Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

TelefonBG

Što je TelefonBG?

TelefonBG je VoIP pružatelj usluga za help desk-ove. Pruža tvrtkama brojeve telefona, statistike poziva, govornu poštu s brojevima iz preko 60 zemalja. TelefonBG ima velik broj značajki, podržanih uređaja i alata koji će Vam olakšati pozivanje.

Kako ga možete koristiti?

Pomaže LiveAgent call centrima da implementiraju telefonsku komunikaciju u sustav za tiketing stream. Ovu uslugu možete koristiti s našim gumbom za poziv kako biste omogućili veću interakciju s korisnikom putem telefonskih poziva.

Jednostavno postavite gum za poziv na svoju web stranicu, postavite Vaš call centar softver s TelefonBG-om i počnite zvati, odgovarati na pozive, prikupljati povratne informacije i pretvarati pozivatelje u korisnike koji plaćaju.

Call centar moćan je alat za Vaše agente i izvrstan dodatak Vašem help desk-u zajedno s drugim kanalima poput live chat-a, email-a, Facebook-a ili baze znanja.

Prednosti

  • Poboljšano upravljanje povratnim informacijama pomoću poziva i gumba za poziv
  • Poboljšajte svoj tijek rada s jedinstvenim rješenjem za upraljanje pozivima
  • Poboljšajte mogućnosti s LiveAgent-ovim neograničenim snimanjima poziva
  • Uključite telefonsku komunikaciju u tikete

Kako integrirati TelefonBG s LiveAgent-om?

Za TelefonBG dostupna je izvorna integracija, tako da nema potrebe za aplikacijama trećih strana koje bi obavljale proces. Otvorite dashboard i slijedite ovaj vodič za integraciju.

Idite na Konfiguracija > Poziv > Brojevi Pronađite i kliknite narančasti “Create” gumb u gornjem odjeljku da biste dodali broj.

Dodajte TelefonBG broj u LiveAgent konfiguraciji i postavkama poziva
Dodajte TelefonBG broj

Otvoriti će se novi prozor s VoIP pružateljima usluga. Na popisu pronađite TelefonBG i kliknite.

Postavljanje TelefonBG prilikom dodavanja novog call centar broja u LiveAgent
TelefonBG postavke

Sada morate ispuniti svoje podatke za prijavu i ostale informacije, kao što su broj, prefiks za biranje broja, i odjel među ostalim. Kada završite, kliknite Dodaj.

Povezivanje s Call centrom

Završili ste. Integracija i telefonski broj su postavljeni i možete ih početi koristiti sada. 

Novi poziv s TelefonBG brojem iz LiveAgent-a
Počnite zvati

Jeste li još uvijek znatiželjni o mogućnostima našeg call centra? Pogledajte video ispod.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A&feature=youtu.be

FAQ

Što je TelefonBG?

TelefonBG je Bugarski VoIP pružatelj usluga s podrškom u više od 60 zemalja. Koriste ga call centri kako bi pružili mogućnosti pozivanja prodajnim timovima, korisničkoj podršci ili drugim timovima.

Mogu li integrirati TelefonBG s LiveAgent-om?

Da, možete. LiveAgent ima izvornu integraciju dostupnu u All-Inclusive paketu za korisnike koji odaberu TelefonBG kao svog VoIP pružatelja usluga. Postupak integracije je jednostavan i traje samo nekoliko minuta.

1. Idite na LiveAgent konfiguraciju i postavke poziva

2. Stvorite novi broj i odaberite TelefonBG kao svoju VoIP uslugu

3. Kliknite na Spremi

Je li integracija TelefonBG s LiveAgent-om besplatna?

Ne morate plaćati dodatno da biste integrirali TelefonBG s LiveAgent-om ako ste odabrali All-Inclusive paket. 

Nazad na Integracije Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo