Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Napunite svoju bazu znanja forumima, sandučićima za povratne informacije kupaca i iskoristite neograničenu povijest ticketa.
LiveAgent kombinira izvrsni live chat, ticketing i automatizaciju koji nam omogućuju pružanje iznimne podrške našim kupcima.
Peter Komornik, CEO
Most Popular
Softver baze znanja tvrtke LiveAgent integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi gotovo 200 značajki.
Alati za baze znanja su alati koji omogućavaju vašim kupcima pronalazak odgovora na svoja pitanja bez potrebe da kontaktiraju vaš tim za korisničku podršku. Baze znanja nalaze se na web stranici tvrtke u obliku FAQ-a, foruma ili članaka s uputama.
Upravljanje bazom znanja je softver dizajniran za upravljanje bazama podataka i podršku vašim korisnicima. Baze znanja pružaju članke s uputstvima, česta pitanja i forume..
Prvi korak izgradnje baze znanja je odlučiti koje informacije želite u njoj. Zatim se odlučite za njenu strukturu i počnite pisati svoje prve članke. Dodajte vizualne elemente kao što su snimke zaslona ili video vodiči kako biste sadržaj učinili jednostavnijim za korisnike. Dodajte česta pitanja i forume. Objavite svoju bazu znanja i primite povratne informacije i prijedloge od svojih korisnika kako biste vidjeli što još treba dodati.
Softver za bazu znanja dio je složenog help desk rješenja . To je oblik samoposluživanja za posjetitelje/kupce vaše web stranice. Nadalje, vaša tvrtka može stvoriti članke, forume i ploče s prijedlozima kako bi poboljšala CX do maksimuma.
Uz svaki račun dolazi besplatan primjer korisničkog portala/baze znanja koji možete u potpunosti prilagoditi prema svojim željama. Za prilagodbu idite na Korisnički portal>Općenito>Postavke.
Baze znanja su važne jer smanjuju opterećenje agenata korisničke službe i štede vrijeme za kupce. Umjesto da moraju kontaktirati tvrtke i čekati odgovor, kupci mogu odmah pronaći odgovor koji im treba, bez potrebe za kontaktiranjem ikoga.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Tražite li alternativu za Rocket.Chat?
LiveAgent je rješenje za podršku korisnicima koje generira prihod, poboljšava zadovoljstvo kupaca i povećava vrijednost klijenata. Pruža pozitivno iskustvo i 24/7 podršku.
Email on Acid help desk kontakti
Email on Acid je platforma koju koriste email marketari, razvojni programeri i organizacije kako bi optimizirali svoje emailove. Možete ih kontaktirati putem emaila, live chata ili telefonskih poziva. Također imaju bazu znanja i podršku na društvenim medijima.
Maksimalna duljina reda čekanja
Izvoda stvara vjernost klijenata i potiče inovacije. Kvalitetna korisnička usluga je ključ za uspjeh. Dizajniranje klijento-centričnog poslovnog modela je ključno.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma