Besplatna proba

Pisma zahvale

E-pošta ili pismo zahvale?

S obzirom na veličinu i vrstu posla koji vodite, kao i na broj kupaca kojima želite izraziti zahvalnost, možete se obratiti e-poštom ili ispisati zahvalnice (poslane običnom poštom). Prilikom odabira između ova dva faktora potrebno je uzeti u obzir sljedeće čimbenike:

  • Vrijeme isporuke: Tradicionalno pismo stiže najranije dan nakon što ga pošaljete. Ako vrijeme nije kritično, možete poslati pismo. No, kad je potrebno brzo praćenje – poput zahvale kupcu na kupnji – e-pošta će biti prikladnija.
  • Stupanj formalnosti : Budući da se e-pošta u poslovnom svijetu smatra manje formalnom od pisma ako radije održavate formalnu komunikaciju s korisnicima – odlučite se za pisma.
  • Sadržaj poruke : E-pošta omogućuje dodavanje grafika, slika, videozapisa, veza ili dodavanje datoteka – ako želite da vaša poruka zahvale bude kreativnija od običnog ispisanog teksta, e-pošta je put kojim treba ići.
  • Proračunska ograničenja : Slanje e-pošte je jeftinije, slanje pisama zahtijeva dodatne troškove (papir, tisak, pristojbe poštanskih usluga). Za globalno poslovanje koje ima klijente širom svijeta e-pošta bi mogla biti jedina razumna opcija.

Kako napisati zahvalnicu kupcu

Svako zahvalno pismo mora općenito biti strukturirano u formalnijem stilu od e-pošte i uvijek mora sadržavati određene osnovne komponente pisma zahvale. Evo nekoliko korisnih savjeta o stvaranju savršenog zahvalnog pisma vašim klijentima:

1. Upotrijebite odgovarajući pozdrav

Odabir pravog pozdrava za zahvalnice ovisi o vašem odnosu s kupcem. Još je bolje koristiti formalnije pozdrave poput; “ Poštovani gospodine / gospođo. Carter “, ili” Dragi Ivane , “. Neformalni pozdrav poput; Treba izbjegavati “ Zdravo “, “ Pozdrav ” ili “ Zdravo “. Također provjerite pravopis imena primatelja, jer u protivnom riskirate ostaviti loš dojam od samog početka.

2. Držite se svrhe pisma

Jedina svrha pisma zahvale trebala bi biti iskazivanje zahvalnosti i izražavanje zahvalnosti vjernim kupcima. Odolite iskušenju da ponovno pomenete svoje poslovanje. Nemojte spominjati predstojeće rasprodaje, posebne ponude, nove proizvode ili bilo što drugo što se može smatrati oglasom, budući da bi to moglo odvratiti pažnju kupca od vaše početne poante.

3. Dodajte nekoliko popratnih redaka

Nakon što zahvalite klijentu na poslu, razmislite o dodavanju dodatne izjave koja pokazuje da ste pažljivi prema potrebama korisnika. Moglo bi se spomenuti da ste uvijek na raspolaganju ako imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica u vezi s vašim proizvodima ili uslugama. Ili jednostavno pitajte možete li učiniti nešto kako biste povećali njihovo zadovoljstvo.

4. Uključite svoju robnu marku

Da bi pismo izgledalo profesionalno, svakako koristite zaglavlje koje može sadržavati naziv vaše tvrtke, logotip ili druge podatke o robnoj marki. Dobro osmišljeno zaglavlje čini da pismo izgleda jedinstveno, osigurava vidljivost vašeg branda, pomaže u provjeri autentičnosti primatelja i stvara cjelokupni profesionalni dojam.

5. Upotrijebite pravi zaključak pismu

Prilikom zatvaranja pisma zahvale važno je upotrijebiti primjereno poštovanje i stručnost riječi ili izraza. Možete odabrati najčešće korištene “ S poštovanjem ” ili “ Pozdrav ” ili nešto osobnije “ Srdačan pozdrav ”, “ Vaš s poštovanjem ”,„ Najljepše želje ”,„ S poštovanjem ”ili„ Zahvalno ”. Zatvaranja poput “ Uvijek “, “ Nazdravlje “, “ S ljubavlju ” ili “ Čuvajte se ” smatraju se previše neformalnim za poslovna pisma i treba ih izbjegavati.

6. Završite s potpisom

Učiniti pisma zahvale osobnima može biti izazov za velika poduzeća, pa dodavanje potpisa na dnu pisma može pomoći u dodavanju barem neke razine personalizacije. Iako možda nije uvijek moguće dodati rukopisni potpis, čak će i ispisani potpis izgledati bolje od jednostavnog upisanog imena.

Primjeri zahvalnica korisnicima

1. Zahvaljivanje dugogodišnjim kupcima na lojalnosti

2. Obilježavanje miljokaza tvrtke

3. Iskazivanje zahvalnosti na kraju godine

Otkrijte sami

Znanje je važno, ali samo ako se primijeni u praksi. Testirajte sve u našoj akademiji izravno u LiveAgent-u.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Thank you email or a thank you letter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Consider the size and the type of the business you run, as well as the number of customers you want to express gratitude to. If you are a company with a huge number of customers, the thank you emails might be a more efficient choice. However, a thank you letter is always more appreciated.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What factors should you take into account before sending thank you letter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Before you send a thank you letter, look at a few important factors like timing of delivery, degree of formality, and the content of the message, because all of these can influence the outcome.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How should you write a professional customer thank you letter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Any customer appreciation letter should generally be structured in a more formal style than an email and should always include certain basic thank you letter components.” } }] }
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.