iFON integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Što je iFON?
IFON je inovativna tvrtka za telekomunikacijske usluge dostupna bilo gdje na Internetu. Tvrtka pruža usluge diljem Europe od 2004. godine.
LiveAgent je partner iFON-a i pruža besplatnu VoIP integraciju.
Kako dodati iFON VoIP broj u LiveAgent?
Prvi korak je prijava na iFON za dobivanje VoIP broja. Drugi je korak prijava na svoj LiveAgent račun . Ako još nemate račun na LiveAgent-u, slobodno upotrijebite naše 30-dnevno besplatno probno razdoblje. Treći korak prikazan je dolje.
Četvrti je korak traženje iFON-a i popunjavanje potrebnih podataka. Nakon toga pritisnite“dodaj” dugme i odmah počnite koristiti svoj VoIP broj.
Benefiti korištenja VoIP-a:
- niski troškovi održavanja
- poboljšana produktivnost
- besplatna integracija
- poboljšano iskustvo korisnika
Ako želite saznati više o tome kako softver za pozivne centre radi, pogledajte videozapis u nastavku.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iFON integration!
Frequently Asked Questions
Što je iFON?
iFON je tvrtka koja pruža telekomunikacijske usluge, koje također uključuju VoIP.
Gdje mogu dobiti VoIP broj?
Mnogo je pružatelja VoIP usluga širom svijeta. Ako želite lako integrirati svoj VoIP broj s LiveAgent-om, ovdje je popis LiveAgent-ovih VoIP partnera .
Kako dodati VoIP broj u LiveAgent?
Budući da se LiveAgent udružio s mnogim VoIP pružateljima usluga, odlučili smo ih učiniti dijelom LiveAgent-a radi lakše implementacije. Samo prijeđite na Konfiguracije - Poziv - Brojevi - Izrada. Nakon toga, odaberite pružatelja VoIP usluge, umetnite VoIP broj i pritisnite gumb za dodavanje.
LiveAgent nudi različite mogućnosti za upravljanje agencijskim klijentima, a Flowroute je vodeći pružatelj cloud-based VoIP komunikacija. Integracija s LiveAgentom omogućuje jednostavno povezivanje pozivnog centra s Flowrouteom, pružajući pristup u cijelom svijetu, mogućnost korištenja različitih uređaja i poboljšano korisničko iskustvo. Isprobajte besplatno i saznajte više o cijenama i integraciji.
Poslovni VoIP ClickPhone integrira se s LiveAgentom za poboljšanje korisničkog iskustva. Teletek nudi live chat za trgovine OpenCart i Shopify. Korisnička usluga uživo ključna je za podršku korisnicima putem live chata, telefona i videochata. Integracija s AWeberom olakšava upravljanje email marketingom. Benemen je vodeći inovator u rješenjima integrirane telefonije sa bazom na oblaku.