• Akademija
  • Životopis za korisničku podršku

Životopis za korisničku podršku

U današnjem, digitalnom dobu sve više i više ljudi odlučuje raditi u korisničkoj službi. To je jednostavan, ali dobro plaćen posao koji ima brojne pogodnosti za one koji se tek pridružuju radnoj snazi ​​i onima koji mijenjaju karijeru. Evo kako postati jedan od mnogih djelatnike korisničke podrške.

Zašto započeti karijeru u službi za korisnike?

Još niste odlučili što će biti vaš prvi posao? Služba za korisnike može biti sjajan početak. Evo zašto.

1. To je dobro plaćen početnički posao

Malo ljudi voli raditi besplatno. Međutim, teško je dobiti prvi posao a da ne morate proći praksu. U mnogim ćete slučajevima tijekom ove faze biti ili premalo kompenzirani ili uopće nećete biti plaćeni.

Korisnička podrška izvrstan je način za izgradnju soft vještina potrebnih za bilo koji posao i to za lijepu plaću.

2. Učite prenosive vještine

Tijekom svog boravka u korisničkoj službi naučit ćete raditi u timu, rješavati probleme i pomagati ljudima. To su osnovne vještine koje će vam trebati u bilo kojem poslu. Čak i poduzetnici moraju biti u mogućnosti nositi se s klijentima.

3. Stječete poznanstva i radno iskustvo

Teško je dobiti pristojan posao bez radnog iskustva. Korisnička podrška može biti polazna točka većine karijera koje se bave digitalnim svijetom.

Kad smatrate da imate dovoljno iskustva i vještina u svom portfoliju, možete zamijeniti posao.

Što uključiti u životopis za posao u službi za korisnike?

Možda se čini da je životopis za posao korisničke službe jednostavan. Iako ovaj posao nije težak kao neke IT pozicije, zapošljavanje nije lako.

Ogroman obim životopisa koje pregledava HR znači da imate manje šanse za popunjavanje otvorene pozicije. Evo što morate uključiti u svoj CV kako biste biste povećali šanse za zapošljavanje.

1. Komunikacijske vještine

Dobre soft vještine ključne su za bilo koji CV u ovom polju. U ovom poslu morate se suočiti s desecima poziva ili poruka dnevno i pomoći ljudima koji vas kontaktiraju.

Uključite ove vještine na popis kako biste ga učinili prikladnijim za tu poziciju:

  • Interpersonalne vještine
  • Strpljenje
  • Upravljanje konfliktima

2. Softverske vještine

Ovih dana malo predstavnika korisničke službe radi s telefonskim pozivima. Čak i ako vaše radne dužnosti uključuju primanje poziva, morat ćete raditi i s puno softvera. Što više softvera već svladate, to će poduzeća manje trebati uložiti u vrijeme za edukaciju.

Uključite ove vještine kako biste recenzentima pokazali da ste vrijedni intervjua:

3. Poznavanje industrije

Djelatnici u korisničkoj podršci pomažu ljudima na mnogim poljima, od IT-a do e-trgovine. Ako ne znate ništa o tržištima i želite biti u službi za korisnike financijske tvrtke, naići će te na zatvorena vrata.

Spomenite da znate puno o industriji kako biste pokazali da će se onboarding biti lagan. U najmanju ruku navedite da brzo učite.

4. Situacije iz života kao zamjena za radno iskustvo

Ako prvi put pišete životopis za posao u službi za korisnike, ne bojte se jer vam nedostaje radnog iskustva.

Vještine su najvažnije, posebno za početne pozicije. Spomenite soft i hard vještine koje ste stekli prethodnim zanimanjem, čak i ako je to bio volonterski rad.

Ako je vaše iskustvo ograničeno, usredotočite se na nekoliko slučajeva kada ste koristili soft vještine kako biste pomogli ljudima.

Što uključiti u CV za posao menadžera u službi za korisnike?

Izrada životopisa za rukovodeće mjesto može se pokazati težim izazovom. Evo što trebate uključiti da biste se istaknuli.

1. Upravljačke vještine

Jeste li već bili zaduženi za tim? Spomenite sve o tome. Broj ljudi koje ste vodili, broj klijenata koje je vaš tim opsluživao, vašu statistiku izvedbe.

Pokažite koji HR softver znate i kako ste ga koristili za povećanje produktivnosti svog tima .

Ako formalno niste bili zaduženi za ljude, pokažite svoje upravljačke vještine i inicijativu. Razgovarajte o vremenu kada ste pomogli zaposliti nove zaposlenike ili pomogli višem menadžeru.

2. Značajna postignuća

Tvrtke žele vidjeti što točno možete učiniti kako biste im uštedjeli novac. Obavezno razgovarajte o svojim najistaknutijim postignućima na prethodnom poslu.

To može biti nešto veliko poput pomaganja u oblikovanju politike tvrtke. Može biti i nešto malo poput uočavanja neuspjeha vaših kolega i poboljšanja njihove izvedbe ili vraćanje zaposlenika koji su napustili poduzeće.

U svakom slučaju, u životopisu pokažite postignuća i bit ćete ispred konkurencije.

3. Vještine van poslovne sfere

Imate li kakvih vještina izvan svog posla kao službenik i menadžer za korisničke usluge? Ako imate, to može pokazati kao veliki plus u životopisu.

Na primjer, ako se prijavljujete za posao u IT tvrtki, poznavanje osnova kodiranja bit će velika prednost. Pokazat će HR-ovcima da nećete imati problema u komunikaciji s odjelom za razvoj.

Kako promijeniti vaš CV kako bi odgovarao poziciji u službi za korisnike

Prelazak na posao u službi za korisnike u može biti izvrstan način za povećanje prihoda i novi početak. Možete promijeniti svoj životopis i prilagoditi ga većini početnih poslova korisničke službe.

1. Fokusirajte se na prenosive vještine

Soft vještine su ključne za korisničku podršku . Međutim, da biste ih dobili, zapravo ne morate raditi u službi za korisnike.

Ako ste ikad surađivali licem u lice s klijentom, već imate sve što je potrebno da biste učinili istu stvar i online. Morate to spomenuti u životopisu za predstavnika službe za korisnike.

2. Pretvorite volonterski rad u prednost

Ako niste imali posla s klijentima licem u lice, možda ste imali volontersko iskustvo. Većina volonterskih poslova zahtijeva rad u timu i pomoć ljudima.

Točno ono što trebate za rad u službi za korisnike.

3. Pokažite postignuća

Možda nemate puno radnog iskustva u tom polju, ali vjerojatno imate nekoliko izvrsnih priča o korisničkoj službi.

Jeste li radili kao mehaničar i uspjeli ste vratiti nezadovoljnog klijenta? Jeste li pomogli upravljati roditeljskom grupom u razredu vašeg djeteta? Uključite ova iskustva u životopis za predstavnika službe za korisnike.

Kako formatirati CV za posao u službi za korisnike?

Ponekad je forma važna jednako kao i sadržaj. Evo kako sastaviti životopis kako biste ga iskoristili na najbolji način.

1. Kronološko formatiranje

Možete li se pohvaliti bogatom prošlošću zaposlenosti u industriji? Prikažite ga kronološki.

Prvo spomenite svoje radno iskustvo i iznesite svoje dužnosti i postignuća.

2. Funkcionalno formatiranje

Ako je vaš životopis siromašan po pitanju radnog iskustva, umjesto toga usredotočite se na vještine. Predstavite svoje soft i hard vještine kako biste impresionirali HR-ovce.

Obavezno navedite primjere svojih postignuća, umjesto da jednostavno nabrajate vještine.

3. Životopis na jednoj stranici

Većina poslova korisničke službe ne trebaju golem popis vještina i radnog iskustva za zapošljavanje. Posao HR-a koji pregledavaju vaš životopis možete olakšati tako što ćete ga učiniti kratkim i preciznim.

Pokušajte upotrijebiti različite predloške životopisa kako bi se životopis uklopio na nekoliko stranica, po mogućnosti jednu.

4. Vaša slika u životopisu

Možda vam se čini kako dodavanje fotografije čini životopis osobnijim, ali to nije najbolja ideja. Neki od većih poslodavaca mogu čak i odbaciti vaš životopis iz pravnih razloga.

Ne uključujte fotografiju, osim ako to od vas zahtijeva potencijalni poslodavac.

5. Kratkoća

Neka vaš životopis bude što kraći. Ispunite ga kratkim i korisnim informacijama o sebi. Pričljivost sačuvajte za intervju.

Otkrivajte sami

Znanje je važno, ali samo kada se provodi u praksi. Isprobajte sve što naučite na našoj akademiji izravno u LiveAgent-u.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Nazad na Akademiju Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.