LiveAgent nudi predloške za korisničku službu koji olakšavaju brze i profesionalne odgovore klijentima. Isprobajte besplatno i poboljšajte komunikaciju putem emaila koristeći predloške za razne situacije.
Email još uvijek ostaje jedan od glavnih kanala korisničke službe za velik broj potrošača. Međutim, ne ulaže svako poduzeće dosta truda u pružanje brzih i profesionalnih odgovora – zapravo, neka uopće i ne odgovaraju. Istraživanje koje je proveo SuperOffice je pronašlo da 62% kompanija ne odgovara na emailove korisničke službe, 90% ne informira klijenta da su primili njegov email, dok 97% ne pošalje popratni email da vidi jesu li klijenti zadovoljni s odgovorom.
Dok je skoro nemoguće ručno sastaviti svaki email koji ide potencijalnim ili trenutnim klijentima, korištenje predložaka korisničke službe koji pokrivaju više scenarija može pomoći timovima korisničke službe, pogotovo onima koji barataju velikim brojem emailova. S predlošcima kao dobrim početkom, vaši agenti mogu pomoći više klijenata u manje vremena i s manje stresa, te osigurati pružanje dosljedne usluge.
Izgradnja vlastite knjižnice email predložaka za korisničku službu može biti zamorna i dugotrajna. Imamo za vas dokazane email predloške temeljene na 10 različitih scenarija koje vaš tim korisničke podrške može koristiti i prilagoditi po potrebi kada komunicira s mogućim i trenutnim klijentima.
Sorry we haven’t gotten back to you yet. We are currently experiencing a high volume of support requests and appreciate your patience as we work to provide the highest level of support to each customer. Rest assured, one of our agents will follow up with you as soon as possible.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Industrija korisničke službe je među najbrže rastućima u svijetu. Uz pomoć softvera za korisničku službu, moći ćete pratiti više od jednog razgovora odjednom, i uraditi više tijekom dana.
Kada odgovarate na pritužbu klijenta, budite sigurni da govorite o trenutnom problemu i koristite ime klijenta. Kako bi prikladno odgovorili, također trebate koristiti profesionalni ton, te biti uljudni i prijateljski raspoloženi.
Dobra korisnička služba je važan dio vođenja uspješnog poduzeća. Može poboljšati ugled vaše kompanije i pomoći zadržati vaše klijente.
Ready to put your customer service templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Predlošci za korisničku službu na društvenim medijima
Otkrijte besplatne predloške za korisničku službu na društvenim medijima s unaprijed pripremljenim odgovorima za brže rješavanje klijentovih upita. Poboljšajte povjerenje u svoj brend uz savjete i najbolje prakse za učinkovitu komunikaciju. Isprobajte savršene alate i predloške za personalizirane odgovore koji štede vrijeme i optimiziraju vašu uslugu.
Predlošci za politiku korisničke službe
Kreiranje politike za korisničku službu možda djeluje dosadno, ali je ključno za pružanje najbolje podrške. Pogledajte ove predloške za politiku korisničke službe koji će vam uštedjeti vrijeme!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team