Osnažite klijente sa instant odgovorima

Kreirajte zapanjujuće repozitorije znanja i FAQ s lakoćom.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Softver baze znanja za bolju samoposlugu

Znanje je moć. Osnažite svoje kupce da si pomognu i olakšaju svakodnevnu rutinu vaših agenata stvaranjem pametne i prilagodljive baze znanja. LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima za mala i srednja poduzeća u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite s LiveAgentom.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Što je baza znanja?

Baza znanja je jedan izvor institucionalnog znanja koji vaša kompanija nudi klijentima 24/7 bez potrebe za interakcijom s klijentima. To je u osnovi direktorij pun sadržaja koji može pomoći vašim klijentima u rješavanju čestih problema ili nalasku informacija/rješenja koje traže. Ovih dana, to je prilično popularan alat za odgovor na česta pitanja, tako da klijenti ne moraju kontaktirati agente ili čekati u redu bez potrebe. Umjesto toga, agenti mogu jednostavno odgovoriti na ponavljajuća pitanja kreiranjem članaka za klijente. LiveAgent-ova naza znanja je dio samoposlužnog portala. Stoga, ne samo da ćete dobiti mogućnost kreiranja članaka baze znanja, nego i kreiranja foruma i omogućiti vašim klijentima da prate statuse i povijest upita.
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Baza znanja dio je složenog korisničkog portala

Napunite svoju bazu znanja forumima, sandučićima za povratne informacije kupaca i iskoristite neograničenu povijest ticketa.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvrsni live chat, ticketing i automatizaciju koji nam omogućuju pružanje iznimne podrške našim kupcima.

black Slido logo

4 jednostavna koraka za postavljanje vaše baze znanja

Platforma baze znanja može igrati presudnu ulogu u vašoj ukupnoj korisničkoj podršci.

Koje su napredne značajke baze znanja?

LiveAgent's internal knowledge base

Interna baza znanja

Članci u bazi znanja su odličan način pružanja samoposluge za vaše klijente 24/7. No što ako želite ponuditi istu opciju svom internom timu? LiveAgent je tu za vas. LiveAgent-ova funkcija za internu bazu znanja vam omogućuje prilagodbu online knjižnice koja sadrži informacije o procesu uključivanja, znanju kompanije, događajima, nagradama, novim promocijama i slično. Interna baza znanja funkcionira na isti način kao i ona za vaše klijente. Stoga, možete uredno kategorizirati teme i imati pretragu, tako da vaši zaposlenici mogu odmah vidjei povezani sadržaj. Alat za internu bazu znanja ne samo da poboljšava produktivnost i tijek rada vaših zaposlenika, nego i omogućuje vašem timu korisničke službe da pruža profesionalnu pomoć bez odgoda.

Forum

LiveAgent-ov forum je moćan alat za dijeljenje znanja između klijenata. To je odlično mjesto za klijente da se uključe i pomognu jedni drugima oko najčešćih problema te dobiju instant odgovore. Nadalje, poduzeća također mogu kreirati interne forume koji značajno poboljšavaju suradnju unutar tima. Na primjer, interni forum može biti odličan medij za raspravljanje o rješenjima i prijedlozima kolega. Dalje, zaposlenici mogu vidjeti prethodna pitanja na koja su kolege možda već odgovorile.
Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Feedback & suggestions feature in help desk software - LiveAgent

Povratne informacije i sugestije

Povratne informacije su bitan i neizbježan dio svakog poslovanja. Čak i ako ih ne želite, one su tu. Vaše poduzeće bi uvijek trebalo gledati na povratne informacije kao na alat za poboljšavanje usluga/proizvoda i rast. Nadalje, omogućavanje vašim klijentima da pruže povratne informacije i sugestije čini da se oni osjećaju bolje, što na kraju povećava vjernost kupaca. LiveAgent nudi vrlo prilagodljiv i jednostavan gumb za povratne informacije, još jednu moćnu značajki koja potiče posjetitelje da ostave povratne informacije/sugestije. Na taj način, vaša kompanija demonstrira da je otvorena za povratne informacije i teži ispunjenju potreba klijenata.

Widget za pretragu

Imati moćnu traku za pretragu je važno jer tako vaši klijenti mogu brzo i jednostavno naći informacije. Organiziranje sadržaja vaše baze po kategorijama je odličan način da bude lako pretraživa, ali većina klijenata neće trošiti vrijeme da pronađe članak na taj način. Nadalje, bitno se prisjetiti da samo postojanje kvalitetnih članaka u bazi znanja nije dovoljno. Ako posjetitelji ne mogu pronađi prikladan sadržaj, vjerojatno će nepotrebno kontaktirati vaše predstavnike korisničke službe. Nemojte podcjenjivati kvalitetnu funkciju za pretragu unutar baze znanja i pogledajte LiveAgent-ovu traku za pretraživanje, laku za korištenje i sa hrpom opcija prilagodbe. 
Search widgets feature in Customer portal software - LiveAgent
Liveagent dashboard

Jednostavna upravljačka ploča

Smisao efektivne baze znanja je pomaganje vašim klijentima s relevantnim sadržajem. Međutim, ne biste smjeli zaboraviti na vaše zaposlenike. Jednostavna upravljačka ploča unutar alata za upravljanje znanjem je jedna od ključnih značajki koja se često previdi. LiveAgent-ovo sučelje omogućuje vašim agentima kreiranje novih članaka uz malo do nimalo treninga. Spremni ga isprobati? Zakažite besplatni demo i uvjerite se sami.

Kategorije

Cijela svrha kreiranja online softverskog rješenja za bazu znanja je da ono bude lako pretraživo. Međutim, što više sadržaja vaše poduzeće pravi, to je veća šansa da sve postane kaotično. Kao rezultat toga, LiveAgent vam omogućuje kreiranje kategorija tako da ni vi ni vaši klijenti nećete biti izgubljeni u sadržaju.
Customer loyalty and retention - Knowledge Base - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Dodaci

Odjeli korisničke službe često moraju dijeliti dodatke datotekama s klijentima, na primjer PDF-ovi ili tutorijali. Zato je bitno imati softver za upravljanje znanjem koji omogućuje tu funkciju – tako da ne morate iznova prolaziti kroz proces slanja Google dokumenta putem Google diska s vašim klijentom. Umjesto toga možete jednostavno kreirati relevantni članak koji također uključuje i slanje dodataka.

Multi-knowledge baza znanja

Multi-knowledge baza znanja vrlo je korisna ako vaša tvrtka prodaje nekoliko proizvoda, robnih marki ili pruža nekoliko neovisnih usluga. Jedan račun LiveAgent pruža vam mogućnost stvaranja neograničenih baza znanja, a svaka od njih ima svoj jedinstveni dizajn, postavke i sadržaj. Pružite svojim kupcima znanje koje žele pomoću zapanjujućih vodiča.
Multi knowledge base feature in Customer portal software - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Moćni WYSIWYG editor

Stvaranje baze znanja ne mora biti teško. Sve što morate učiniti je stvoriti određene kategorije kako bi vam baza znanja bila jednostavna za navigaciju. Zatim ispunite ove kategorije sadržajem pomoću ugrađenog WYSIWYG uređivača. Oblikujte sadržaj željenim naslovima, bojama, stilovima i slikama kako biste stvorili bolju strukturu članaka. Biti pristupačanne mora biti teško.

Pošten softver baze znanja

Znanje je moć. No pružanje znanja vašim klijentima ne mora koštati na stotine dolara. Naše cijene su kreirane s time na umu i zato je sustav za bazu znanja dio našeg najjeftinijeg plana.
$9 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form

Ostale ključne funkcionalnosti LiveAgent-a

Portal baze znanja samo je vrh sante leda. Dosegnite svoj puni potencijal pomoću LiveAgent softvera za višekanalni help desk.

Praćenje grešaka putem e-maila

Uz LiveAgent, vaši e-mailovi, chatovi, pozivi i spominjanja na društvenim mrežama završit će u jednoj univerzalnoj ulaznoj pošti. Pročitajte više…
LiveAgent real-time live chat
Podrška putem chata uživo ključni je sastojak uspješne strategije stjecanja kupaca bilo koje tvrtke. Pročitajte više…
LiveAgent - voice and video calls
Izgradite virtualni call centar kao dio svog višekanalnog rješenja službe za korisnike. LiveAgent centralizira telefonske pozive s vaše web stranice ili fiksne telefonije na jednom mjestu. Pročitajte više…
LiveAgent - all social media channels under one roof
Integrirajte svoje profile na društvenim mrežama u LiveAgent i odgovarajte na komentare, privatne poruke ili tweetove izravno sa svog računa. Pročitajte više…

Preko 30 000 tvrtki ne može biti u krivu

Pogledajte naše priče o uspjehu i svjedočenja kako biste saznali kako LiveAgent može poboljšati vašu korisničku podršku i povećati sreću vaših poslovnih partnera.

Zašto sustav baze znanja?

70% kupaca radije traži odgovore prije nego što se jave korisničkoj službi. Postavite bazu znanja sa samo nekoliko klikova, stvorite kategorije i članke i prilagodite je dizajnu vaše tvrtke bez kodiranja sa samo nekoliko klikova.
Business bag - icon

Poslovne koristi

Budite korisni čak i offline Jednostavna korisnička podrška i briga Interno znanje unutar tvrtke
ticketing software powerful collaboration - icon

Koristi za korisnika

Dostupno 24/7/365 Mogućnost samostalnog otkrivanja odgovora Najbrža korisnička podrška
Person speaking multiple languages

Višejezična potpora

Ako vaše poduzeće radi na međunarodnom tržištu, pružanje podrške bez zapošljavanja dodatnih agenata može biti izazov. LiveAgent-ova baza znanja je odličan način za pružanje samoposlužnih opcija 24/7 u više država. Sve što vaše poduzeće treba uraditi je kreirati osnovne članke i ponuditi ih na svim jezicima koji su zahtijevali pomoć vaše korisničke službe. Ovo rješenje može poboljšati korisničko iskustvo i posljedično, zadovoljstvo korisnika. Ovisno od veličine vaše kompanije, možete kreirati kategoriju za svaki jezik, a ako trebate veću količinu sadržaja, savjetujemo vam kreiranje više baza znanja. Nadalje, možete primijeniti ovu taktiku na internu bazu znanja vaše kompanije. Stoga, ako imate multinacionalnu kompaniju, možete osigurati da vaši zaposlenici idu ukorak s novostima u vezi kompanije, ažuriranjima proizvoda/usluga i slično.

Zašto poduzeća trebaju
rješenje za bazu znanja?

Najbolje poznajete svoje kupce. Dajte im potrebne informacije i usredotočite se na njihovo zadovoljstvo.
Clock icon

Nestrpljivi korisnici koji traže pomoć

Dobro napisani članci iz baze znanja pružaju najbržu pomoć vašim kupcima. Nacrtajte, dizajnirajte i uredite sve članke iz baze znanja pomoću WYSIWYG uređivača.

Izgubljeni i zbunjeni korisnici

Kupce možete izgubiti. Kako biste to spriječili, kreirajte FAQ (često postavljana pitanja) i tehničke vodiče za proizvode kao dio svog portala za podršku.

Preopterećenost korisničke podrške

Želite li pružiti vrhunske usluge kupcima s ograničenim resursima? Smanjite opterećenje dolaznih e-mailova i chatova stvaranjem baze znanja.

Što je softver za bazu znanja?

Softver baze znanja ili često nazivan i softver za dokumentaciju podrške bilježi, pohranjuje i dijeli sve vaše važne podatke na jednom mjestu koje je lako dostupno vašim kupcima. Ova internetska samoposlužna baza podataka pruža najbržu i najprikladniju pomoć svima koji traže informacije o vašim proizvodima. Budući da podržava vaše kupce čak i kad vaši agenti nisu na mreži, dobro organizirana baza znanja može vam uštedjeti vrijeme i resurse.
LiveAgent - What is knowledge base software?
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Kako odabrati pravi alat za bazu znanja

Opcije prilagodbe, sposobnost stvaranja organiziranih struktura i lako dodavanje novog sadržaja samo su neke od glavnih komponenti koje tvrtke uzimaju u obzir pri odabiru pravog sustava baze znanja. Dobro odabrani softver za upravljanje znanjem trebao bi se neprimjetno integrirati u vaše druge kanale korisničke podrške i pružiti nesmetano iskustvo kupcima. Softver baze znanja tvrtke LiveAgent dio je korisničkog portala koji je dio softvera višekanalne službe za pomoć.

Pridružite se klubu uspješnih poduzeća

Pridružite se tisućama tvrtki koje se oslanjaju na LiveAgent kako bi svoje znanje podijelile sa svojim kupcima.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
winners illustration

Svi kanali za podršku na jednom mjestu

Softver baze znanja tvrtke LiveAgent integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi gotovo 200 značajki.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Što su alati za bazu znanja?

Alati za baze znanja su alati koji omogućavaju vašim kupcima pronalazak odgovora na svoja pitanja bez potrebe da kontaktiraju vaš tim za korisničku podršku. Baze znanja nalaze se na web stranici tvrtke u obliku FAQ-a, foruma ili članaka s uputama.

Što je Upravljanje bazom znanja?

Upravljanje bazom znanja je softver dizajniran za upravljanje bazama podataka i podršku vašim korisnicima. Baze znanja pružaju članke s uputstvima, česta pitanja i forume..

Kako izgraditi bazu znanja?

Prvi korak izgradnje baze znanja je odlučiti koje informacije želite u njoj. Zatim se odlučite za njenu strukturu i počnite pisati svoje prve članke. Dodajte vizualne elemente kao što su snimke zaslona ili video vodiči kako biste sadržaj učinili jednostavnijim za korisnike. Dodajte česta pitanja i forume. Objavite svoju bazu znanja i primite povratne informacije i prijedloge od svojih korisnika kako biste vidjeli što još treba dodati.

Što je softver za bazu znanja?

Softver za bazu znanja dio je složenog help desk rješenja . To je oblik samoposluživanja za posjetitelje/kupce vaše web stranice. Nadalje, vaša tvrtka može stvoriti članke, forume i ploče s prijedlozima kako bi poboljšala CX do maksimuma.

Kako kreirati bazu znanja u LiveAgent?

Uz svaki račun dolazi besplatan primjer korisničkog portala/baze znanja koji možete u potpunosti prilagoditi prema svojim željama. Za prilagodbu idite na Korisnički portal>Općenito>Postavke.

Zašto je baza znanja bitna?

Baze znanja su važne jer smanjuju opterećenje agenata korisničke službe i štede vrijeme za kupce. Umjesto da moraju kontaktirati tvrtke i čekati odgovor, kupci mogu odmah pronaći odgovor koji im treba, bez potrebe za kontaktiranjem ikoga.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Softver za bazu znanja

Answer Delivery Status Indicator

The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.

Kako kontaktirati Egencia korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Egencia help desk kontakti

Egencia nudi podršku korisnicima putem help desk, ticketing softvera, live chata i društvenih medija. Također imaju bazu znanja i SLA sporazume. Dostupni su putem e-maila, live chata i društvenih mreža.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Tražite li alternativu za Rocket.Chat?

LiveAgent je rješenje za podršku korisnicima koje generira prihod, poboljšava zadovoljstvo kupaca i povećava vrijednost klijenata. Pruža pozitivno iskustvo i 24/7 podršku.

Kako kontaktirati Email on Acid-ovu korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Email on Acid help desk kontakti

Email on Acid je platforma koju koriste email marketari, razvojni programeri i organizacije kako bi optimizirali svoje emailove. Možete ih kontaktirati putem emaila, live chata ili telefonskih poziva. Također imaju bazu znanja i podršku na društvenim medijima.

Teletek je švedski operater koji nudi cloud-based telefonske centrale s mobilnim MEX ekstenzijama. Pročitajte više o Teletek integraciji.

Teletek

Teletek je pružatelj VoIP usluga u Europi od 2008. Integracija Teleteka u LiveAgent omogućuje ekonomičan način pristupa klijentima putem više uređaja. Nema dodatnih troškova za integraciju u LiveAgent.

Određuje maksimalnu duljinu reda čekanja i otklanja frustraciju korisnika. Maksimalna duljina čekanja sakriva gumb za čavrljanje s vaše stranice dok se red čekanja ne smanji.

Maksimalna duljina reda čekanja

Izvoda stvara vjernost klijenata i potiče inovacije. Kvalitetna korisnička usluga je ključ za uspjeh. Dizajniranje klijento-centričnog poslovnog modela je ključno.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo