Toky

Što je Toky?

Toky je usluga pozivnog centra, poslovnog telefonskog sustava i VoIP usluga. Koristi se za upravljanje pozivnim centrima.

Kako ga vi možete koristiti?

Nećete propustiti novi pozive, govornu poštu i tekstualne poruke jer ćete o njima biti obaviješteni na nadzornoj ploči LiveAgent-a. Također možete upravljati kontaktima, stvarati razgovore i slati tekstualne poruke.

Prednosti

  • Call centar podrška za vaš help desk
  • Budite informirani o svim pozivima, porukama i govornoj pošti bez prebacivanja između aplikacija
  • Šaljite poruke putem nadzorne ploče

Ako želite saznati više o tome kako softver za pozivne centre radi, pogledajte videozapis u nastavku.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!

Frequently asked questions

Što je Toky?

Toky je tvrtka za sustav cloud telefonije od 2014. S Toky-em možete lako dobiti vlastiti VoIP (Voice over Internet Protocol) za nekoliko minuta.

Kako možete iskoristiti Toky integraciju s LiveAgent-om?

Toky integracija omogućuje vam primanje obavijesti o svim novim pozivima i porukama odmah u LiveAgent-u. Kao rezultat toga, vaša korisnička služba/podrška može se učinkovito nositi s upitima kupaca i pružiti izvrsno korisničko iskustvo. Štoviše, možete upravljati podacima o kontaktima s kupcima, kao i stvarati razgovore sa svima njima iz LiveAgent-a.

Nazad na Integracije Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo