Besplatni probni period

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

LiveAgent akademija

Jedini resurs o korisničkoj podršci koji će te ikada trebati.

Kategorija

Lista članaka
(926)
  • Difference between customer support and customer service

    Korisnička služba u odnosu na korisničku podršku

    Iako na prvi pogled izgleda da su korisnička služba i korisnička podrška prilično slične, razumijevanje nijansi između njih ključno je za pružanje izvanrednog korisničkog iskustva.

  • LiveAgent customer centric culture

    Kultura usmjerenosti na kupca

    U konkurentnom poslovnom svijetu presudno je stvoriti tvrtku koja svoje kupce stavlja na prvo mjesto. Potrošačku snagu ne treba podcjenjivati, a kupci će svakako dati do znanja ako osjete da ih neki brand ne cijeni dovoljno. Slijedom toga, isplati se stvoriti kulturu koja je orijentirana na potrošača.

  • Building a steady customer base

    Kako izgraditi stabilnu i odanu bazu kupaca

    Svaka se tvrtka mora usredotočiti na rast baze svojih kupaca, ali kvaliteta tih kupaca je ono što čini razliku između brandova i marki koje se vole i poštuju.

  • The psychology of customer behaviour

    Psihologija kupaca

    Ponašanje potrošača je proučavanje pojedinaca i poduzeća te načina na koji oni biraju proizvode ili usluge. Svrha proučavanja ponašanja potrošača je bolje razumijevanje potrošačke psihologije i motivacije koja se ulaže u prodaju vaših proizvoda potencijalnim klijentima.

  • Best practices of great customer satisfaction

    Ostvarivanje zadovoljstva kupaca korištenjem najboljih praksi

    U ovom članku želim zaroniti duboko u samu srž zadovoljstva kupaca. Zašto je ono bitno, kako se nositi s njim i koje su najbolje prakse s primjerima iz stvarnog života.

  • Pie chart showing specific customer segmentation and customer groups

    Segmentacija kupaca

    Segmentacija kupaca – grupiranje kupaca prema određenim prepoznatljivim karakteristikama – desetljećima je provjerena i provjerena marketinška taktika B2C i u B2B sektorima. Bez dubokog razumijevanja kako su segmentirani najbolji kupci tvrtke, tvrtka će se boriti za učinkovitu raspodjelu svojih financijskih i ljudskih resursa, postizanje marketinških ciljeva i to da dugoročno ostane profitabilna. Segmentaciju kupaca može koristiti gotovo svaka tvrtka u bilo kojoj industriji, bez obzira na veličinu i prodaje li putem interneta ili ne.

  • Introduction to the complexity of customer interactions

    Uvod u interakcije s kupcima

    Smisao svakog poslovanja leži u rukama kupaca. Tržište je konkurentno, a očekivanja kupaca porasla su u nebo.

  • The necessary customer skills every agent should have

    Vještine iz službe za korisnike

    Današnja služba za korisnike uključuje puno više od razgovora licem u lice ili odgovaranja na telefonske pozive. Širenjem kanala digitalne usluge i rastućim zahtjevima tehnološki pametnih potrošača, uloge korisničkih službi postaju sve izazovnije.

  • Badge showing the award for the best customer interaction

    Kako koristiti poticaje za kupce

    Kad je o poslu riječ, netko bi mogao reći da je svaka metoda stimuliranja kupovine dovoljno dobra. Neki od alata koji se mogu koristiti za stimuliranje kupnje ili poboljšanje stope zadržavanja kupaca svakako su poticaji za kupce.

  • Tips for turning unhappy customers to brand advocates

    Kako pretvoriti nezadovoljne kupce u zagovornike branda

    U današnjem digitalnom, nevjerojatno povezanom svijetu zagovaranje predstavlja veliku priliku za biznise. Kultiviranje zagovornika branda ili ambasadora koji su uzbuđeni podijeliti svoja pozitivna iskustva sa svojim društvenim krugovima može biti uistinu moćna marketinška strategija s malim troškovima i velikim povratom ulaganja. Iako su to uglavnom najviše entuzijastični, zadovoljni i angažirani kupci, i oni nezadovoljni mogu postati pobornici branda – međutim, pretvoriti ih u odane promotore možda će biti izazov.

  • Tips to politely decline customer requests

    Kako pristojno odbiti

    Potpuno je prirodno da čovjek želi da se svidi drugima i traži potvrdu od drugih. Nažalost, koliko god se trudili, ponekad se moramo složiti ili odbiti nešto učiniti i reći ne osobi s druge strane. To može biti nevjerojatno teško za one ljude koji se boje reakcije.

  • Respond to customer requests and questions via email efficiently

    Kako odgovoriti na korisnički zahtjev

    Komunikacija s korisnikom može stvoriti ili prekinuti posao. S jedne strane, sposobnost jasne i učinkovite komunikacije dovodi do zadovoljnijih kupaca, preporuka i bolje cjelokupne slike na mreži.

  • How to apologize to customers

    Kako se ispričati korisniku

    Ispričati se ili ne ispričati se? To zapravo ne bi trebalo biti pitanje. Toliko ljudi misli da kada se prodajni predstavnici iskreno ispričaju kupcu, to znači da priznaju da je njihovo poslovanje bilo krivo. Pa, možda je njihovo poslovanje ili osoblje zaista bilo krivo.

  • The best tips to create customer survey

    Kako provesti anketiranje korisnika?

    Svi znamo kako je zadovoljstvo kupaca neophodno za opstanak vašeg poslovanja. Ali kako saznati jesu li vaši kupci zadovoljni ili ne? Vrlo je jednostavno – samo ih pitajte!

  • Best strategies to collect reviews from customers

    Kako prikupiti recenzije

    Za rast svake tvrtke vrlo je važno prikupljanje povratnih informacija od svojih korisnika. Povratne informacije mogu Vam pomoći da poboljšate svoje proizvode / usluge i način na koji se općenito odnosite prema svojim mušterijama.

  • Tips to collect testimonials from customers

    Kako prikupiti izjave

    Prikupljate li povratne informacije kupaca na Vašem LiveAgent help desk-u? To je odlično! Sad, što čitiniti s tim?

  • Set your customer service department to success

    Pripremite vašu odjel korisničke podrške za uspjeh

    Sezona blagdana i godišnjih odmora može biti jedno od najboljih i najprofitabilnijih doba godine za vašu tvrtku. To također može biti vrlo izazovno vrijeme za vaš tim korisničke podrške jer im je cilj odgovoriti na povećani broj poziva, e-mailova i chatova uživo. Kako kupci kupuju na vrijeme poklone za blagdane to također može biti vrijeme povećanih zahtjeva kupaca i pojačanih emocija kupaca. Kako bismo osigurali da vaša tvrtka postiže vrhunske performanse, sastavili smo nekoliko važnih koraka koje možete poduzeti kako biste pripremili tim korisničke podrške za uspjeh. Pročitajte kako biste saznali koje korake trebate poduzeti kako bi vaš brend ove godine stvorio više sretnih i vjernih kupaca.

  • Differences between on site vs remote customer service

    Korisnička podrška na licu mjesta vs na daljinu

    Internet je rad na daljinu doista olakšao. 70% globalne radne snage radi na daljinu barem jednom tjedno, utvrđuje IWG.

  • The importance of customer service conferences

    Konferencije o službi za korisnike i njihov utjecaj na edukaciju

    Konferencije o službi za korisnike i CX konferencije idealne su za sve profesionalce iz korisničke podrške koji se žele umrežiti s kolegama, naučiti o najnovijim trendovima i biti nadahnuti od strane stručnjaka. Ali što vam još mogu pružiti konferencije za službu za korisnike i kako su povezane s obrazovanjem? Pročitajte ovaj članak kako biste saznali više.

  • The difference between in house and remote customer service

    In-house vs vanjska služba za korisnike

    Svaka tvrtka treba odgovarajući tim za korisničku podršku. To je daleko jedan od najvažnijih odjela u bilo kojoj tvrtki, iako izgleda kako neki vlasnici to ne shvaćaju. Nepotrebno je reći kako nikad nije dovoljno samo imati tim – trebate znati kako uspješno njime upravljati.

  • Main differentiators of computer and mobile customer service

    Korisnička podrška putem računala vs putem telefona

    Mnogi menadžeri misle ako je osoba na telefonu, onda sigurno zabušava. U mnogim slučajevima to je istina. No, s obzirom na tehnološki napredak mobitela ovih dana, na njemu možete i obavljati posao.

  • Key customer service roles of customer service department

    Uloge u službi za korisnike

    Predstavnike službe za korisnike možete pronaći u gotovo bilo kojem poslu u gotovo svakoj industriji. Njihove radne dužnosti, kao i naslovi uloga, mogu se uvelike razlikovati ovisno o tome gdje rade i koje su im odgovornosti dodijeljene. Budući kako neke uloge korisničke službe uključuju funkcije koje se preklapaju, a naslovi uloga mogu se kretati od izravnih do teško razumljivih, tvrtkama bi mogao biti izazov odabrati imena za članove svog uslužnog tima. Sljedeći članak razlaže najčešće uloge i nazive poslova u korisničkoj službi i neke čimbenike koje treba uzeti u obzir prilikom odabira pravog imena za zaposlenike u službi za korisnike.

  • Main customer service duties and responsibilities

    Dužnosti službe za korisnike

    U širem smislu, zaposlenici službe za korisnike trebali bi komunicirati s kupcima u ime organizacije putem različitih dostupnih kanala podrške i brzo i učinkovito rješavati njihove probleme. Međutim, ovisno o položaju i zahtjevima tvrtke, dužnosti, funkcije same odgovornosti mogu se uvelike razlikovati – od odgovaranja na upite korisnika, rješavanja tehničkih problema i rješavanja žalbi do izrade strategija za poboljšanje ukupnog korisničkog iskustva i poticanje lojalnosti.

  • What to include in customer service resume

    Životopis za korisničku podršku

    U današnjem, digitalnom dobu sve više i više ljudi odlučuje raditi u korisničkoj službi. To je jednostavan, ali dobro plaćen posao koji ima brojne pogodnosti za one koji se tek pridružuju radnoj snazi ​​i onima koji mijenjaju karijeru. Evo kako postati jedan od mnogih djelatnike korisničke podrške.

  • Customer service interview

    Intervju za korisničku službu

    Prirodno je da odlična korisnička služba započinje s odličnim zaposlenicima korisničke službe. Čak i uz najbolje alate, usklađene procese i trening, ako kompanija nema prave ljude u svojim timovima korisničke službe, neće moći pružiti odlično korisničko iskustvo.

  • The importance of customer service education

    Edukacija korisničke službe

    Edukacija korisničke službe je set aktivnosti i procedura koje bi svaki kontakt centar trebao imati radi održavanja visoke razine kvalitete usluga i zadovoljstva korisnika. Danas imamo toliko opcija za edukacijske alate i platforme, da je šteta ne koristiti ih mudro. Pogledajmo zašto su edukacijsku programi toliko potrebni.

  • Help desk software parts

    Značajke softvera za korisničku podršku

    Iako su na tržištu dostupni deseci softverskih rješenja za korisničku podršku – u rasponu od jednostavnih alata s osnovnim funkcijama do naprednih sustava – većina njih ima tri osnovna dijela: upravljanje tiketima, automatizaciju i analitiku. Nadalje, mnogi ponuđači softvera pružaju dodatne mogućnosti kao sto su ugrađene samoposlužne opcije, više kanala za kontakt, CRM integracija, sofisticirani sustav izvještaja, alati za suradnju i mnogi drugi. Izbor pravog softvera za korisničku službu ovisi od vaših poslovnih potreba, posebnih zahtjeva i budžeta.

  • Help desk software requirements

    Zahtjevi softvera za korisničku službu

    Svaki posao ima unikatne ciljeve, strategije korisničke službe, mogućnosti i količinu budžeta. Dakle zahtjevi softvera za korisničku službu mogu značajno varirati. Dok neki sustavi uključuju osnovni set značajki i mogu odgovarati samo malom segmentu tržišta, drugi imaju impresivnu ponudu značajki i naprednih funkcionalnosti koje mogu ispuniti potrebe svakog tržišta.

  • Help Desk Best Practices

    Najbolje prakse korisničke podrške

    Svakoga dana se ogroman dio poduzeća, velikih i malih, u skoro svakoj grani industrije, oslanja na softver korisničke podrške za praćenje i rješavanje problema klijenata. Način implementacije i vođenja korisničke službe odlučuje je li organizacija sposobna efikasno riješiti operacije korisničke službe, pravovremeno se baviti upitima korisnika i pružiti neometano korisničko iskustvo koje današnji potrošači traže.

  • Customer service onboarding

    Korisnička služba – Uključivanje korisnika

    Uspjeh aktivacije i zadržavanja klijenta zavisi od toga koliko dobro vaše uključivanje klijenata kreira uspješne korisnike i koliko dobro se vaš tim za podršku nosi s tiketima nastalima iz problema pri uključivanju.

  • Customer service templates

    Predlošci korisničke službe

    Visokokvalitetna korisnička služba je osnovna komponenta uspješnog poslovanja. Osigurava vjernost brendu i visoku stopu zadržavanja klijenata, što je neophodno za rast i profitabilnost.

  • Key customer service processes

    Procesi korisničke službe

    Ako radite s klijentima i u jednom stadiju prodajnog kruga, onda već znate koliko je korisničko zadovoljstvo važno za zadržavanje klijenta. Kako obučiti zaposlenike i osigurati da oni pružaju visok standard korisničke službe i zadovoljstva za korisnika?

  • Customer service and help desk management

    Upravljanje korisničkom službom

    Mislite li da je vaš proizvod ili usluga najbolji dio vaše kompanije? Postoji granica dokle možete ići samo s odličnim proizvodom. On je potreban ali sam po sebi nije dovoljan za dugoročan uspjeh. Zašto? Jer je samo dio korisničkog iskustva kupnje. U današnje vrijeme, trebate biti odlični u svemu. Jedino tako možete privući i zadržati mušterije.

  • The best tips to handle customer service queue

    Red čekanja u korisničkoj službi

    Većina timova korisničke podrške će doći do točke kada opseg dolaznih zahtjeva za podršku postaje veći od mogućnosti njihove brze i efikasne obrade. Iako je beskrajan tok tiketa za podršku općenito dobar znak koji označava porast broja ljudi koji koriste dobra ili usluge kompanije, njihovo zadovoljstvo će većinom ovisiti o tome koliko brzo vaši agenti za podršku mogu odgovoriti na njihove upite.

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.