Partner
Što je Fayn?
Fayn je prvi češki operator koji se bavi VoIP-om od 2002. Njihov cilj je pružanje telekomunikacijskih usluga koje su niskotarifne ali visokokvalitetne.
Kako možete povezati Fayn s LiveAgent-om?
Prvi korak je nabaviti Fayn VoIP broj. Idući korak je kliknuti na:
Konfiguracije
Poziv
Brojevi
Fayn
Zadnji korak je dodavanje potrebnih informacija
Koliko košta povezivanje Fayna s LiveAgent-om?
Nema dodatnih troškova integracije ako ste klijent i Fayna i LiveAgent-a.
Prednosti Fayn VoIP-a:
- niski troškovi
- širok asortiman kompatibilnih uređaja
- poboljšana produktivnost
- visoka pouzdanost
Želite saznati više?
Pogledajte naš video o pozivnom centru ispod.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Fayn integration!
Frequently asked questions
Što je Fayn?
Fayn je europski pružatelj VoIP usluga još od 2002, pružajući kvalitetnu i niskotarifnu uslugu.
Kako možete povezati Fayn s LiveAgent-om?
1. Prijavite se na vaš LiveAgent račun
2. Kliknite na Konfiguracije
3. Poziv
4. Brojevi
5. Tražite Fayn
6. Dodajte potrebne podatke
7. Koristite odmah
Što je VoIP nositelj?
VoIP nositelj je zapravo pružatelj usluga/kompanija/poduzeće koje nudi uslugu prijenosa govora putem interneta. Te usluge mogu biti na primjer dolazni i odlazni pozivi putem internet konekcije.
Što su odlazni pozivi? (Strategije za uspješne pozive)
Dispozicija poziva je važna u softverskim rješenjima za pozivne centre. LiveAgent je najbolji pozivni centar za male i srednje tvrtke. Rješavanje poziva je važno za zadovoljstvo klijenata i izvedbu agenata. Strategija diferencijacije kroz izvrsnu korisničku uslugu je ključna, kao i praćenje izvedbe centra i analiza govora. Pozivni centar za dolazne pozive obrađuje dolazne telefonske pozive korisnika.
VoIP ruter omogućava kvalitetne telefonske razgovore putem interneta, a bežični ruter s jednim priključkom može pokriti prostorije u uredu ili kući. Postavljanje uređaja ovisi o modelu, a preporučuje se Gigabit Ethernet za bolju brzinu. Za optimalnu izvedbu, pitajte pružatelja VoIP usluga za preporuku, a za popravljanje izvedbe možete pokušati resetirati ruter ili instalirati noviji firmware. Postoje različite vrste rutera - žičani i bežični, a virtualni ruter ne zahtijeva poseban hardver.
vcita kontakt korisničke podrške
LiveAgent je softver za korisničku službu koji omogućava VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver, softver pozivnog centra za dolazne pozive, sustav za upravljanje pritužbama, softver za korisnički portal i softver za upravljanje emailovima. Podržava službene kontakte putem telefona i društvenih medija te nudi mogućnost prijave na newsletter za najnovije vijesti i popuste. Uz to, LiveAgent pruža mogućnost izgradnje korisničkog računa i upravljanja nadzorne ploče. Sve informacije o LiveAgentu dostupne su na njihovoj web stranici, uz napomenu o korištenju kolačića.