
Što je TimeCamp?
TimeCamp je aplikacija za praćenje vremena koja možepratiti vaše timove‘ projekte, zadatke, profitabilnost i produktivnost. TimeCamp automatski započinje praćenje vremena kad god započnete određeni zadatak, tako da ne morate brinuti hoće li se uključiti mjerač vremena. TimeCamp također nudi izvještavanje, mogućnosti praćenja naplate i jednostavno fakturiranje.
Kako mogu koristiti TimeCamp?
Iskoristite TimeCamp ako želite pratiti učinak tima ili koliko vremena vaši zaposlenici troše na pomoć vašim kupcima. Možete početi koristiti TimeCamp besplatno ili platiti malu naknadu za dodatne značajke. TimeCamp ima više cjenovnih opcija, tako da ne morate brinuti hoćete li preplatiti značajke koje nećete koristiti.
Iskoristite prednosti automatskog praćenja vremena
Ako ste previše zauzeti odgovaranjem na tickete, pozive ili pisanjem članaka baze znanja, možete koristiti automatsko praćenje vremena za praćenje vaše radne aktivnosti na svim platformama na webu. Kako? Automatsko praćenje vremena TimeCampa prepoznaje aktivnost prema ključnim riječima.
Kako možete ostvariti koristi od TimeCamp integracije?
- Pratite učinak vaših timova
- Ostvarite uvid u vrijeme potrošeno na različite zadatke
- Poboljšajte tijek rada službe za podršku korisnicima i preraspodijelite resurse na temelju prikupljenih podataka
Kako integrirati TimeCamp?
Kako biste počeli koristiti TimeCamp s LiveAgent-om, jednostavno kreirajte svoj TimeCamp račun i započnite praćenje svog radnog vremena. Možete odabrati praćenje svog radnog vremena iz web aplikacije putem proširenja za preglednike (poput ovog za Google Chrome) ili jednostavnim preuzimanjem aplikacije na računalo.
- Idite na web stranicu TimeCampa i izradite svoj besplatni račun ili se prijavite na postojeći. Otvaranje računa traje samo minutu i za početak ne morate unositi podatke o kreditnoj kartici. Novi račun automatski započinje besplatnom 14-dnevnom probnom verzijom verzije Pro koja će se vratiti na besplatnu verziju nakon 14 dana, tako da nećete izgubiti odrađeno.
- Stvorite novi unos vremena za aktivnosti korisničke podrške ili za neku drugu aktivnost. Na primjer, produktivnost tima možete pratiti zasebno za platforme društvenih medija i drugi unos vremena za pozive ili e-mail. Vaš izbor.
- Kad završite, jednostavno kliknite gumb i počnite pratiti razinu aktivnosti na određenim zadacima. Kad god završite aktivnost, kliknite gumb zaustavi da biste zaustavili praćenje radnog vremena.
Također možete pogledati svoju statistiku, poput vremena odsutnosti i vremena provedenog u određenim aplikacijama na računalu. TimeCamp može poboljšati performanse vaših timova za korisničke usluge s mogućnostima praćenja zaposlenika. Isprobajte TimeCamp s LiveAgentom kako biste postigli najbolje rezultate.
Želite znati što još možete učiniti s LiveAgent-om? Pogledajte naš tour video ili pogledajte našu stranicu značajki kako biste vidjeli sve što imamo u ponudi.
Frequently Asked Questions
Što je TimeCamp?
TimeCamp je besplatna aplikacija za praćenje vremena. Pomoću njega možete ručno ili automatski pratiti svoje vrijeme. Pratite pojedinačne zadatke, vrijeme neaktivnosti i preuzmite statistiku o svom radnom danu.
Je li TimeCamp besplatan za korištenje s LiveAgent-om?
Da, TimeCamp možete koristiti s LiveAgent-om bez dodatnih troškova.
Mogu li integrirati TimeCamp s LiveAgent-om?
TimeCamp možete koristiti s LiveAgentom na bilo koji način bez upotrebe dodatka ili softvera treće strane. Jednostavno počnite pratiti aktivnosti korisničke podrške kad god radite.
Prosječno vrijeme poziva i prosječno vrijeme rješavanja poziva (AHT) su ključne metrike za procjenu učinkovitosti agenata u pozivnom centru. AHT uključuje vrijeme razgovora, čekanja i radnje poslije poziva, dok prosječno vrijeme poziva uzima u obzir samo vrijeme razgovora i čekanja. Praćenje vremena poziva pomaže u identifikaciji problema i planiranju obuke agenata.
LiveAgent nudi širok raspon softvera za korisničku podršku, uključujući VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver i softver za pozivne centre. Rezolucija na vrijeme je važna za zadovoljstvo klijenata. Izvješća LiveAgent-a omogućuju provjeru rezolucije na vrijeme. Kreirajte račun besplatno i saznajte više.
How to setup Time Rules in LiveAgent
This article explains how to set up time rules in LiveAgent, which are special rules that run in the background and perform tasks based on time conditions. The video tutorial walks through an example of creating a time rule to delete tickets marked as spam and older than 90 days. The article also provides a text setup guide for those who prefer instructions with screenshots. In addition, the article briefly mentions other LiveAgent features such as chat buttons, departments, and predefined answers.