Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Softver baze znanja za bolju samopomoć

Znanje je moć. Osnažite svoje kupce da si pomognu i olakšaju svakodnevnu rutinu vaših agenata stvaranjem pametne i prilagodljive baze znanja.

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima za mala i srednja poduzeća u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite s LiveAgentom.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Baza znanja dio je složenog korisničkog portala

Napunite svoju bazu znanja forumima, sandučićima za povratne informacije kupaca i iskoristite neograničenu povijest ticketa.

Poboljšajte svoj workflow sa
softverom za bazu znanja

može smanjiti broj upita za podršku i poboljšati vašu ukupnu učinkovitost.
 

Knowledge Base Software by LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvrsni live chat , ticketing i automatizaciju koji nam omogućuju pružanje iznimne podrške našim kupcima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

4 jednostavna koraka za postavljanje vaše baze znanja

Platforma baze znanja može igrati presudnu ulogu u vašoj ukupnoj korisničkoj podršci.

Multi-knowledge baza znanja

Multi-knowledge baza znanja vrlo je korisna ako vaša tvrtka prodaje nekoliko proizvoda, robnih marki ili pruža nekoliko neovisnih usluga. Jedan račun LiveAgent pruža vam mogućnost stvaranja neograničenih baza znanja, a svaka od njih ima svoj jedinstveni dizajn, postavke i sadržaj.

Pružite svojim kupcima znanje koje žele pomoću zapanjujućih vodiča.

Provide your customers with the knowledge they want with stunning guides.

Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Moćni WYSIWYG editor

Stvaranje baze znanja ne mora biti teško. Sve što morate učiniti je stvoriti određene kategorije kako bi vam baza znanja bila jednostavna za navigaciju. Zatim ispunite ove kategorije sadržajem pomoću ugrađenog WYSIWYG uređivača. Oblikujte sadržaj željenim naslovima, bojama, stilovima i slikama kako biste stvorili bolju strukturu članaka. Biti pristupačanne mora biti teško.

Fer softver za bazu znanja

Znanje znači moć. Međutim, isporuka kupcima ne mora vas koštati stotine dolara. Naše cijene su fer i zato je sustav baze znanja dio našeg najjeftinijeg plana.

Ticket

Ticket

Za mala poduzeća i marketinške profesionalce

$15 /mo
Ticket+Chat

Ticket+Chat

Za mala poduzeća i marketinške profesionalce

$29 /mo

Ostale ključne funkcionalnosti LiveAgent-a

Portal baze znanja samo je vrh sante leda. Dosegnite svoj puni potencijal pomoću LiveAgent softvera za višekanalni help desk.

Uz LiveAgent, vaši e-mailovi, chatovi, pozivi i spominjanja na društvenim mrežama završit će u jednoj univerzalnoj ulaznoj pošti. Pročitajte više…

Podrška putem chata uživo ključni je sastojak uspješne strategije stjecanja kupaca bilo koje tvrtke. Pročitajte više…

Izgradite virtualni call centar kao dio svog višekanalnog rješenja službe za korisnike. LiveAgent centralizira telefonske pozive s vaše web stranice ili fiksne telefonije na jednom mjestu. Pročitajte više…

Integrirajte svoje profile na društvenim mrežama u LiveAgent i odgovarajte na komentare, privatne poruke ili tweetove izravno sa svog računa. Pročitajte više…

Preko 30 000 tvrtki ne može biti u krivu

Pogledajte naše priče o uspjehu i svjedočenja kako biste saznali kako LiveAgent može poboljšati vašu korisničku podršku i povećati sreću vaših poslovnih partnera.

Zašto sustav baze znanja?

70% kupaca radije traži odgovore prije nego što se jave korisničkoj službi. Postavite bazu znanja sa samo nekoliko klikova, stvorite kategorije i članke i prilagodite je dizajnu vaše tvrtke bez kodiranja sa samo nekoliko klikova.

Business pages

Poslovne koristi

Budite korisni čak i offline

Jednostavna korisnička podrška i briga

Interno znanje unutar tvrtke

ticketing software powerful collaboration

Koristi za korisnika

Dostupno 24/7/365

Mogućnost samostalnog otkrivanja odgovora

Najbrža korisnička podrška

Zašto poduzeća trebaju
rješenje za bazu znanja?

Najbolje poznajete svoje kupce. Dajte im potrebne informacije i usredotočite se na njihovo zadovoljstvo.

Clock icon

Nestrpljivi korisnici koji traže pomoć

Dobro napisani članci iz baze znanja pružaju najbržu pomoć vašim kupcima. Nacrtajte, dizajnirajte i uredite sve članke iz baze znanja pomoću WYSIWYG uređivača.

Lost icon

Izgubljeni i zbunjeni korisnici

Kupce možete izgubiti. Kako biste to spriječili, kreirajte FAQ (često postavljana pitanja) i tehničke vodiče za proizvode kao dio svog portala za podršku.

Clock icon

Preopterećenost korisničke podrške

Želite li pružiti vrhunske usluge kupcima s ograničenim resursima? Smanjite opterećenje dolaznih e-mailova i chatova stvaranjem baze znanja.

Što je softver za bazu znanja?

Softver baze znanja ili često nazivan isoftver za dokumentaciju podrške bilježi, pohranjuje i dijeli sve vaše važne podatke na jednom mjestu koje je lako dostupno vašim kupcima. Ova internetska baza podataka pruža najbržu i najprikladniju pomoć svima koji traže informacije o vašim proizvodima.

Budući da podržava vaše kupce čak i kad vaši agenti nisu na mreži, dobro organizirana baza znanja može vam uštedjeti vrijeme i resurse.

What is knowledge base software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Kako odabrati pravi alat za bazu znanja

Opcije prilagodbe, sposobnost stvaranja organiziranih struktura i lako dodavanje novog sadržaja samo su neke od glavnih komponenti koje tvrtke uzimaju u obzir pri odabiru pravog sustava baze znanja. Dobro odabrani softver za upravljanje znanjem trebao bi se neprimjetno integrirati u vaše druge kanale korisničke podrške i pružiti nesmetano iskustvo kupcima. Softver baze znanja tvrtke LiveAgent dio je korisničkog portala koji je dio softvera višekanalne službe za pomoć.

Pridružite se klubu uspješnih poduzeća

Pridružite se tisućama tvrtki koje se oslanjaju na LiveAgent kako bi svoje znanje podijelile sa svojim kupcima.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
winners ao2o

Svi kanali za podršku na jednom mjestu

Softver baze znanja tvrtke LiveAgent integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi gotovo 200 značajki.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Što su alati za bazu znanja?

Alati za baze znanja su alati koji omogućavaju vašim kupcima pronalazak odgovora na svoja pitanja bez potrebe da kontaktiraju vaš tim za korisničku podršku. Baze znanja nalaze se na web stranici tvrtke u obliku FAQ-a, foruma ili članaka s uputama.

Što je Management baze znanja?

Management baze znanja je softver dizajniran za upravljanje bazama podataka i podršku vašim korisnicima. Baze znanja pružaju članke s uputstvima, česta pitanja i forume..

Kako izgraditi bazu znanja?

TPrvi korak izgradnje baze znanja je odlučiti koje informacije želite u njoj. Zatim se odlučite za njegovu strukturu i počnite pisati svoje prve članke. Dodajte vizualne elemente kao što su snimke zaslona ili video vodiči kako biste sadržaj učinili jednostavnijim za korisnike. Dodajte česta pitanja i forume. Objavite svoju bazu znanja i primite povratne informacije i prijedloge od svojih korisnika kako biste vidjeli što još treba dodati.

Što je softver za bazu znanja?

Softver za bazu znanja dio je složenog rješenja službe za pomoć. To je oblik samoposluživanja za posjetitelje/kupce vaše web stranice. Nadalje, vaša tvrtka može stvoriti članke, forume i ploče s prijedlozima kako bi poboljšala CX do maksimuma.

Kako kreirati bazu znanja u LiveAgent?

Uz svaki račun dolazi besplatan primjer korisničkog portala/baze znanja koji možete u potpunosti prilagoditi prema svojim željama. Za prilagodbu idite na Customer Portal>General>Settings.

Zašto je baza znanja bitna?

Baze znanja su važne jer smanjuju opterećenje agenata korisničke službe i štede vrijeme za kupce. Umjesto da moraju kontaktirati tvrtke i čekati odgovor, kupci mogu odmah pronaći odgovor koji im treba, bez da moraju nikoga kontaktirati.

Biti će te u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo