Predlošci za korisničku službu su važni za kvalitetnu komunikaciju s klijentima. SuperOffice ističe nedostatke u email odgovorima na upite korisnika, pa je korištenje predložaka koji olakšavaju brze i profesionalne odgovore od velike koristi. LiveAgent nudi rješenje za korisničku podršku s dijeljenim poštanskim pretincem, a tekst nudi i predloške za odgovore klijentima u različitim situacijama.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Email još uvijek ostaje jedan od glavnih kanala korisničke službe za velik broj potrošača. Međutim, ne ulaže svako poduzeće dosta truda u pružanje brzih i profesionalnih odgovora – zapravo, neka uopće i ne odgovaraju. Istraživanje koje je proveo SuperOffice je pronašlo da 62% kompanija ne odgovara na emailove korisničke službe, 90% ne informira klijenta da su primili njegov email, dok 97% ne pošalje popratni email da vidi jesu li klijenti zadovoljni s odgovorom.
Dok je skoro nemoguće ručno sastaviti svaki email koji ide potencijalnim ili trenutnim klijentima, korištenje predložaka korisničke službe koji pokrivaju više scenarija može pomoći timovima korisničke službe, pogotovo onima koji barataju velikim brojem emailova. S predlošcima kao dobrim početkom, vaši agenti mogu pomoći više klijenata u manje vremena i s manje stresa, te osigurati pružanje dosljedne usluge.
Izgradnja vlastite knjižnice email predložaka za korisničku službu može biti zamorna i dugotrajna. Imamo za vas dokazane email predloške temeljene na 10 različitih scenarija koje vaš tim korisničke podrške može koristiti i prilagoditi po potrebi kada komunicira s mogućim i trenutnim klijentima.
Sorry we haven’t gotten back to you yet. We are currently experiencing a high volume of support requests and appreciate your patience as we work to provide the highest level of support to each customer. Rest assured, one of our agents will follow up with you as soon as possible.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Industrija korisničke službe je među najbrže rastućima u svijetu. Uz pomoć softvera za korisničku službu, moći ćete pratiti više od jednog razgovora odjednom, i uraditi više tijekom dana.
Kada odgovarate na pritužbu klijenta, budite sigurni da govorite o trenutnom problemu i koristite ime klijenta. Kako bi prikladno odgovorili, također trebate koristiti profesionalni ton, te biti uljudni i prijateljski raspoloženi.
Dobra korisnička služba je važan dio vođenja uspješnog poduzeća. Može poboljšati ugled vaše kompanije i pomoći zadržati vaše klijente.
Ready to put your customer service templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Stavite vaše klijente u središte SVEGA što radite
Razumijevanje perspektive klijenata je ključno za uspjeh i vjernost. Mašta i empatija pomažu poduzećima stvoriti klijentima usmjeren pristup.
Smiješni videozapisi o korisničkoj službi
Video prikazuje važnost izvrsne korisničke službe, naglašavajući potrebu za izvanrednim korisničkim iskustvom kako bi se zadovoljili klijenti i zadržali njihova angažiranost.
Jezik korisničke službe: smirivanje frustriranih klijenata
Korištenje pravih riječi ključno je za izvrsnu korisničku uslugu. Aktivno slušanje, jasna komunikacija i rješenja za probleme mogu poboljšati percepciju klijenata i povećati vjerojatnost preporuke tvrtke. Isprike, empatija i suradnja su važni izrazi za korisničku službu.
Kada bi zaposlenici pozivnog centra bili iskreni
Zaposlenici pozivnog centra izražavaju svoje frustracije prema neugodnim klijentima. Važno je biti profesionalan i ljubazan prema predstavnicima korisničke službe.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma