Partner
Što je iFON?
IFON je inovativna tvrtka za telekomunikacijske usluge dostupna bilo gdje na Internetu. Tvrtka pruža usluge diljem Europe od 2004. godine.
LiveAgent je partner iFON-a i pruža besplatnu VoIP integraciju.
Kako dodati iFON VoIP broj u LiveAgent?
Prvi korak je prijava na iFON za dobivanje VoIP broja. Drugi je korak prijava na svoj LiveAgent račun . Ako još nemate račun na LiveAgent-u, slobodno upotrijebite naše 14-dnevno besplatno probno razdoblje. Treći korak prikazan je dolje.
Četvrti je korak traženje iFON-a i popunjavanje potrebnih podataka. Nakon toga pritisnite“dodaj” dugme i odmah počnite koristiti svoj VoIP broj.
Benefiti korištenja VoIP-a:
- niski troškovi održavanja
- poboljšana produktivnost
- besplatna integracija
- poboljšano iskustvo korisnika
Ako želite saznati više o tome kako softver za pozivne centre radi, pogledajte videozapis u nastavku.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iFON integration!
Frequently asked questions
Što je iFON?
iFON je tvrtka koja pruža telekomunikacijske usluge, koje također uključuju VoIP.
Gdje mogu dobiti VoIP broj?
Mnogo je pružatelja VoIP usluga širom svijeta. Ako želite lako integrirati svoj VoIP broj s LiveAgent-om, ovdje je popis LiveAgent-ovih VoIP partnera .
Kako dodati VoIP broj u LiveAgent?
Budući da se LiveAgent udružio s mnogim VoIP pružateljima usluga, odlučili smo ih učiniti dijelom LiveAgent-a radi lakše implementacije. Samo prijeđite na Konfiguracije - Poziv - Brojevi - Izrada. Nakon toga, odaberite pružatelja VoIP usluge, umetnite VoIP broj i pritisnite gumb za dodavanje.
LiveAgent je softver za korisničku službu koji uključuje pozivni centar, upravljanje pritužbama, korisnički portal, upravljanje e-poštom, VoIP telefonske sustave i samoposlužni softver. Također nudi podršku, prebacivanje podataka i status sustava. LiveAgent je nagrađivan i ima affiliate program i blog. Registracija na LiveAgent je jednostavna i korisnicima se šalju podaci za prijavu putem e-pošte.
TelcaVoIP LiveAgent i Voyced LiveAgent su softveri za upravljanje emailovima koji nude podršku korisnicima i integracije. Uz registraciju, korisnici imaju pristup upravljačkoj ploči, mogu kontaktirati uslugu putem raznih kanala te postoje razni načini za kontaktiranje prodajnih kontakata i postati partner tvrtke. Postavljanje ID-a pozivatelja na Vaš VoIP telefon pomoći će Vam u izbjegavanju spam poziva i smanjenju vjerojatnosti za primanje poziva na prevaru.
LiveAgent nudi softver za podršku korisnicima, VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver, softver pozivnog centra za dolazne pozive, sustav za upravljanje pritužbama te softver za korisnički portal. Tvrtka također nudi podršku putem svog portala za podršku i društvenih mreža te ima blog i akademiju za učenje. Moguće je dogovoriti demo, a tvrtka nudi i affiliate program te partnerstvo. Uz registraciju, korisnici dobivaju svoj LiveAgent račun.
LiveAgent je alat za podršku koji nudi pristupačne cijene, naprednu automatizaciju, mogućnost integracije, i sjajan tim za podršku. Mnogi korisnici prelaze na LiveAgent nakon iskustva s drugim rješenjima poput Zendesk ili Freshdesk. LiveAgent nudi besplatan prijenos podataka za svoj novi račun, podržava društvene mreže, bazom znanja, chat uživo, i nadzornu ploču. LiveAgent je idealan za prelazak s usluge CallPage i izvrsna je alternativa za Customerly. LiveAgent trenutačno izrađuje novi račun za korisnika, dok se on može prijaviti izravno izravno odavde kad proces završi.