LiveAgent je višekanali softver službe za pomoć koji prikuplja sve vaše interakcije s kupcima s više društvenih mreža i logično ih organizira na jednom mjestu. Korištenje LiveAgent-a za korisničku podršku omogućuje vam da se usredotočite na najvažnije poslovne zadatke, a istovremeno održavate zadovoljstvo kupca visokim. Podrška LiveAgent-a za društvene mreže brza je, učinkovita i isplativa. Probajte već danas.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Odvlače li vam često pažnju poruke vaših potencijalnih klijenata i kupaca na društvenim mrežama? Gotovo je. Spojite sve svoje kanale društvenih mreža u LiveAgent i iskoristite naprednu automatizaciju. Uz neograničenu povijest i objedinjene poruke, stvorite cjelovitu sliku svake osobe s kojom ste ikad razgovarali.
Naša Facebook integracija uklanja potrebu za praćenjem više uređaja, računa društvenih medija i dijeljenjem informacija za prijavu. Svi agenti mogu odgovoriti na tikete iz vaše univerzalne pristigle pošte, tako da nema potrebe da ovisite o administratoru Facebook stranice. Korištenje vaše integracije s Facebookom jednostavno je. Jednostavno povežite svoju poslovnu stranicu na Facebooku (ili stranice!) s nadzornom pločom LiveAgent i započnite. Svi komentari na vaše postove na društvenim medijima ili spominjanje vaše stranice automatski će se pretvoriti u tikete na koje možete odgovoriti, a zatim ih arhivirati. Kao rezultat toga, može vam pomoći izgraditi vjernu online zajednicu poboljšanjem angažmana klijenata.
LiveAgentovA Integracija Facebook Messengera omogućuje vam čavrljanje u stvarnom vremenu sa vašim kupcima. Kad vaša Facebook stranica primi izravnu poruku, ona se odmah pretvara u ticket i šalje na nadzornu ploču LiveAgent. Možete jednostavno odgovoriti, poslati privitke ili čak pritisnuti gumb “Sviđa mi se”.
LiveAgentova Twitter integracija omogućuje vam praćenje svih @ spominjanja vaše stranice ili bilo kojih #hashtagova po vašem izboru. Jednostavno povežite svoj Twitter račun s nadzornom pločom LiveAgent i odaberite koje hashtagove i spominjanja želite pratiti . Svi nadzirani hashtagovi i spominjanja automatski će se pretvoriti u tickete i mogu se automatski dodijeliti bilo kojem odjelu koji odaberete. LiveAgent automatski će dohvatiti sve tweetove s nadziranim ključnim riječima i na njih možete početi odgovarati s nadzorne ploče.
LiveAgent-ova Instagram integracija omogućuje vam pregled i odgovaranje na postove na kojima ste označeni ili spomenuti, kao i odgovor na bilo koji komentar na vaše postove na društvenim medijima. Dodatno, uz LiveAgent univerzalnu ulaznu poštu imate sve tikete na jednom mjestu, tako da nema potrebe za nadgledanjem više uređaja ili računa. Kao rezultat toga, LiveAgent štedi vrijeme agentima, poboljšava im vrijeme odziva na upite i istovremeno povećava produktivnost agenata. Isprobajte već danas i kreirajte snažnu prisutnost na društvenim medijima odmah.
LiveAgentova Viber integracijaomogućuje vam primanje i odgovaranje na Viber poruke kroz vašu univerzalnu pristiglu poštu. Provjerite kako to radi u našem demo videu!
Ne morate provoditi sate na društvenim mrežama kako biste pravovremeno odgovarali svojim kupcima.
Svaka privatna poruka s kanala društvenih mreža završit će na istom mjestu kao i e-pošta, chat i pozivi.
Odaberite između stotina okidača i uvjeta za automatizaciju vašeg procesa rada.
Koristite specifične oznake ili odvojene odjele za upravljanje kanalima podrške za društvene medije.
Povećajte svoju produktivnost korištenjem unaprijed pripremljenih poruka, dodavanjem privitaka i umetanjem bilješki.
LiveAgent kombiniraodličan live chat, ticketingi automatizaciju koja vam omogućava pružanje vrhunske podrške vašim korisnicima.
Peter Komornik, CEO
Imamo drugačiji pristup u odnosu na druge softvere na tržištu. Nudimo određene kanale kao add-on, što vam štedi novac, posebno ako imate velik broj agenata. Plaćajte samo ono što koristite s našim transparentnim cijenama.
Most Popular
Usmjeravanjem vaše službe za korisnike preko društvenih medija u help desk softver, vi dobivate prednost nad konkurencijom. Klijenti vas žele kontaktirati s lakoćom, da ne moraju razmišljati koji je kanal društvenih medija najbrži i najlakši za dobiti odgovor. Imajte na umu da se dobri stari emailovi lagano zamjenjuju live chatom u realnom vremenu, softverom za pozivni centar i porukama na društvenim medijima. Uz LiveAgent, možete pružati odgovore istog trena. Ulaganje u softver korisničke službe će vam pomoći u pružanju brze, praktične i besprijekorne korisničke podrške.
Poduzeća mogu poboljšati zadržavanje klijenata kroz različite marketinške strategije, uključujući poklone, ankete i popuste. Međutim, strategija za društvene medije koju svi najčešće zaborave je pružanje vrhunske korisničke usluge. Nije neka tajna. Sretni klijenti se obično vraćaju. Kako bi postigli zvjezdanu razinu korisničke podrške, za početak trebate opremiti svoj tim korisničke podrške s prikladnim alatom za upravljanje društvenim medijima. LiveAgent prikuplja sva spominjanja i poruke u jednu platformu, što omogućuje vašim predstavnicima korisničke službe da budu efektivniji i efikasniji. Kao rezultat toga, popravit ćete angažman klijenata i posljedično, zadržavanje klijenata.
Pogledajte naše priče o uspjehu i svjedočanstva kako biste saznali kako LiveAgent može poboljšati vašu korisničku podršku i povećati zadovoljstvo vaših poslovnih partnera.
LiveAgent se prilagođava veličini vaše tvrtke i industriji. Pomažemo organizacijama svih vrsta i veličina. Provjerite što imaju za reći o korištenju našeg softvera.
Ecommerce & Services
Putovanja & smještaj
Marketing & telekomunikacije
Entertainment
Jeste li se ikad zapitali zašto su tvrtke počele komunicirati sa svojim kupcima putem softvera umjesto izravno na društvenim mrežama? Zato što im je dosta nadziranja različitih kanala društvenih medija i uređaja, dijeljenja podataka za prijavu i prebacivanja među alatima. Vrijedi li isto i za vas?
Ne znate o čemu je bio vaš prethodni razgovor s kupcem jer je bio na drugom kanalu? LiveAgent to prati.
Prebacujete li se između različitih vrsta softvera prečesto? Neka LiveAgent obavi posao umjesto vas.
Upravljate li s više profila na različitim društvenim mrežama? Pomoću LiveAgent-a možete svima njima upravljati s jedne nadzorne ploče.
Služba za korisnike na društvenim mrežama relativno je nova softverska niša. Njegov glavni cilj je prikupiti svaku poruku i spomen vašeg brenda na različitim društvenim mrežama u jedan sustav iz kojeg možete komunicirati sa svojom publikom. Glavna prednost omnichannel help desk sustava je to što vam omogućuje uvid u interakcije kupaca s drugih kanala podrške na jednom mjestu. Osim toga, svaka se poruka prikuplja u univerzalnoj ulaznoj pošti, a zatim hibridnim ticketing protokolom pretvara u objedinjene tickete.
U prvom krugu trebali biste provjeriti hoćete li svoju komunikaciju e-mailom premjestiti na isto mjesto, gdje ćete primati poruke na društvenim mrežama. Nakon toga, mogli biste razmisliti o ponudi podrške za chat uživo, dodavanje call centra ili pružanje samoposlužne podrške putem baze znanja. I na kraju, ali ne najmanje važno, možda biste željeli imati platformu poput korisničkog portala, gdje korisnici mogu pronaći sve svoje zahtjeve, postaviti pitanja na forumu, predložiti poboljšanja i ostaviti povratne informacije.
LiveAgent je najpregledaniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za SME u 2020. Za to postoji razlog. Pružamo softver za pomoć na svjetskoj razini koji stvara besprijekorno iskustvo za vaš tim korisničke službe, kao i za kupce. Isprobajte LiveAgent danas uz naš besplatni 14-dnevni probni period, ili isprobajte našu besplatnu verziju LiveAgent-a.
Ako tražite najbolji sustav za pomoć s podrškom na društvenim mrežama, usporedba različitih alternativa je nužna. Višekanalna služba za pomoć sadrži mnogo više od običnih konektora za društvene medije. Iako vam možda neće trebati sve značajke, presudna je mogućnost dodavanja određenih kanala dok vaše poslovanje raste.
65% ljudi u rasponu od 18-34 godine vjeruju kako su društvene mreže efikasan kanal za pružanje korisničke podrške. Microsoft
48% korisnika očekuje odgovor na upite i pritužbe na društvenim mrežama u roku od 24h. Statista
Preko 50% tvrtki izvještava kako jednim od najkritičnijih problema korisnika vide “pružanje besprijekornog korisničkog iskustva na više kanala.” Incite Group
57% kupaca bi radije kontaktirali tvrtke putem digitalnih medija kao što su e-mail ili društveni mediji, umjesto korisničke podrške zasnovane na glasovnim uslugama. Ameyo
Ljubazni zaposlenici ili predstavnici korisničke podrške su ono što 73% kupaca čine lojalnim brendu. Pružanje tog iskustva može biti jednostavno ako znate što to podrazumijeva. Prema Shep Hykenu, stručnjaku za korisničku službu, predstavnici korisničke podrške trebali bi odgovarati na vrijeme, personalizirano i nikada ne zaboraviti postaviti dodatna pitanja. Na primjer, ako kupac od vas zatraži da brzo riješite njegov problem, pitajte ga koliko brzo bi ispunilo njihova očekivanja. Zapamtite, vjerni kupci povećavaju povrat ulaganja jer imaju tendenciju ponavljajućeg kupovanja.
LiveAgent softver za korisničku podršku na društvenim mrežama integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi gotovo 200 značajki.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Korisnička služba – Savjeti za društvene medije
Integracija LiveAgent-a s društvenim mrežama omogućava tvrtkama jačanje odnosa s klijentima i poboljšanje njihovog online ugleda za veće zadovoljstvo i vjernost korisnika.
LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat
LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.
Budite dostupni uz softver za kontaktni centar.
"Informative piece on marketing strategies for HR professionals, providing insights on effective branding and employee engagement."
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma