Besplatna proba
  • Academy
  • Darovi zahvalnosti za korisnike

Darovi zahvalnosti za korisnike

Kako povećati utjecaj darova kupaca

Statistički se oko 75% poslovnih darova daje u vrijeme Božića. 25% zahvalnosti kupaca darova daje se na rođendane, godišnjice, za promocije, spontano ili u drugim terminima godina. Jednostavna, ali učinkovita tehnika za poboljšanje utjecaja poslovnih darova je darivanje u vrijeme koje nije vrijeme blagdana. To će povećati šanse da se vaš dar ne izgubi u slučajnom redoslijedu.

Pokušajte uključiti element misterije u postupak darivanja. Studija Sveučilišne škole za poslovnu administraciju Sveučilišta Miami otkrila je da kada se proizvod koji izaziva više emocija ponudi uz besplatni poklon, kupci će vjerojatnije kupiti taj proizvod ako je vrsta dara nepoznata nego ako se otkrije vrsta dara.

Prema članku u Journal of Marketing a>, davanje besplatnih proizvoda ili srodnih dodataka stvara trenutnu priču. Poklanjanje potpunog proizvoda, osobito, povezano je s približno 20% povećanjem ukupnog WOM -a. Osim vjernih kupaca, također možete ciljati kupce koji prvi put daju besplatne proizvode kako biste stvorili pozitivne prve dojmove.

Razmislite o darivanju zagovornika svoje robne marke, onih kupaca koji su obično aktivni na društvenim mrežama i imaju veliki doseg, kao i onih koji su već ranije podijelili svoja pozitivna iskustva s vašim brendom na svojim društvenim mrežama. To može dovesti do novih preporuka.

Kako odabrati najbolje poklone za klijente

Prilikom odabira pravih darova za kupce, morate zapamtiti nekoliko ključnih stvari. Poklon bi trebao imati percipiranu vrijednost za kupca. Po mogućnosti bi trebao biti koristan i imati neku praktičnu svrhu. To bi na neki način trebalo biti povezano s vašim poslovanjem i poslužiti kao podsjetnik na vašu tvrtku. Možda ćete također morati odabrati različite poklone korporativnih klijenata za različite segmente korisnika, uzimajući u obzir demografiju korisnika. Ispod je 15 ideja za poklone klijenata koje bi mogle biti korisne.

15 ideja za poklone kupaca kojima se iskazuje zahvalnost

1. Besplatni proizvodi

Najjednostavniji, ali jedan od najučinkovitijih načina da se pokaže zahvalnost kupaca je darivanje besplatnog proizvoda (puna verzija, a ne uzorak) iz vašeg kataloga koji bi prirodno mogao poboljšati ili nadopuniti kupčevu izvornu kupnju.

2. Besplatna usluga ili nadogradnja

Za SaaS tvrtke, imalo bi smisla ponuditi korisnicima mjesec dana besplatne usluge, iznenaditi ih besplatnom nadogradnjom koja dodaje dodatne značajke vašem proizvodu ili omogućiti prilagođeno prilagođavanje proizvoda.

3. Darovi s markom

Proizvodi robne marke često se biraju za poslovne darove zahvale. Neki od predmeta s logotipom vaše tvrtke mogu uključivati odjeću, torbe, šalice za čaj i kavu, sportski pribor, dopisnički i uredski pribor, kao i zabavne predmete.

4. Darovi na temu industrije

Darovi s tematikom industrije (kao što su agenti za nekretnine koji svojim klijentima daju predmete u obliku kuće) pametan su izbor ako želite da kupci razmišljaju o vašem proizvodu ili usluzi. Ovi darovi trebaju sadržavati logotip i odgovarati vašim korporativnim bojama.

5. Poklon korpe

Dobro osmišljene košarice ispunjene relevantnim, prilagođenim proizvodima uvijek će biti izvrsni darovi za klijente za razne blagdane, godišnjice ili bilo koje druge prigode. Unutar košara može se naći bilo što, od gurmanske hrane i higijenskih potrepština do uredskog uređenja i posebnog pribora.

6. Poklon kartica

Ako niste sigurni što odabrati, darovne kartice klasična su mogućnost darivanja koja vašim klijentima daje slobodu da dobiju upravo ono što žele od širokog asortimana proizvoda vaše trgovine ili trgovaca partnera.

7. Cvijeće

Kada ciljate segmente kupaca, cvijeće i biljke u saksiji mogu biti izvrsni darovi klijentima za gotovo sve prigode poput rođendana, godišnjica i određenih blagdana. Na primjer; Majčin dan, Valentinovo ili Dan žena.

8. A magazine subscription

Pretplate na časopise postale su popularan korporativni poklon. Ako znate kakve bi časopise vaši klijenti smatrali relevantnima i korisnima, darivanje pretplate svakako bi bilo zahvalno.

9. Knjige

Knjige su neke od najvrjednijih poslovnih ideja za darove. Ovisno o tome koliko dobro poznajete preferencije svojih kupaca. Dobro promišljena knjiga koja se odnosi na njihove profesionalne ili osobne interese čini bezvremenski, personalizirani dar.

10. Dar učenja

Bilo da se radi o mrežnim tečajevima na teme koje nadopunjuju kupčevu kupnju ili nekim predmetima koji se odnose na njihove interese – davanje dara učenja može uvelike utjecati na određene grupe kupaca.

11. Iskustvo kao dar

Još jedna mogućnost da se ide dalje od materijalnih stavki je davanje dara iskustva. To može biti ili nešto što poboljšava zdravlje (satovi fitnesa ili joge), opuštanje (dan u toplicama ili masaža), zabava (ulaznice za lokalne sportske događaje ili koncerte) ili bilo što drugo.

12. Rođendanski darovi

Slanje poklona korisnicima na njihove rođendane može doista pokazati vašu zahvalnost i pridobiti njihovu vjernost. Iako darivanje rođendana može postati obvezna obveza, budući da bi se odsustvo dara u sljedećim godinama moglo učiniti da se kupci osjećaju neprocjenjivo.

13. Lokalne poslastice

Roba i usluge lokalnog izvora kao što su; lokalna kava, proizvodi s domaće farme, lokalna umjetnost, lokalni zanati mogu biti izvrsni darovi za poslovne blagdane. Oni ne samo da će oduševiti vaše klijente, već će i poboljšati percepciju vaše robne marke.

14. Događaj zahvalnosti kupca

Organiziranje posebnog događaja zahvalnosti klijentima može poslužiti i kao ideja korporativnog poklona za neke od vaših najvjernijih kupaca. Takvi događaji mogli bi pružiti dodatnu profesionalnu vrijednost klijentima dopuštajući im da se međusobno povežu.

15. Dobrotvorna donacija

Što se tiče jedinstvenih ideja za poklone klijentima, dobrotvorne donacije u ime vaših klijenata i davanje do znanja u koju će svrhu taj novac poslužiti doista je smislena opcija darovanja. Očigledno, samo ako je to primjereno vašem poslu.

16. Pošaljite GIF

Ponekad nešto tako jednostavno poput GIF-a u razgovoru može biti izvrstan način da se zahvalite, cijenimo vas. U LiveAgent možete koristiti GIF-ove nakon aktiviranja dodatka. To je lijep način da se korisniku uljepša dan. No, koristite ga pažljivo i s poštovanjem.

Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent – GIF-ovi.

Otkrijte sami

Znanje je važno, ali samo ako se primijeni u praksi. Testirajte sve u našoj akademiji unutar LiveAgent-a.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is a good gift to show appreciation?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “To express appreciation to your customers, offer free products/services, gift cards, gift baskets, books, flowers, magazine subscriptions, or a charity donation.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why should you give gifts to brand advocates?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Brand advocates are usually active on social media and have a large outreach. Thus, any positive feedback can bring in new referrals.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What is the right gift for customers?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The right gift should have a perceived value to the customer. It should preferably be useful and have some practical purpose and be related to your business or serve as a reminder of your company.” } }] }
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.