Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Softver za službu za korisnike

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

LiveAgent-ov softver za službu za korisnike

LiveAgent kombinira univerzalni inbox, chat u stvarnom vremenu, ugrađeni pozivni centar i robusni portala za korisnike. Napredne značajke automatizacije, pravila i ogromna količina integracija zajedno stvaraju moćan softver za korisničku podršku koji je savršeno povezan s vašim poslovnim potrebama.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Svi kanali za podršku na jednom mjestu

LiveAgent-ov softver za službu za korisnike integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi skoro 200 funkcionalnosti.


LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Otkrijte napredni softver za korisničku podršku

LiveAgent sadrži više kanala, a svaki se sastoji od mnoštva značajki, što ga čini moćnim sveobuhvatnim softverom za korisničku podršku za vaše poslovanje.

E-mail
Chatovi
Pozivi
Društvene mreže
Samoposluga
E-mail

LiveAgent Ticket pregled unutar aplikacije

Chatovi

Pregled tipkanja u realnom vremenu

Pozivi

Call centar pregled LiveAgent

Društvene mreže

Softver za službu za korisnike

Samoposluga

Softver za službu za korisnike

Moćni
ticketing softver

Znate koliko je teško pratiti svakog kupca i svaki razgovor. Olakšajte si život i usredotočite se na srž vašeg poslovanja primjenom softvera za ticketing & amp; službu za korisnike tvrtke LiveAgent. Kombinira sve vaše e-mailove u jednu univerzalnu ulaznu poštu, kojom je lako upravljati zahvaljujući mogućnosti stvaranja neograničene količine odjela, oznaka i mogućnosti odgađanja ticketa. Svaka vrsta komunikacije pretvara se u tickete, tako da chatovi, mailovi, pa čak i pozivi imaju isto sučelje.

LiveAgent: Ticketing Software Demo
008 heart

Stvorite odnos s korisnicima

033 cooperation

Izgradite lojalnost

010 dollar

Povećajte konverzije i prodaju

027 email 2

Neograničeni broj e-mail adresa

LiveAgent Live Chat Demo

Robusni
live chat

67% kupaca očekuje live chat kao dio web stranice, jer im omogućuje jednostavan pristup informacijama i odgovorima na njihova pitanja. Budite im bliže implementirajući live chat i uživajte u projekciji tipkanja u stvarnom vremenu svojih kupaca i povećajte brzinu odgovaranja. Dobijte uvid u stvarnom vremenu o tome tko priča, tko čeka u redu i tko pregledava vašu web stranicu. Započnite razgovor s posjetiteljima pritiskom na gumb.

Integrirani
call centar

Povežite se sa svojim kupcima i putem telefonskih ili video poziva, sve iz vašeg softvera za korisničke usluge. Potpuno opremljeni centar za pozive u oblaku podržava širok raspon uređaja, od uobičajenih hardverskih telefona, softfona do poziva s računala na računalo putem preglednika. Jednostavno povežite svoje omiljene VoIP pružatelje usluga i pripremite se za pružanje tehničke podrške i putem poziva. Želite li napraviti i korak dalje? Možete se osloniti na LiveAgent, jer on podržava i video pozive.

Call Center Software Demo | LiveAgent
016 manager

Kreirajte neograničeni broj odjela

008 chat

Nikad ne gubite
kontrolu nad komunikacijom

045 speech bubble

24/7 korisnička podrška

048 typing

Live chat u stvarnom vremenu

customer service software4

Budite dostupni korisnicima čak i ako ste offline.

Uključen je i centar za službu za korisnike

Stvorite više baza znanja, korisničke forume ili česta pitanja i dopustite svojim kupcima da samostalno potraže odgovore čak i kada ste izvan mreže. Gotovo 70% kupaca radije pronalazi odgovore prije nego što stupi u kontakt s korisničkom podrškom. Jednostavno postavite portal kupaca s samo nekoliko klikova ili stvorite više baza znanja i prilagodite ih svojim markama ili dizajnu tvrtke. Prijedlozi ili ankete s povratnim informacijama također igraju važnu ulogu za vaše kupce jer im daju široke mogućnosti kontakta.

Preko 21,000poduzeća ne može biti u krivu

Pogledajte naše priče o uspjehu i svjedočanstva i saznajte kako LiveAgent može poboljšati vašu korisničku podršku i povećati zadovoljstvo vaših poslovnih partnera.

Priče o uspjehu
Svjedočanstva

Povežite
društvene mreže

Brzo povežite svoju Facebook stranicu, Twitter ili Instagram račun i rješavajte pitanja kupaca izravno iz help desk sustava. Odgovorite na komentare, objave na zidu ili spominjanja bez potrebe za pristupom zasebnim stranicama, a sve u jedinstvenom sučelju LiveAgent-a. Uštedite vrijeme i novac i iznenadite svoje kupce odgovorima brzine svjetlosti.

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
016 star

Pružite izvanrednu uslugu korisnicima

045 speech bubble

Povežite vaš Facebook, Instagram i Twitter račun

003 time is money

Smanjite vrijeme odgovaranja

003 idea

Ostvarite kompetitivnu prednost

Najjeftiniji softver za korisničku podršku

Besplatni plan LiveAgent-a između ostalih značajki nudi besplatnu bazu znanja. Uz plaćeni plan možete dobiti još više i sve to po razumnoj cijeni.

Naziv paketa

Ticket

Za mala poduzeća i marketinške stručnjake

$15
/mo
Isprobajte sada
Naziv paketa

Ticket+Chat

Za mala poduzeća i marketinške stručnjake

$29
/mo
Isprobajte sada

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Što je softver za korisničku podršku?

Softver za korisničku podršku sustav je u kojem se svi vaši korisnički upiti prikupljaju s više kanala, ako ne i svih. Štoviše, ima sve značajke koje pomažu vašoj korisničkoj službi/podršci za pružanje pomoći posjetiteljima/kupcima vaše web stranice.

Kako odabrati odgovarajući softver za službu za korisnike?

Kada birate pravi softver za korisničku podršku za svoju tvrtku, prethodno morate procijeniti nekoliko čimbenika. Započnite s zapisivanjem potreba i preferencija vaše tvrtke. Nakon toga krenite s istraživanjem. Najbolji način je istraživanje na platformama poput G2 ili Capterre. Na taj način vaša tvrtka može učinkovito suziti popis. Sljedeći je korak usporedba značajki, dizajna i cijena, što će vam pomoći odrediti najbolji softver, ako ne i pobjednika. Naš zadnji savjet je testiranje softvera. Isprobajte ga nekoliko dana/tjedana i provjerite može li vaša korisnička služba učinkovito navigirati i koristiti sustav prije kupnje pretplate.

Koja su 3 tipa službe za korisnike?

Danas postoji puno više vrsta korisničkih usluga od tri. Evo samo nekoliko: chat uživo, forumi, samoučenje, pozivi, e-mail, SoMe. Budući kako su kupci svugdje, neophodno je pružiti podršku na više kanala, ako ne i na svima. Softver za službu za korisnike najbolje je rješenje za učinkovitu i djelotvornu pomoć vašim kupcima.

Koje je najbolje besplatno ili jeftino online rješenje za korisničku podršku?

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo