Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Angažman klijenata je izraz za interakciju između vašeg brenda i vaših klijenata. U osnovi, angažman klijenata je ono nešto posebno što vaš brend radi zbog čega mu se klijenti vraćaju.
Postoji više načina računanja angažmana. Najvažnije metrike koje trebate mjeriti su : Prosječna vrijednost narudžbe
Učestalost kupovine
Kupnja od strane gostiju
Stopa ponovljene kupovine
Stopa kupnje od strane gostiju je broj klijenata koji su obavili kupnju bez pravljenja korisničkog računa. Stopa kupnje od strane gostiju je važna jer klijenti koji kreiraju račun će vjerojatnije ponovno obaviti kupnju. Izračun: broj narudžbi gostiju/ukupni broj narudžbi.
Ova metrika je važna, jer kada znate koliko vremena treba prosječnom klijentu za obavljanje naredne kupnje, imat ćete i bolje razumijevanje njihovog angažmana. Izračun: broj narudžbi u zadnjih 365 dana/broj jedinstvenih klijenata u zadnjih 365 dana.
Ovaj broj će vam reći koliko prosječan klijent troši po kupnji kada kupuje u vas. Generalno, stalni klijenti troše 7x više od jednokratnih kupaca, što ovu metriku čini jako bitnom za razumjeti. Izračun: ukupni prihod u zadnjih 365 dana/broj narudžbi u zadnjih 365 dana
Stopa ponovljene kupovine vam daje jasniji pregled efektivnosti vaše strategije zadržavanja, jer vam govori koliko klijenata je dovoljno angažirano da obavi više od jedne kupnje u vašoj trgovini. Izračun: broj klijenata s više od jedne kupnje/ukupni broj klijenata.
42% korisnika kaže da je spremno platiti više za prijateljsko i toplo iskustvo, a 52% bi platilo više za brže i efikasnije korisničko iskustvo.
80% potrošača je sklonije kupiti od brenda koji pruža personalizirano iskustvo.
48% korisnika smartphone-a će vjerojatnije obaviti kupnju kod kompanija čije mobilne verzije stranica imaju poučne video sadržaje.
Nudimo potpomognutu migraciju s većine najpopularnijih rješenja za korisničku podršku.
Ponudite višekanalnu podršku s LiveAgent-om. Usmjerite sve upite klijenata u jednu upravljačku ploču i s lakoćom odgovarajte na njih.
Uštedite vrijeme uvođenjem automatizacije i fokusirajte se na ono što je bitno — personalizaciju sveukupnog iskustva za vaše klijente.
Postavite eksterne baze znanja i pružajte 24/7 podršku svojim korisnicima. Napunite baze znanja s najčešćim pitanjima, videima, how-to člancima i više.
Trebate poboljšati angažman kupaca? Budite dostupni tamo gdje su oni. Ponudite podršku na svim platformama koje oni koriste. Zašto bi se oni prebacivali između aplikacija ako žele kontakt s vama? S LiveAgent-om, možete ponuditi besprijekornu podršku u realnom vremenu, koristeći email, telefon, live chat, društvene medije, forume baze znanja i više. Svi spomenuti komunikacijski kanali su usmjereni u jednu ulaznu poštu kompanije iz koje možete pregledati, upravljati i rješavati sve tikete. Vaši klijenti će obožavati besprijekorno iskustvo usluge pružene na svim kanalima. Vjerujte nam.
Neka se vaši klijenti osjećaju posebno. Obraćajte im se imenom. Upamtite njihova prijašnja pitanja. Šaljite im personalizirane ponude. Uz LiveAgent, to je lako. Naš ugrađeni CRM olakšava pregled svih važnih informacija o klijentima dok ste na chatu s njima ili ih zovete u realnom vremenu. Pogledajte povijest kupnji, tikete, kontaktne informacije i ostale informacije poput veličine cipela i geolokacije, kako bi pružili personaliziranu uslugu najveće razine.
LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.
Peter Komornik, CEO
Vaši klijenti su tehnološki potkovano, digitalno pleme. Ako im date informacije koje oni trebaju na vašoj stranici, oni će moći odgovoriti na vlastita pitanja o vašim proizvodima i uslugama i sami. Ako im ponudite te informacije, pružili ste im trenutačnu podršku 24/7. Vaši klijenti neće imati potrebe ići na Google i otkriti stranicu vaše konkurencije. Što još čekate? Postavite svoju bazu znanja i postanite bolji sa softverom za pametno angažiranje kupaca već danas!
Primajte prijedloge i povratne informacije od vaših klijenata putem vašeg korisničkog portala. Saznajte što vole, što ne vole i čemu se raduju u budućnosti. Ovakva vrsta prirodnog istraživanja je neprocjenjiva i pomoći će vam pri kreiranju akcijskih uvida koji će povećati angažman vaših kupaca. Vaši klijenti žele da ih se čuje, pa zašto im ne dati platformu za to?
“Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert
Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik
“Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron
“Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam
“Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad
“Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga
“Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal
“I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison
Uzimajući u obzir količinu funkcionalnosti koje LiveAgent pruža, naša ponuda je bagatela. Isprobajte LiveAgent danas s 30-dnevnim besplatnim probnim periodom. Kreditna kartica vam neće trebati!
Most Popular
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma