Partner
Što je TelefonBG?
TelefonBG je VoIP pružatelj usluga za help desk-ove. Pruža tvrtkama brojeve telefona, statistike poziva, govornu poštu s brojevima iz preko 60 zemalja. TelefonBG ima velik broj značajki, podržanih uređaja i alata koji će Vam olakšati pozivanje.
Kako ga možete koristiti?
Pomaže LiveAgent call centrima da implementiraju telefonsku komunikaciju u sustav za tiketing stream. Ovu uslugu možete koristiti s našim gumbom za poziv kako biste omogućili veću interakciju s korisnikom putem telefonskih poziva.
Jednostavno postavite gum za poziv na svoju web stranicu, postavite Vaš call centar softver s TelefonBG-om i počnite zvati, odgovarati na pozive, prikupljati povratne informacije i pretvarati pozivatelje u korisnike koji plaćaju.
Call centar moćan je alat za Vaše agente i izvrstan dodatak Vašem help desk-u zajedno s drugim kanalima poput live chat-a, email-a, Facebook-a ili baze znanja.
Prednosti
- Poboljšano upravljanje povratnim informacijama pomoću poziva i gumba za poziv
- Poboljšajte svoj tijek rada s jedinstvenim rješenjem za upraljanje pozivima
- Poboljšajte mogućnosti s LiveAgent-ovim neograničenim snimanjima poziva
- Uključite telefonsku komunikaciju u tikete
Kako integrirati TelefonBG s LiveAgent-om?
Za TelefonBG dostupna je izvorna integracija, tako da nema potrebe za aplikacijama trećih strana koje bi obavljale proces. Otvorite dashboard i slijedite ovaj vodič za integraciju.
Idite na Konfiguracija > Poziv > Brojevi Pronađite i kliknite narančasti “Create” gumb u gornjem odjeljku da biste dodali broj.

Otvoriti će se novi prozor s VoIP pružateljima usluga. Na popisu pronađite TelefonBG i kliknite.

Sada morate ispuniti svoje podatke za prijavu i ostale informacije, kao što su broj, prefiks za biranje broja, i odjel među ostalim. Kada završite, kliknite Dodaj.

Završili ste. Integracija i telefonski broj su postavljeni i možete ih početi koristiti sada.

Jeste li još uvijek znatiželjni o mogućnostima našeg call centra? Pogledajte video ispod.
Frequently asked questions
Što je TelefonBG?
TelefonBG je Bugarski VoIP pružatelj usluga s podrškom u više od 60 zemalja. Koriste ga call centri kako bi pružili mogućnosti pozivanja prodajnim timovima, korisničkoj podršci ili drugim timovima.
Mogu li integrirati TelefonBG s LiveAgent-om?
Da, možete. LiveAgent ima izvornu integraciju dostupnu u All-Inclusive paketu za korisnike koji odaberu TelefonBG kao svog VoIP pružatelja usluga. Postupak integracije je jednostavan i traje samo nekoliko minuta.
1. Idite na LiveAgent konfiguraciju i postavke poziva
2. Stvorite novi broj i odaberite TelefonBG kao svoju VoIP uslugu
3. Kliknite na Spremi
Je li integracija TelefonBG s LiveAgent-om besplatna?
Ne morate plaćati dodatno da biste integrirali TelefonBG s LiveAgent-om ako ste odabrali All-Inclusive paket.
LiveAgent nudi ugrađeni pozivni centar kako bi se spriječilo izgaranje agenata te ima mogućnost pružanja podrške kroz telefon, chat i automatizaciju. Važno je imati ciljeve i plan pozivnog centra te pratiti izvedbu centra i analizu govora kako bi se poboljšala usluga. Razmatra se prebacivanje na telefonsku ili ostajanje na računalnoj korisničkoj podršci, a telefonski razgovori s klijentima još uvijek su važni i agenti bi trebali sadržavati određene elemente u prvom razgovoru. Potrebno je brinuti o najboljem interesu klijenata.
LiveAgent nudi razne programe, uključujući softver za korisničku podršku, VoIP sustave, samoposlužni softver, softver pozivnog centra te sustav za upravljanje pritužbama. LiveAgent također nudi podršku, blog, akademiju, predloške te testove. Oni su svojom nagradom i recenzijama korisnika vrlo cijenjeni. LiveAgent nudi demo te brojne načine za kontakt. Sva prava su pridržana.
Vodeći softphone softver za poslovne B2B & B2C kontakte
LiveAgent je vrlo cijenjen i popularan alat za pružanje korisničke podrške. Klijenti ga hvale zbog brzine implementacije i podrške, kategorizacije tiketa, chat opcije i poboljšanja produktivnosti. LiveAgent se također koristi radi povećanja zadovoljstva kupaca i prodaje. Mnogi tvrde da je LiveAgent bolji čak i od skupljih alternativa.
LiveAgent je alat za podršku koji nudi pristupačne cijene, naprednu automatizaciju, mogućnost integracije, i sjajan tim za podršku. Mnogi korisnici prelaze na LiveAgent nakon iskustva s drugim rješenjima poput Zendesk ili Freshdesk. LiveAgent nudi besplatan prijenos podataka za svoj novi račun, podržava društvene mreže, bazom znanja, chat uživo, i nadzornu ploču. LiveAgent je idealan za prelazak s usluge CallPage i izvrsna je alternativa za Customerly. LiveAgent trenutačno izrađuje novi račun za korisnika, dok se on može prijaviti izravno izravno odavde kad proces završi.