Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Predlošci e-pošte za zahvalnost kupaca

Predlošci e-pošte za zahvalnost kupaca

E -poruke zahvalnosti klijentima – jesu li nužne? Uzimajući u obzir žestoku konkurenciju na današnjem tržištu i činjenicu da će čak 80% budućih prihoda tvrtke dolaziti od 20% postojećih kupaca – prema Gartner Grupi – izgradnja dugoročnih odnosa s kupcima i njegovanje odanosti kupaca nikada nije bio kritičniji za poduzeća. Slanje e-poruka o zahvalnosti klijentima kao dio Vaše strategije uvažavanja kupaca može vam pomoći u tome. Dobro izrađene poruke e-pošte s zahvalnicama poslane u pravo vrijeme mogu povećati zadovoljstvo kupaca, povećati angažman, poboljšati odanost i usmenu predaju.

Zašto slati e-poštu s zahvalnošću klijentima?

Studija Rockefeller Corporation otkrila je da 68% kupaca napušta poslovni odnos zbog opaženog stava ravnodušnosti prema tvrtki koja im služi. Drugo istraživanje ClickFox-a pokazalo je da 62% potrošača ne vjeruje da robne marke kojima su najvjerniji čine dovoljno da ih nagrade. E-poruke s zahvalnicama pružaju korisnicima osjećaj sigurnosti, pokazuju ljudsko lice vašeg branda i uvjeravaju da zaista cijenite poslovanje svojih kupaca. Ove e-poruke mogu Vam pomoći da izgradite zdravije odnose s klijentima i povećate njihovu životnu vrijednost.

Predmeti e-pošte o zahvalnosti kupaca

Eloqua je otkrila da e-poruke s “Hvala” u retku predmeta imaju značajno veću stopu otvorenosti (14.29%) i bolju stopu klikanja (1,93%). U nastavku se nalaze neke isprobane linije tema e-pošte koje možete koristiti u marketinškim kampanjama e-pošte s zahvalnošću:

  • Hvala na narudžbi
  • Hvala Vam što ste to ozvaničili
  • Hvala na Vašoj uplati
  • Vrijeme je da se zahvalimo!
  • Hvala Vam na nedavnoj kupnji
  • Hvala Vam na odličnom ukusu
  • Hvala što ste se pretplatili na [Brand]
  • Čestitamo, Vaša prijava je uspjela! Evo posebnog poklona, od nas Vama
  • Hvala na odgovoru. To puno znači!
  • Hvala! Drago mi je da ste nas našli
  • Jako smo sretni što ste nas odabrali! 🎈
  • Ovo bi mogao biti početak nečeg odličnog
  • Hvala ti što si prijatelj
  • Drago mi je što ste naš kupac
  • Hvala Vam od srca
  • Zaista Vas cijenimo kao kupca
  • Sretna godišnjica [ime kupca]!
  • Hvala – evo ponude za Vas 💖
  • Hvala! (Posebna poslastica unutra)
  • Posebno iznenađenje kao znak zahvalnosti
  • Ovaj dar Vam je u znak zahvalnosti
  • Samo zahvalnica (i kupon od 20% popusta)
  • Cijenimo Vašu podršku!
  • Hvala, najbolji ste!
  • Hvala Vam na ovoj nevjerojatnoj godini!
  • Vi ste jedan u milijun
  • Hvala Vam što ste koristili [Brand] 2020. godine!
  • Hvala Vam na 5 sjajnih godina s [Brand]
  • [Brand] je 10: Zahvalnica naših osnivača
  • Hvala Vam što ste bili dio našeg putovanja
  • Hvala Vam što ste dio naše zajednice
  • Želite li poslasticu na svoj rođendan?

10 predložaka e-poruka o zahvalnosti kupaca

E-pošta s zahvalnicom dobrog kupca može uvelike pomoći u stvaranju izvrsnog korisničkog iskustva i poboljšanju percepcije robne marke. Postoje brojne prilike da svojim klijentima kažete “hvala” (nakon kupnje, pretplate na bilten, povratnih informacija kupaca, o sezonskim praznicima, rođendana kupaca, prilikom postizanja važnih prekretnica tvrtke itd.) Pogledajte ovih 10 osnovnih vrsta poruka e-pošte o zahvalnosti klijentima kako bi inspirirali svoje:

E-pošta “Hvala vam na kupnji”

“Hvala Vam što ste se prijavili” e-pošta

“Hvala što ste se pretplatili” e-pošta

“Hvala Vam na povratnim informacijama” e-pošta

“Hvala Vam na preporuci” e-pošta

E-mail za rođendan korisnika

E-pošta za godišnjicu korisnika

Milestone tvrtke Vam zahvaljuje putem e-pošte

Blagdanska e-pošta zahvale

E-poruka “Hvala vam na vjernosti”

E-poruke zahvalnosti klijentima – često postavljana pitanja

Kako iskazujete zahvalnost kupaca?

Svojim klijentima možete pokazati da ih cijenite slanjem e-pošte s zahvalnicom ili bilješkom. Štoviše, ponudite svojim klijentima virtualne darove u znak zahvalnosti.

Koja je idealna duljina e-pošte o zahvalnosti klijentima?

Optimalna duljina e-poruke o zahvalnosti korisnika je 4 rečenice ili više.

Zašto bih trebao slati e-poštu s zahvalnošću klijentima?

Slanje e-poruka o zahvalnosti klijentima pomaže povećati zadovoljstvo kupaca i poboljšati odanost marki.

Ready to take advantage of our free 14-day trial?

Customize and save our customer appreciation templates and send them out directly from LiveAgent. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako iskazujete zahvalnost kupaca?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Svojim klijentima možete pokazati da ih cijenite slanjem e-pošte s zahvalnicom ili bilješke. Štoviše, ponudite svojim klijentima virtualne darove u znak zahvalnosti. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koja je idealna duljina e-pošte o zahvalnosti klijentima?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Optimalna duljina e-poruke o zahvalnosti korisnika je 4 rečenice ili više.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto bih trebao slati e-poštu s zahvalnošću klijentima?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Slanje e-poruka o zahvalnosti klijentima pomaže povećati zadovoljstvo kupaca i poboljšati odanost marki. ” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo