Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci za korisničku službu

Email još uvijek ostaje jedan od glavnih kanala korisničke službe za velik broj potrošača. Međutim, ne ulaže svako poduzeće dosta truda u pružanje brzih i profesionalnih odgovora – zapravo, neka uopće i ne odgovaraju. Istraživanje koje je proveo SuperOffice je pronašlo da 62% kompanija ne odgovara na emailove korisničke službe, 90% ne informira klijenta da su primili njegov email, dok 97% ne pošalje popratni email da vidi jesu li klijenti zadovoljni s odgovorom.

Dok je skoro nemoguće ručno sastaviti svaki email koji ide potencijalnim ili trenutnim klijentima, korištenje predložaka korisničke službe koji pokrivaju više scenarija može pomoći timovima korisničke službe, pogotovo onima koji barataju velikim brojem emailova. S predlošcima kao dobrim početkom, vaši agenti mogu pomoći više klijenata u manje vremena i s manje stresa, te osigurati pružanje dosljedne usluge.

Predlošci za korisničku službu
Example of email ticketing in LiveAgent

Prednosti korištenja email predložaka za korisničku službu 

  • Štede vrijeme i poboljšaju efikasnost agenata. Korištenje predložaka korisničke službe za odgovor klijentima će sačuvati vaš tim podrške od kreiranja individualnih odgovora, optimizirati vrijeme i popraviti efikasnost.
  • Smanjiti količinu ljudskih grešaka. Sa spremnim, isprobanim i testiranim email predlošcima za odgovor, možete eliminirati ljudsku grešku i ukloniti rizik slanja netočnih poruka koje mogu frustrirati klijente.
  • Održati dosljednost kompanijinih poruka. Email predlošci korisničke službe osiguravaju da svaki član vašeg tima podrške zvuči isto dok glas vašeg brenda ostaje prisutan u svakoj interakciji s klijentom.

Standardni email predlošci za korisničku službu

Izgradnja vlastite knjižnice email predložaka za korisničku službu može biti zamorna i dugotrajna. Imamo za vas dokazane email predloške temeljene na 10 različitih scenarija koje vaš tim korisničke podrške može koristiti i prilagoditi po potrebi kada komunicira s mogućim i trenutnim klijentima.

Email predložak za automatski odgovor

Email predložak za povremeno javljanje klijentu

Email predložak za zahvalu

Email predložak za odgovor bijesnom klijentu

Email predložak za odgovor zadovoljnom klijentu

Email predložak za odgovor na pritužbu klijenta

Email predložak za odgođeni odgovor

Email predložak za popratne poruke

Email predložak za podsjetnik za obnovu

Email predložak za povrat novca

Najčešća pitanja

Kako možete poboljšati korisničku službu u svojoj kompaniji?

Industrija korisničke službe je među najbrže rastućima u svijetu. Uz pomoć softvera za korisničku službu, moći ćete pratiti više od jednog razgovora odjednom, i uraditi više tijekom dana.

Kako napisati profesionalni email korisničke službe?

Kada odgovarate na pritužbu klijenta, budite sigurni da govorite o trenutnom problemu i koristite ime klijenta. Kako bi prikladno odgovorili, također trebate koristiti profesionalni ton, te biti uljudni i prijateljski raspoloženi.

Zašto se fokusirati na dobru korisničku službu?

Dobra korisnička služba je važan dio vođenja uspješnog poduzeća. Može poboljšati ugled vaše kompanije i pomoći zadržati vaše klijente.

Ready to put your customer service templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How can you improve customer service in your company?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The customer service industry is one of the fastest-growing in the world. With the help of customer service software, you will be able to keep track of more than one conversation at once and get more done in a day.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How do you write a professional customer service email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “When responding to a customer complaint, make sure to address the issue at hand and use the customer’s name. To respond appropriately, you should also use a professional tone while being friendly and polite. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why should you focus on good customer service?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Good customer service is an important part of running a successful business. It can improve your company’s reputation, and help to retain your customers.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo