Bezbroj načina za napredak s
jednim alatom

Povećajte angažman uz pomoć LiveAgent-a.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje   
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Povećajte angažman s LiveAgent-om

Vaši klijenti su bombardirani izborima. Svaki dan, oni odlučuju gdje kupiti svoju kavu, ručak ili namirnice. Ništa drugačije nije ni s online kupovinom. Postoje tisuće trgovina koje imaju iste ili slične proizvode po različitim cijenama. Kako onda potrošači odlučuju od koga kupiti? Što izdvaja uspješna poduzeća? Osim cijene i kvalitete proizvoda, potrošači obraćaju pažnju na korisničko iskustvo koje poduzeća nude. Je li bilo angažirajuće i personalizirano? Je li ostavilo pozitivan dojam na njih? Potrošači žele sudjelovati i čak su i spremni platiti više za bolje iskustvo kupovine. Dakle, kako povećati angažman klijenata? Koje strategije će vam dati prednost nad konkurencijom? Nastavite čitati i saznajte.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • Povećajte angažman s LiveAgent-om - LiveAgent is a fully equipped help-desk and live-chat software. LiveAgent enables you to streamline all your communication channels into one universal inbox which can be accessed by your customer support team.
  • Povećajte angažman s LiveAgent-om - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.
  • Povećajte angažman s LiveAgent-om - Collaboration Software - Knowledge Management - Category Leaders
Definition of customer engagement

Što je angažman klijenata?

Angažman klijenata je izraz za interakciju između vašeg brenda i vaših klijenata. U osnovi, angažman klijenata je ono nešto posebno što vaš brend radi zbog čega mu se klijenti vraćaju.

Kako izračunati angažman?

Postoji više načina računanja angažmana. Najvažnije metrike koje trebate mjeriti su : Money bag coin dollars Prosječna vrijednost narudžbe Growing trend money Učestalost kupovine Dollar bill Kupnja od strane gostiju Repeat purchase rate heart Stopa ponovljene kupovine

How to calculate customer engagement

Računanje rezultata za angažman kupaca

Stopa kupnje od strane gostiju je broj klijenata koji su obavili kupnju bez pravljenja korisničkog računa. Stopa kupnje od strane gostiju je važna jer klijenti koji kreiraju račun će vjerojatnije ponovno obaviti kupnju. Izračun: broj narudžbi gostiju/ukupni broj narudžbi.

Ova metrika je važna, jer kada znate koliko vremena treba prosječnom klijentu za obavljanje naredne kupnje, imat ćete i bolje razumijevanje njihovog angažmana. Izračun: broj narudžbi u zadnjih 365 dana/broj jedinstvenih klijenata u zadnjih 365 dana.

Ovaj broj će vam reći koliko prosječan klijent troši po kupnji kada kupuje u vas. Generalno, stalni klijenti troše 7x više od jednokratnih kupaca, što ovu metriku čini jako bitnom za razumjeti. Izračun: ukupni prihod u zadnjih 365 dana/broj narudžbi u zadnjih 365 dana

Stopa ponovljene kupovine vam daje jasniji pregled efektivnosti vaše strategije zadržavanja, jer vam govori koliko klijenata je dovoljno angažirano da obavi više od jedne kupnje u vašoj trgovini. Izračun: broj klijenata s više od jedne kupnje/ukupni broj klijenata.

Fokusirajte se na korisničko iskustvo

42% korisnika kaže da je spremno platiti više za prijateljsko i toplo iskustvo, a 52% bi platilo više za brže i efikasnije korisničko iskustvo.

Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Personalizirajte sadržaj i poruke

80% potrošača je sklonije kupiti od brenda koji pruža personalizirano iskustvo.

Kreirajte koristan i vrijedan sadržaj

48% korisnika smartphone-a će vjerojatnije obaviti kupnju kod kompanija čije mobilne verzije stranica imaju poučne video sadržaje.

Create useful content

Sretni klijenti su najbolji klijenti

Nudimo potpomognutu migraciju s većine najpopularnijih rješenja za korisničku podršku.

Sretni klijenti su najbolji klijenti

Kako LiveAgent može poboljšati angažman klijenata?

Kako LiveAgent može poboljšati angažman klijenata?

Pružite višekanalnu podršku

Ponudite višekanalnu podršku s LiveAgent-om. Usmjerite sve upite klijenata u jednu upravljačku ploču i s lakoćom odgovarajte na njih.

Pružite višekanalnu podršku

Personalizirana usluga u realnom vremenu

Uštedite vrijeme uvođenjem automatizacije i fokusirajte se na ono što je bitno — personalizaciju sveukupnog iskustva za vaše klijente.

Personalizirana usluga u realnom vremenu

Ponudite više samoposlužnih opcija

Postavite eksterne baze znanja i pružajte 24/7 podršku svojim korisnicima. Napunite baze znanja s najčešćim pitanjima, videima, how-to člancima i više.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Personalizacija i brzina, na svim kanalima podrške

Trebate poboljšati angažman kupaca? Budite dostupni tamo gdje su oni. Ponudite podršku na svim platformama koje oni koriste. Zašto bi se oni prebacivali između aplikacija ako žele kontakt s vama? S LiveAgent-om, možete ponuditi besprijekornu podršku u realnom vremenu, koristeći email, telefon, live chat, društvene medije, forume baze znanja i više. Svi spomenuti komunikacijski kanali su usmjereni u jednu ulaznu poštu kompanije iz koje možete pregledati, upravljati i rješavati sve tikete. Vaši klijenti će obožavati besprijekorno iskustvo usluge pružene na svim kanalima. Vjerujte nam.

Povećajte angažman klijenata brigom za njih

Neka se vaši klijenti osjećaju posebno. Obraćajte im se imenom. Upamtite njihova prijašnja pitanja. Šaljite im personalizirane ponude. Uz LiveAgent, to je lako. Naš ugrađeni CRM olakšava pregled svih važnih informacija o klijentima dok ste na chatu s njima ili ih zovete u realnom vremenu. Pogledajte povijest kupnji, tikete, kontaktne informacije i ostale informacije poput veličine cipela i geolokacije, kako bi pružili personaliziranu uslugu najveće razine.

Increase customer engagement
Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Empower customers with self-service

Osnažite klijente sa samoposlugom

Vaši klijenti su tehnološki potkovano, digitalno pleme. Ako im date informacije koje oni trebaju na vašoj stranici, oni će moći odgovoriti na vlastita pitanja o vašim proizvodima i uslugama i sami. Ako im ponudite te informacije, pružili ste im trenutačnu podršku 24/7. Vaši klijenti neće imati potrebe ići na Google i otkriti stranicu vaše konkurencije. Što još čekate? Postavite svoju bazu znanja i postanite bolji sa softverom za pametno angažiranje kupaca već danas!

Zatražite povratne informacije i povećajte angažman

Primajte prijedloge i povratne informacije od vaših klijenata putem vašeg korisničkog portala. Saznajte što vole, što ne vole i čemu se raduju u budućnosti. Ovakva vrsta prirodnog istraživanja je neprocjenjiva i pomoći će vam pri kreiranju akcijskih uvida koji će povećati angažman vaših kupaca. Vaši klijenti žele da ih se čuje, pa zašto im ne dati platformu za to?

Ask your customers for feedback

Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

    “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Što čini naš softver za korisničku podršku pravim izborom?

Najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2020.

Preferira nas 21 tisuća kompanija

Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.

Dolazi s 180+ značajki

Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.

Cloud-based i siguran

Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.

Omjer cijene i kvalitete? Nema boljih od nas

Uzimajući u obzir količinu funkcionalnosti koje LiveAgent pruža, naša ponuda je bagatela. Isprobajte LiveAgent danas s 14-dnevnim besplatnim probnim periodom. Kreditna kartica vam neće trebati!

14 dana probe
Kreditna kartica nije potrebna
i još dosta toga
$15 mjesec

Ticket

  • Neograničena povijest tiketa
  • Neograničeno email adresa
  • Napredno izvještavanje
  • Korisnički portal + forum
$29 mjesec

Ticket+chat

  • Sve iz Ticket, plus:
  • Neograničeno chat gumba
  • Upravljanje povratnim informacijama
  • Nadzor posjetitelja u realnom vremenu
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 chat gumb
  • 1 telefonski broj
  • 1 email adresa

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Kako povećati angažman?

LiveAgent je moćan softver korisničke podrške koji vam pomaže rješavati zahtjeve klijenata s više kanala efektivno i efikasno iz jednog sučelja. Nadalje, integrira se s vašom stranicom i društvenim mrežama. Dakle, možete privlačiti nove klijente, povećati vaš angažman i povećati svijest o vašem brendu.

Koje još poslovne prednosti nudi LiveAgent, osim povećanja angažmana?

Osim povećanja angažmana, LiveAgent-ove poslovne prednosti uključuju povećanje zadovoljstva korisnika, zadržavanje klijenata, vjernost klijenata i smanjena stopa odljeva.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo