Osnažite klijente sa instant odgovorima

Kreirajte zapanjujuće repozitorije znanja i FAQ s lakoćom.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Softver baze znanja za bolju samoposlugu

Znanje je moć. Osnažite svoje kupce da si pomognu i olakšaju svakodnevnu rutinu vaših agenata stvaranjem pametne i prilagodljive baze znanja.

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima za mala i srednja poduzeća u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite s LiveAgentom.

Što je baza znanja?

Baza znanja je jedan izvor institucionalnog znanja koji vaša kompanija nudi klijentima 24/7 bez potrebe za interakcijom s klijentima. To je u osnovi direktorij pun sadržaja koji može pomoći vašim klijentima u rješavanju čestih problema ili nalasku informacija/rješenja koje traže.

Ovih dana, to je prilično popularan alat za odgovor na česta pitanja, tako da klijenti ne moraju kontaktirati agente ili čekati u redu bez potrebe. Umjesto toga, agenti mogu jednostavno odgovoriti na ponavljajuća pitanja kreiranjem članaka za klijente.

LiveAgent-ova naza znanja je dio samoposlužnog portala. Stoga, ne samo da ćete dobiti mogućnost kreiranja članaka baze znanja, nego i kreiranja foruma i omogućiti vašim klijentima da prate statuse i povijest upita.

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Baza znanja dio je složenog korisničkog portala

Napunite svoju bazu znanja forumima, sandučićima za povratne informacije kupaca i iskoristite neograničenu povijest ticketa.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvrsni live chat, ticketing i automatizaciju koji nam omogućuju pružanje iznimne podrške našim kupcima.

black Slido logo

4 jednostavna koraka za postavljanje vaše baze znanja

Platforma baze znanja može igrati presudnu ulogu u vašoj ukupnoj korisničkoj podršci.

Koje su napredne značajke baze znanja?

LiveAgent's internal knowledge base

Interna baza znanja

Članci u bazi znanja su odličan način pružanja samoposluge za vaše klijente 24/7. No što ako želite ponuditi istu opciju svom internom timu? LiveAgent je tu za vas.

LiveAgent-ova funkcija za internu bazu znanja vam omogućuje prilagodbu online knjižnice koja sadrži informacije o procesu uključivanja, znanju kompanije, događajima, nagradama, novim promocijama i slično.

Interna baza znanja funkcionira na isti način kao i ona za vaše klijente. Stoga, možete uredno kategorizirati teme i imati pretragu, tako da vaši zaposlenici mogu odmah vidjei povezani sadržaj.

Alat za internu bazu znanja ne samo da poboljšava produktivnost i tijek rada vaših zaposlenika, nego i omogućuje vašem timu korisničke službe da pruža profesionalnu pomoć bez odgoda.

Forum

LiveAgent-ov forum je moćan alat za dijeljenje znanja između klijenata. To je odlično mjesto za klijente da se uključe i pomognu jedni drugima oko najčešćih problema te dobiju instant odgovore.

Nadalje, poduzeća također mogu kreirati interne forume koji značajno poboljšavaju suradnju unutar tima. Na primjer, interni forum može biti odličan medij za raspravljanje o rješenjima i prijedlozima kolega. Dalje, zaposlenici mogu vidjeti prethodna pitanja na koja su kolege možda već odgovorile.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Feedback & suggestions feature in help desk software - LiveAgent

Povratne informacije i sugestije

Povratne informacije su bitan i neizbježan dio svakog poslovanja. Čak i ako ih ne želite, one su tu. Vaše poduzeće bi uvijek trebalo gledati na povratne informacije kao na alat za poboljšavanje usluga/proizvoda i rast. Nadalje, omogućavanje vašim klijentima da pruže povratne informacije i sugestije čini da se oni osjećaju bolje, što na kraju povećava vjernost kupaca.

LiveAgent nudi vrlo prilagodljiv i jednostavan gumb za povratne informacije, još jednu moćnu značajki koja potiče posjetitelje da ostave povratne informacije/sugestije. Na taj način, vaša kompanija demonstrira da je otvorena za povratne informacije i teži ispunjenju potreba klijenata.

Widget za pretragu

Imati moćnu traku za pretragu je važno jer tako vaši klijenti mogu brzo i jednostavno naći informacije. Organiziranje sadržaja vaše baze po kategorijama je odličan način da bude lako pretraživa, ali većina klijenata neće trošiti vrijeme da pronađe članak na taj način.

Nadalje, bitno se prisjetiti da samo postojanje kvalitetnih članaka u bazi znanja nije dovoljno. Ako posjetitelji ne mogu pronađi prikladan sadržaj, vjerojatno će nepotrebno kontaktirati vaše predstavnike korisničke službe. Nemojte podcjenjivati kvalitetnu funkciju za pretragu unutar baze znanja i pogledajte LiveAgent-ovu traku za pretraživanje, laku za korištenje i sa hrpom opcija prilagodbe. 

Search widgets feature in Customer portal software - LiveAgent
Liveagent dashboard

Jednostavna upravljačka ploča

Smisao efektivne baze znanja je pomaganje vašim klijentima s relevantnim sadržajem. Međutim, ne biste smjeli zaboraviti na vaše zaposlenike. Jednostavna upravljačka ploča unutar alata za upravljanje znanjem je jedna od ključnih značajki koja se često previdi.

LiveAgent-ovo sučelje omogućuje vašim agentima kreiranje novih članaka uz malo do nimalo treninga. Spremni ga isprobati? Zakažite besplatni demo i uvjerite se sami.

Kategorije

Cijela svrha kreiranja online softverskog rješenja za bazu znanja je da ono bude lako pretraživo. Međutim, što više sadržaja vaše poduzeće pravi, to je veća šansa da sve postane kaotično. Kao rezultat toga, LiveAgent vam omogućuje kreiranje kategorija tako da ni vi ni vaši klijenti nećete biti izgubljeni u sadržaju.

Customer loyalty and retention - Knowledge Base - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Dodaci

Odjeli korisničke službe često moraju dijeliti dodatke datotekama s klijentima, na primjer PDF-ovi ili tutorijali. Zato je bitno imati softver za upravljanje znanjem koji omogućuje tu funkciju – tako da ne morate iznova prolaziti kroz proces slanja Google dokumenta putem Google diska s vašim klijentom. Umjesto toga možete jednostavno kreirati relevantni članak koji također uključuje i slanje dodataka.

Multi-knowledge baza znanja

Multi-knowledge baza znanja vrlo je korisna ako vaša tvrtka prodaje nekoliko proizvoda, robnih marki ili pruža nekoliko neovisnih usluga. Jedan račun LiveAgent pruža vam mogućnost stvaranja neograničenih baza znanja, a svaka od njih ima svoj jedinstveni dizajn, postavke i sadržaj. Pružite svojim kupcima znanje koje žele pomoću zapanjujućih vodiča.
Multi knowledge base feature in Customer portal software - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Moćni WYSIWYG editor

Stvaranje baze znanja ne mora biti teško. Sve što morate učiniti je stvoriti određene kategorije kako bi vam baza znanja bila jednostavna za navigaciju. Zatim ispunite ove kategorije sadržajem pomoću ugrađenog WYSIWYG uređivača. Oblikujte sadržaj željenim naslovima, bojama, stilovima i slikama kako biste stvorili bolju strukturu članaka. Biti pristupačanne mora biti teško.

Pošten softver baze znanja

Znanje je moć. No pružanje znanja vašim klijentima ne mora koštati na stotine dolara. Naše cijene su kreirane s time na umu i zato je sustav za bazu znanja dio našeg najjeftinijeg plana.

14 Day Trial
No Credit Card required
and many more
$9 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form

Ostale ključne funkcionalnosti LiveAgent-a

Portal baze znanja samo je vrh sante leda. Dosegnite svoj puni potencijal pomoću LiveAgent softvera za višekanalni help desk.
LiveAgent - email ticketing

Uz LiveAgent, vaši e-mailovi, chatovi, pozivi i spominjanja na društvenim mrežama završit će u jednoj univerzalnoj ulaznoj pošti. Pročitajte više…

LiveAgent real-time live chat

Podrška putem chata uživo ključni je sastojak uspješne strategije stjecanja kupaca bilo koje tvrtke. Pročitajte više…

LiveAgent - voice and video calls

Izgradite virtualni call centar kao dio svog višekanalnog rješenja službe za korisnike. LiveAgent centralizira telefonske pozive s vaše web stranice ili fiksne telefonije na jednom mjestu. Pročitajte više…

LiveAgent - all social media channels under one roof

Integrirajte svoje profile na društvenim mrežama u LiveAgent i odgovarajte na komentare, privatne poruke ili tweetove izravno sa svog računa. Pročitajte više…

Preko 30 000 tvrtki ne može biti u krivu

Pogledajte naše priče o uspjehu i svjedočenja kako biste saznali kako LiveAgent može poboljšati vašu korisničku podršku i povećati sreću vaših poslovnih partnera.

Zašto sustav baze znanja?

70% kupaca radije traži odgovore prije nego što se jave korisničkoj službi. Postavite bazu znanja sa samo nekoliko klikova, stvorite kategorije i članke i prilagodite je dizajnu vaše tvrtke bez kodiranja sa samo nekoliko klikova.
Business bag - icon

Poslovne koristi

Budite korisni čak i offline

Jednostavna korisnička podrška i briga

Interno znanje unutar tvrtke

ticketing software powerful collaboration - icon

Koristi za korisnika

Dostupno 24/7/365

Mogućnost samostalnog otkrivanja odgovora

Najbrža korisnička podrška

Person speaking multiple languages

Višejezična potpora

Ako vaše poduzeće radi na međunarodnom tržištu, pružanje podrške bez zapošljavanja dodatnih agenata može biti izazov. LiveAgent-ova baza znanja je odličan način za pružanje samoposlužnih opcija 24/7 u više država.

Sve što vaše poduzeće treba uraditi je kreirati osnovne članke i ponuditi ih na svim jezicima koji su zahtijevali pomoć vaše korisničke službe. Ovo rješenje može poboljšati korisničko iskustvo i posljedično, zadovoljstvo korisnika.

Ovisno od veličine vaše kompanije, možete kreirati kategoriju za svaki jezik, a ako trebate veću količinu sadržaja, savjetujemo vam kreiranje više baza znanja. Nadalje, možete primijeniti ovu taktiku na internu bazu znanja vaše kompanije.

Stoga, ako imate multinacionalnu kompaniju, možete osigurati da vaši zaposlenici idu ukorak s novostima u vezi kompanije, ažuriranjima proizvoda/usluga i slično.

Zašto poduzeća trebaju
rješenje za bazu znanja?

Najbolje poznajete svoje kupce. Dajte im potrebne informacije i usredotočite se na njihovo zadovoljstvo.
Clock icon

Nestrpljivi korisnici koji traže pomoć

Dobro napisani članci iz baze znanja pružaju najbržu pomoć vašim kupcima. Nacrtajte, dizajnirajte i uredite sve članke iz baze znanja pomoću WYSIWYG uređivača.

Izgubljeni i zbunjeni korisnici

Kupce možete izgubiti. Kako biste to spriječili, kreirajte FAQ (često postavljana pitanja) i tehničke vodiče za proizvode kao dio svog portala za podršku.

Preopterećenost korisničke podrške

Želite li pružiti vrhunske usluge kupcima s ograničenim resursima? Smanjite opterećenje dolaznih e-mailova i chatova stvaranjem baze znanja.

Što je softver za bazu znanja?

Softver baze znanja ili često nazivan i softver za dokumentaciju podrške bilježi, pohranjuje i dijeli sve vaše važne podatke na jednom mjestu koje je lako dostupno vašim kupcima. Ova internetska samoposlužna baza podataka pruža najbržu i najprikladniju pomoć svima koji traže informacije o vašim proizvodima.

Budući da podržava vaše kupce čak i kad vaši agenti nisu na mreži, dobro organizirana baza znanja može vam uštedjeti vrijeme i resurse.

LiveAgent - What is knowledge base software?
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Kako odabrati pravi alat za bazu znanja

Opcije prilagodbe, sposobnost stvaranja organiziranih struktura i lako dodavanje novog sadržaja samo su neke od glavnih komponenti koje tvrtke uzimaju u obzir pri odabiru pravog sustava baze znanja. Dobro odabrani softver za upravljanje znanjem trebao bi se neprimjetno integrirati u vaše druge kanale korisničke podrške i pružiti nesmetano iskustvo kupcima. Softver baze znanja tvrtke LiveAgent dio je korisničkog portala koji je dio softvera višekanalne službe za pomoć.

Pridružite se klubu uspješnih poduzeća

Pridružite se tisućama tvrtki koje se oslanjaju na LiveAgent kako bi svoje znanje podijelile sa svojim kupcima.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
winners illustration

Svi kanali za podršku na jednom mjestu

Softver baze znanja tvrtke LiveAgent integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi gotovo 200 značajki.

Related Articles to Softver za bazu znanja
Pravo rješenje za vaše užurbano poslovanje možete pronaći u našem članku o vrhunskom softveru za upravljanje incidentima.

25 najboljih softvera za upravljanje incidentima

AlertOps, ServiceNow, Spiceworks, Rundeck, and NinjaRMM are top IMS solutions offering ticketing, prioritization, and incident management. They provide unique features, AI integration, and cost-effective pricing to meet specific business needs. Their flexibility and automation streamline processes, making them ideal for businesses of all sizes.

Istražite ponudu najboljih softvera za pozivni centar na tržištu. Izaberite idealni softver pozivnog centra za vašu web stranicu i podignite svoju korisničku uslugu u zvijezde.

Call center software

LiveAgent je visoko cijenjen softver za pozivni centar s višekanalnim sučeljem za agente, integracijama treće strane i push notifikacijama. Pruža pouzdanu korisničku podršku i pomaže u povećanju zadovoljstva korisnika. Twilio, Dixa, Nextiva, Nice CXone i UJET su također popularni softveri za pozivni centar, svaki s svojim jedinstvenim značajkama i prednostima.

LiveAgent-ov softver za samoposlugu klijenata će proširiti vaše mogućnosti podrške. Omogućite svojim klijentima da samostalno rješavaju probleme 24/7.

Samoposlužni softver

Zoho Desk, Intercom, Help Scout, Whatfix, and Zendesk are all recommended self-service software options for improving customer support and satisfaction.

Istražite najbolji izbor live chat softvera na tržištu. Izaberite idealan live chat softver za vašu web stranicu i podignite svoju korisničku službu u zvijezde.

Live chat softver

Najbolji live chat softveri za kompanije svih veličina nude različite značajke i prednosti poput jednostavne integracije, prilagodljivog brendinga i podrške za skaliranje. Ključno je odabrati softver koji odgovara potrebama i ciljevima vašeg poduzeća. Također, važno je uzeti u obzir podršku, mogućnosti suradnje, ograničenja softvera i integracije. Odabirom pravog live chat softvera možete poboljšati prodaju, pružiti odličnu korisničku uslugu i održati klijente zadovoljnima.

LiveAgent je višekanalni softver službe za pomoć koji prikuplja interakcije s kupcima s više kanala, uključujući najpopularnije platforme društvenih medija.

Softver za podršku na društvenim medijima bez stresa

Poboljšajte zadržavanje klijenata kroz različite marketinške strategije, uključujući pružanje vrhunske korisničke usluge na društvenim medijima. LiveAgent softver integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi gotovo 200 značajki.

Izvrsna korisnička usluga započinje boljim help desk softverom. Isprobajte LiveAgent s 14-dnevnim besplatnim probnim razdobljem. Izgradite odnose, povećajte lojalnost i prodaju.

Recitezbogom lošoj usluzi uz help desk softver.

Planiranje korisničke podrške na društvenim medijima nudi prednosti kao što su niži troškovi i brža komunikacija. Radno vrijeme predstavnika korisničke službe treba biti jasno istaknuto, a odgovori na upite trebaju biti logički organizirani. Softveri kao što su LiveAgent i Groove nude integraciju društvenih medija i alate za produktivnost. Najbolje prakse za poboljšanje kvalitete poslovanja i iskustva korisnika uključuju odabir pravog softvera, automatiziranje procesa korisničke službe i izradu korisničkog samoposlužnog portala. LiveAgent softver za uspjeh kupaca ima potpunu ili djelomičnu višejezičnu podršku.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x