Besplatna proba
  • Academy
  • Zahvalnice i bilješke za kupce

Zahvalnice i bilješke za kupce

Zašto biste kupcu trebali slati zahvalnice?

customer appreciationE-mailovi su također sjajan način za iskazivanje zahvalnosti kupcima, e-mailovi se obično čitaju (ako se uopće čitaju) i brišu. Međutim, vjerojatnije je da će se dobro izrađena tiskana zahvalnica/rukom napisana zahvalnica čuvati barem neko vrijeme i poslužiti kao podsjetnik na vašu marku. To je učinkovita marketinška strategija koja može istinski impresionirati kupce, poboljšati njihovu lojalnost i generirati više preporuka za vaše poslovanje.

Pisan rukom ili tiskom?

Ovisno o vrsti i veličini vašeg poslovanja, možete razmotriti slanje tiskanih poslovnih zahvalnica ili rukom napisane zahvalnice. Za veliku organizaciju koja se želi zahvaliti preko 500 kupaca, tiskane čestitke prirodno bi imale više smisla. Rukom napisane bilješke prikladnije su za mala poduzeća, samostalne poduzetnike, osobne usluge i B2B tvrtke sa skromnom bazom kupaca.

Općenito, ako vrijeme, proračun i resursi dopuštaju, rukom napisana zahvalnica klijenta bila bi bolja opcija jer će uvijek imati veći utjecaj. Prava autentičnost rukom napisanih bilješki ono je što može učiniti da se kupci osjećaju doista posebno i emocionalno uloženo. A osjećaji se smatraju najvećim pokretačem lojalnosti u mnogim industrijama. Zapravo, studija tvrtke CapGemini otkrila je da 70% emocionalno angažiranih potrošača troše i do dva puta ili više na marke kojima su odani. Štoviše, 80% će promovirati marke kojima su odani među svojom obitelji i prijateljima.

Koliko dugo trebate čekati da pošaljete zahvalnice?

Ako vodite posao i želite zahvaliti svojim kupcima zahvalnicom/čestitkom, po mogućnosti je optimalno vrijeme odmah nakon događaja. Općenito, pravilo je nekoliko dana unutar događaja. Na primjer; kada kupac kupi proizvod/uslugu od vaše tvrtke. Međutim, čak i ako ne uspijete poslati zahvalnicu u roku, samo znajte da je ne poslati je puno gore.

Poslovne zahvalnice – Predlošci

Što da napišete u zahvalnici za kupca? Ispod su neke poslovne zahvalnice – predlošci koje možete koristiti kao osnovu za stvaranje vlastitih zahvalnica/bilješki.

Ako želite znati više, pročitajte Kako napisati zahvalnicu koju će vaši kupci cijeniti.

Zahvaljivanje na tome što je odani kupaci

Zahvaljujući kupcu na kupnji

Zahvaljujući klijentu na preporuci

Drugi načini da izrazite zahvalnost prema svojim kupcima

Postoji nekoliko načina da izrazite zahvalnost svojim kupcima.
Zahvalnice i bilješke kupaca veliki su dio zahvalnosti kupaca.
Međutim, postoji mnogo drugih načina. Na primjer; kuponi, popusti, besplatni proizvodi/usluge i mnogi drugi.

Ako želite saznati više, pročitajte Ideje za zahvalnost kupcu.

Saznajte sami

Znanje je važno, ali samo kada se provodi u praksi. Testirajte sve u našoj akademiji upravo u LiveAgent-u.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Why should you send customer thank you cards?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sending customer thank you cards is an effective marketing strategy that can truly impress customers, improve their loyalty, and generate more referrals to your business.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How long should you wait to send thank you cards?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The general rule is a few days within the event. For instance, when the customer purchases a product/service from your company.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Printed or handwritten thank you cards?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “In general, if time, budget, and resources allow, a handwritten client thank you note would make a better option as it will always make a bigger impact.” } }] }
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.