Partner
Što je vCita?
vCita je alat za zakazivanje sastanaka koji većinom koriste mala poduzeća. Dolazi s alatima za upravljanje klijentima i marketinškim alatima.
Kako ga vi možete koristiti?
Koristite vCita integraciju da pronađete nove klijente, kreirate konverzacije u vrijeme gužve i budete informirani o novim i postojećim klijentima.
Prednosti
- Upravljanje klijentima bez promjene aplikacija
- Dajte sebi prostora za disanje u prenatrpanom rasporedu
Frequently asked questions
Što je vCita?
vCita je softver za planiranje koji također nudi i CRM i marketinške alate od 2010.
Koje su prednosti korištenja vCita integracije unutar LiveAgent-a?
vCita integracija s LiveAgent-om može:
- stvoriti efikasan tijek rada
- omogućiti zakazivanje sastanaka iz LiveAgent-a
- omogućiti konverzaciju s vCita kontaktima
vcita kontakt korisničke podrške
LiveAgent je softver za korisničku službu koji omogućava VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver, softver pozivnog centra za dolazne pozive, sustav za upravljanje pritužbama, softver za korisnički portal i softver za upravljanje emailovima. Podržava službene kontakte putem telefona i društvenih medija te nudi mogućnost prijave na newsletter za najnovije vijesti i popuste. Uz to, LiveAgent pruža mogućnost izgradnje korisničkog računa i upravljanja nadzorne ploče. Sve informacije o LiveAgentu dostupne su na njihovoj web stranici, uz napomenu o korištenju kolačića.
JustCall IVR je dobro odmjereno rješenje za IVR, sa značajkama za testiranje i korisno sučelje. Također je cijenovno pristupačan, iako ne dolazi s vizualnim prikazom IVR-a na više razina. Lako se postavlja i implementira, s IVR simulacijom, iako IVR graditelj nije vizualno privlačan. Možete prilagoditi IVR s razinama prosljeđivanja na različite brojeve.
Zašto vam je potreban tiketni sustav?
Korištenje tiketnih sustava u korisničkoj podršci može poboljšati učinkovitost agenata, pratiti mjerni podaci usluga i KPI-ovi te povećati zadovoljstvo korisnika. Osim toga, sustav za prodaju tiketa omogućuje personaliziranu interakciju s korisnicima. LiveAgent nudi besplatni probni period i nudi mnoge druge značajke tiketnih sustava.
Predlošci korisničke podrške za agente korisničke podrške uštede vremena prilikom rješavanja zahtjeva klijenata. Raspored za uređaje za pozive poboljšava vođenje pozivnog centra. LiveAgent nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver pozivnog centra, sustav za upravljanje pritužbama i još mnogo toga.