ComTalk integration
Partner website
Što je ComTalk?
ComTalk je telekomunikacijska tvrtka koja pruža usluge diljem Europe sa sjedištem u Danskoj. Tvrtka je na tržištu više od 10 godina i poznata je po kvalitetnim proizvodima i izvrsnoj usluzi za kupce. LiveAgent udružio se s ComTalkom kako bi pružio bolje rješenje za kupce koji su zainteresirani za povezivanje svojih VoIP brojeva s LiveAgent pozivnim centrom.
Koliko košta integracija ComTalk-a na LiveAgent?
ComTalk, kako je prethodno rečeno, djeluje iz Danske. Tvrtka posluje pojedinačno, pa prema tome i naplaćuje usluge. Međutim, integracija ComTalk-a u LiveAgent kupce ne košta dodatno.
Kako povezati ComTalk s LiveAgent-om?
Evo nekoliko jednostavnih koraka;
1. Zatražite od ComTalk-a VoIP broj
2. Ulogujte se na Vaš LiveAgent profil
3. Idite na Konfiguracije – Poziv – Brojevi – (gumb +)
4. Potražite ComTalk
5. Unesite svoj VoIP broj i druge neophodne informacije
6. Sačuvajte sve informacije
Prednosti:
- učinkovita komunikacija s kupcima
- bolje korisničko iskustvo
- niže cijene
- bolji pristup putem više uređaja
Ako želite saznati više o tome kako softver za pozivne centre radi, pogledajte videozapis u nastavku.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ComTalk integration!
Frequently Asked Questions
Što je ComTalk?
ComTalk je telekomunikacijska tvrtka koja djeluje više od 10 godina. Tvrtka također pruža VoIP usluge za svoje kupce.
Koliko košta integracija ComTalk-a?
ComTalk zasebno naplaćuje svoje usluge. Međutim, LiveAgent ne naplaćuje kupcima nikakve dodatne naknade za povezivanje ComTalk VoIP broja.
Gdje pronalazite VoIP partnere u LiveAgent-u?
Nakon prijave u LiveAgent kliknite na Konfiguracije - Poziv - Brojevi - Stvori (+).
Kako dodati live chat u CoreCommerce store
Integracija LiveAgent-ove značajke za live chat može poboljšati podršku kupcima i zadovoljstvo klijenata kroz personaliziranu podršku i brže rješavanje upita. Besplatni vodič nudi korake za integraciju live chata sa CoreCommerce web stranicom.
Poly CCX 700 VoIP Phone – recenzija
LiveAgent nudi širok raspon usluga za korisničku podršku, uključujući softver za upravljanje pritužbama i korisnički portal. Integracija s VoIP telefonskim sustavima omogućuje poboljšanu fleksibilnost i učinkovitost call centra. Besplatni PBX i podrška kroz različite kanale komunikacije dodatno pružaju vrijednost korisnicima.
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.