Besplatna proba
  • Academy
  • Konferencije o službi za korisnike i njihov utjecaj na edukaciju

Konferencije o službi za korisnike i njihov utjecaj na edukaciju

Što su konferencije o službi za korisnike

Ukratko rečeno, konferencije o službi za korisnike događaji su na kojima se okupljaju stručnjaci i profesionalci iz korisničke podrške i CX-a. Oni prisustvuju razmjeni znanja i razgovoru o najnovijim dostignućima u ovoj sferi. Mogu se održavati kao lokalni događaji, ali i širom svijeta, uz stotine profesionalaca koji se okupljaju.

Zašto su konferencije o službi za korisnike bitne?

“Naš tim svake godine odlazi na konferencije o službi za korisnike i CX konferencije. Uvijek je sjajno upoznati nove ljude i sastati se sa starim prijateljima i kolegama. Mislim da su takvi događaji nužni za svakog profesionalca iz korisničke službe koji želi pronaći nove mogućnosti u svom polju, “

Diana Adjadj – Pisac za Best Essay Education.

Mnogo je pogodnosti koje vam donose konferencije o službi za korisnike i CX konferencije. Ne shvaćaju svi koliko su presudne za određene profesionalce.

Razlozi zbog kojih biste trebali razmisliti o prisustvovanju na konferencijama o službi za korisnike

  • Edukacija: Možda najvažnija svrha bilo koje konferencije je obrazovanje i ono i dalje ostaje u središtu pozornosti. Sudionici imaju priliku naučiti nešto novo slušajući poznate govornike, dijeleći svoje iskustvo s kolegama i još mnogo toga.
  • Networking: Još jedna prednost konferencija o službi za korisnike je umrežavanje. Možete pronaći slične ljude i povezati se s njima uspostavljajući neprocjenjive veze. Tko zna, možda oni u nekom trenutku budu vaša sretna karta.
  • Svjesnost o trendovima: Svijenost o čemu se trenutno govori ili kakve prakse provode stručnjaci za službu za korisnike neophodno je kako bi se usavršila korisnička podrška vaše tvrtke. Takve su konferencije idealne za praćenje svih najnovijih vijesti i trendova.
  • Izloženost proizvoda: Konferencije o službi za korisnike savršene su za postizanje dodatne izloženosti proizvoda. Tvrtke često imaju priliku predstaviti ono što su radile u posljednje vrijeme. Uz to, promoviraju njihove proizvode dajući im primjer upotrebe; kako su uz njihovu pomoć poboljšali svoju uslugu.
  • Inspiracija i motivacija: To se može činiti kao nešto beznačajno, ali konferencije vas mogu napuniti pozitivnim osjećajima i poboljšati vaše emocionalno stanje. Većina sudionika odlazi s osjećajem nadahnuća u srcu i motivacije da učine više.

Kako konferencije o službi za korisnike utječu na edukaciju

“Nikada ne prestajemo učiti tijekom cijelog svog života. Na kraju krajeva, nitko ne može znati sve odjednom! Zbog toga mislim da je konferencija o službi za korisnike sjajna jer vam pruža mogućnosti da poboljšate svoje znanje, usavršite svoje vještine i uvijek budete svjesni najnovijih trendova u industriji, “

Jessica Waterford – Pisac za WOWgrade

Kao što je gore spomenuto, obrazovanje je jedna od ključnih sastavnica svake konferencije o službi za korisnike. Profesionalci slušaju stručnjake koji daju vrijedne savjete o mnogim stvarima. Ova vrsta znanja pomaže stručnjacima da postanu još bolji. Štoviše, na takvim se događajima održavaju i redovite radionice i sesije.

Najbolje konferencije o službi za korisnike u 2019.

Sada znate sve o konferencijama o službi za korisnike/CX konferencijama, uključujući njihove prednosti. Istražite popis najboljih konferencija u 2019. koje smo donosimo ispod.

5 najboljih konferencija o službi za korisnike u 2019.

Customer Contact Week (CCW)

Ovo je najveći svjetski događaj o kontaktu s korisnima u organizaciji CCW Digital; jedne od najvećih internetskih zajednica za profesionalce iz sfere službe za korisnike. 2019. proslavio je 20. obljetnicu. Svake godine okuplja najbolje CX, CS i voditelje brige o kupcima iz cijelog svijeta. U ovom ćete događaju pronaći radionice, obilaske lokacija i razne sesije. U 2019. godini sudjelovali su govornici iz Verizona, HBO-a, Lyfta, Hiltona i drugih poznatih tvrtki.

ICMI

Expo & amp; Konferencija – mogućnosti za učenje s ICMI-om su beskrajne. Svake godine okuplja preko 1500 polaznika i preko 75 sesija. Ovu konferenciju organizira UBM (2018. UBM u kombinaciji s Informa PLC). ICMI je poznat po svom predanom timu trenera, govornika, insajdera iz industrije i konzultanata. Svi oni zajedno rade kako bi vam pomogli odrediti: učinkovitost vašeg kontakt centra, procijeniti vaše operacije, identificirati vašu višekanalnu strategiju i pružiti alate koji će vam pomoći da motivirate i upravljate svojimtimom službe za korisnike.

Northeast Contact Center Forum (NECCF)

Godišnja konferencija i izložba NECCF-a usredotočena je na predstavljanje najnovije tehnologije i inovacija u sferi korisničke podrške. Osnovan 2001. godine, Northeast Contact Center Forumk poznat je po radionicama koje vode stručnjaci, okruglim stolovima i beskrajnim mogućnostima umrežavanja. Kao što mu samo ime govori, događaj se održava prvenstveno za sjeveroistočnu regiju SAD-a, uključujući države poput Rhode Islanda, Massachusettsa, Connecticut-a, Maine-a, Vermonta i New Hampshirea.

Customer experience strategies summit

Ovaj događaj okuplja profesionalce CX-a iz cijele Sjeverne Amerike. U 2019. sudjelovalo je mnogo govornika iz poznatih tvrtki kao što su; Toyota, Uber, Wal-Mart i drugi. Customer Experience Strategies Summit fokusira se na stvaranje CX 360 vizije uz pomoć CX tehnologija i korištenja KPI-a kako bi se smanjili troškovi. Događaj također obećava pomoći profesionalcima iz službe za korisnike osloboditi punu snagu društvenih medija, savladati digitalni CX kaos i među ostalim potaknuti lojalnost.

Chief Experience Officer (CXO) exchange

Na CXO Exchange možete upoznati vrhunske kupce i rukovoditelje strpljivog iskustva. Ovaj se događaj fokusira na ljude, strategiju, inovacije, dizajn pomažući profesionalcima da pruže najbolja korisnička iskustva. U 2019. godini govornici su bili iz Microsofta, Johnson & Johnson, Walgreens, Lenovo, Headspace i drugih. Chief Experience Officer Exchange također je dio Customer Contact Week koji je premium događaj za najiskusnije čelnike CXO-a.

Završne misli

Zaključno, konferencije o službi za korisnike i CX konferencije definitivno su događaji koje moraju posjetiti svi stručnjaci iz službe za korisnike. Pružaju im brojne prednosti, kao i pozitivan, trajan utjecaj na obrazovanje.

Otkrijte sami

Znanje je važno, ali samo kada se provodi u praksi. Testirajte sve iz naše akademije upravo unutarLiveAgent-a.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što su konferencije o službi za korisnike?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Konferencije o službi za korisnike su događaji gdje se okupljaju stručnjaci i profesionalci iz područja službe za korisnike. Prisustvuju kako bi podijelili znanje i posljednja postignuća na ovom polju.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koji su razlozi zbog kojih biste trebali razmisliti o prisustvovanju na konferencijama o službi za korisnike?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Razlozi zbog kojih bi trebali razmisliti o prisustvovanju na konferencijama o službi za korisnike su dodatna edukacija, networking, svjesnost o trendovima, izloženost proizvoda i inspiracija.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako konferencije o službi za korisnike utječu na edukaciju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Konferencija o službi za korisnike idealna je prilika za unaprijediti vaše znanje, usavršiti vještine i upoznati se s aktualnim trendovima u industriji.” } }] }
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.