Peoplefone integration
Što je Peoplefone ?
Osnovan u Švicarskoj 2005. godine, VoIP pružatelj usluga Peoplefone sada je aktivan u šest drugih zemalja: Njemačkoj, Austriji, Francuskoj, Poljskoj, Slovačkoj i Litvi. Naše usluge koristi više od 200 000 poslovnih kupaca. Kako bismo im pružili najbolju moguću podršku, surađujemo s mrežom od 2.000 instalacijskih partnera diljem Europe.
Naša sistemska platforma izgrađena je “in-house” i kontinuirano se razvija i optimizira. To nam omogućuje da kupcima ponudimo kvalitetu, stabilnost i nova komunikacijska rješenja uz dobar omjer cijene i učinka. Bilo da je riječ o našoj ponudi SIP-TRUNK koju certificira većina proizvođača telefonskih sustava, MICROSOFT TEAMS Direct Routing ili naša virtualna PBX HOSTED – svaki kupac s nama će pronaći rješenje za ono što im treba.
Prema ocjeni Bilanz Telekoma, Peoplefone od 2013. godine zauzima vodeća mjesta kao pružatelj VoIP usluga u nepokretnoj mreži za švicarske tvrtke – uključujući pet 1. mjesta.
Saznajte više na: https://www.peoplefone.com
Kako ga možete koristiti?
Ako tražite VoIP davatelja usluga za povezivanje s vašim LiveAgent pozivnim centrom, Peoplefone je izvrstan izbor. Pozivni centar LiveAgent-a obrađivat će vaše pozive i tickete, dok će Peoplefone osigurati ostalo. Mikrofoni i zvučnici za prijenosna računala ili pametne telefone sve su što je potrebno za uspostavljanje pozivnog centra za startere. Možda će vam trebati drugi hardver ako kasnije želite poboljšati kvalitetu poziva.
Kako možete iskoristiti LiveAgent call centar?
Iako neki ljudi više vole digitalna korisnička iskustva, drugi traže osobniji kontakt s brendovima s kojima komuniciraju. Pozivni centri izvrstan su način za poboljšanje odnosa s kupcima, prodaju proizvoda, pridobivanje novih kupaca i korisnika usluga ili pružanje općih korisničkih usluga.
Padom tradicionalnih pozivnih centara i porastom call centar softvera poput LiveAgent-a, lako je pružiti ove vrste iskustava svojim kupcima bez probijanja budžeta. Pozivni centri su sada dostupni svim vrstama poduzeća, velikim ili malim.
Kako radi LiveAgent call centar?
LiveAgent olakšava upravljanje i vođenje pozivnog centra za tvrtke pomoću svojih naprednih značajki. Na primjer, možete stvoriti prilagođena IVR (interaktivni glasovni odgovor) stabla , koja će automatski usmjeravati vaše klijente do pravih odjela i agenata.
Najbolji dio? IVR značajka LiveAgent-a obavlja sav posao i stvara ugodno iskustvo za vaše kupce. Sve što trebaju učiniti je preslušati izbornik IVR i pritisnuti odgovarajuću tipku brojčanika (poput pritiska 1 za prodaju) kako biste bili povezani s pravom osobom za taj posao.
Je li se vaš kupac slučajno povezao s pogrešnim odjelom? Rješenje je jednostavno, koristite preusmjeravanje poziva kako biste usmjerili kupca do jednog od svojih kolega i uštedjeli mu vrijeme.
Teško se prisjećate što su rekli vaši kupci? Bez brige, LiveAgent bilježi sve dolazne i odlazne pozive i pohranjuje ih u sustav. Ako trebate osvježiti memoriju, jednostavno pronađite ticket i preslušajte cijelu snimku poziva. Snimanje poziva također se može koristiti za obuku novih agenata i pokazivanje ispravnih odgovora na pozive kupaca.
Želite više informacija o funkcionalnostima našeg call centra? Provjerite našu stranicu s funkcionalnostima call centra koja sadrži sve informacije o mogućnostima LiveAgent call centra.
Kako integrirati Peoplefone VoiP s LiveAgent-om?
Ako želite kreirati LiveAgent call centar s Peoplefoneom kao vašim VoIP pružateljem, slijedite ovaj jednostavan vodič.
- Otvorite LiveAgent i idite na Configuration > Call > Numbers. Kliknite na narančasto Create dugme na vrhu.
- Odaberite Peoplefone s liste VoIP partnera.
- Imenujte broj, odaberite odjel, unesite svoje podatke za prijavu i odaberite svoj prefiks broj. Također možete odabrati ili poništiti opciju za snimanje svih primljenih i upućenih telefonskih poziva s ovog broja. Kada želite završiti, kliknite gumb Add na dnu.
Telefonski je broj u LiveAgent-u i spreman za upotrebu. Ako želite, možete dodati više Peoplefone telefonskih brojeva ili brojeve drugih pružatelja VoIP usluga.
Doznajte više o LiveAgent-ovom Call centar softveru
Tražite li više informacija o uspostavljanju i vođenju pozivnog centra? Ako ste zainteresirani, pogledajte LiveAgent akademiju za više informacija o pozivnim centrima i drugim temama iz svijeta korisničke podrške.
Zanima vas što još LiveAgent može učiniti? Pogledajte video u nastavku kako biste vidjeli cjeloviti tour našeg softvera za korisničku podršku.
Voip do Brasil je lider u internet telefoniji u Brazilu, nudeći usluge poslovne i privatne komunikacije, s integracijom s LiveAgentom. Pruža alternative konvencionalnoj telefoniji s povećanom kvalitetom, praktičnošću i brzinom. Besplatna integracija s LiveAgentom, ali Voip do Brasil naplaćuje svoje usluge zasebno.