E-poruke zahvale

Što su e-poruke o zahvalnosti kupcima i zašto ih slati?

Pohvale kupaca e-pošte tvrtke strateški koriste za jačanje osobnih odnosa s korisnicima i humaniziranje njihove marke. Dobro strukturirana, personalizirana e-poruka o zahvalnosti (naknadna e-pošta) poslana u pravom trenutku ima gotovo isti učinak kao i osobna zahvala klijentu. To uistinu može puno pomoći u stvaranju pozitivnog korisničkog iskustva i percepcije robne marke.

Kada poslati e-poštu s zahvalnošću kupcu?

Definitivno nema lošeg vremena da se zahvalite kupcima i pokažete svoju zahvalnost. No, neka bi se vremena i prilike prirodno činili prikladnijima. E -poruke zahvale ne moraju se nužno slati samo kada kupci nešto kupe. Ako koristite platformu za automatizaciju marketinga putem e-pošte, e-poruke zahvale mogu se pokrenuti na temelju različitih radnji korisnika.

Možete poslati sljedeću e-poruku:

  • tijekom sezonskih praznika kao što su; Božić, Valentinovo ili Dan zahvalnosti
  • na rođendane kupaca
  • na godišnjicu kupca
  • vjernim kupcima pri postizanju prekretnica u tvrtki
  • nakon prve kupnje ili ponovne kupnje
  • nakon povratnih informacija, recenzija ili svjedočanstava
  • prilikom zahvaljivanja klijentima na preporukama
  • kada se izgledi prijave/pridruže/postanu članovi
  • pretplatnicima na bilten
  • polaznicima događaja ili webinara

Kako napisati e-poštu zahvale: 10 koraka koje treba slijediti

Kada pišete e-poštu s zahvalnošću, uzmite u obzir sljedećih 10 koraka kako biste je učinili relevantnom i učinkovitom. Ovi se koraci općenito mogu koristiti i za naknadnu e-poštu.

1. Zamislite najbolju temu

Redci predmeta smatraju se važnima jer često mogu utjecati na to hoće li primatelj zaista otvoriti poruku e-pošte. Izvješće Retention Science otkrilo je da Predmeti s 6 do 10 riječi isporučuju najveću stopu otvorenosti . Održavajući razumnu duljinu, pazite da tema bude privlačna i kreativna, a ne jednostavno “Hvala”.

2. Započnite s ispravnim pozdravom

Pravi pozdrav postavlja ton cijele poruke. Ako poznajete primatelja, možete započeti poruku sa “ Zdravo …” ili “ Dragi …”. Ako je poruka prilično neformalna, obratite se primatelju po imenu. U protivnom, primatelju se obratite s “Mr“. ili “Ms.”, iza kojih slijedi njihovo prezime.

3. Izrazite zahvalnost i navedite pojedinosti

Prijeđite na stvar i precizirajte na čemu im se točno zahvaljujete. Poruka bi trebala biti o cijenjenju kupca. Izbjegavajte promovirati svoje poslovanje, osim ako ne nudite obrazovni sadržaj, posebnu ponudu ili nešto drugo vrijedno.

4. Humanizirajte poruku

Neka poruka zvuči što je moguće ljudskije. Razmislite o tome da se e -pošti obratite od stvarne osobe u vašoj tvrtki umjesto generičke i previše uobičajene adrese “Bez odgovora”. Drugi način humanizacije poruke je korištenje emojija, ako je potrebno.

5. Dodajte prilagodbu

Personalizirane e-poruke imaju veće stope angažmana. Studije su zapravo pokazale da e-poruke s prilagođenim temama imaju 26% veća vjerojatnost da će se otvoriti od onih bez njih. Poruku također možete personalizirati uključivanjem više pojedinosti na čemu ste zahvalni.

6. Održavajte prijateljski, ali profesionalan ton

Ovisno o vašoj publici, iako bi moglo biti sasvim prihvatljivo pisati na pomalo neformalan način i koristiti malo humora, ipak je bitno održati cjelokupni profesionalni ton, što znači bez slenga i kolokvijalizama.

7. Gledajte u budućnost

Spriječite da poruka bude jednostrana dajući korisnicima priliku da nastave razgovor i dajući im do znanja da je vaša podrška udaljena samo nekoliko klikova:


If you have any questions about using our product/ service in the future, please don’t hesitate to contact me via live chat or email.

8. Recite hvala još jednom

Nakon što završite s glavnom porukom, moglo bi imati smisla zatvoriti e-poruku s posljednjim retkom tako što ćete se još jednom zahvaliti korisniku:


Thanks again for your feedback/for your support/for the purchase/for being a loyal customer for years.

9. Koristite odgovarajuće zatvaranje

Prilikom odabira prave završne riječi stupanj formalnosti ovisit će o primatelju. Neka od najčešćih zatvaranja prikladnih za poslovanje mogu uključivati: “S poštovanjem …”, “S poštovanjem …”, “Sve najbolje …”, “S poštovanjem …”, “Zahvalno”, “Imajte divan dan/vikend …”.

10. Lektura prije slanja

Prije nego pritisnete “Pošalji”, lektorirajte cijelu poruku kako biste bili sigurni da je čitka, prenosi vaše precizno značenje izražavanja zahvalnosti i zahvalnosti te nema pravopisnih pogrešaka ili neugodnih gramatičkih pogrešaka koje mogu pokvariti dojam.

Primjeri zahvale putem e -pošte

Zahvalnost kupcu na kupnji


Dear ****,
Thank you for your order! We’d like to inform you that your payment has been confirmed and your order No. ******** has been successfully processed.
Once your items have been packed, they will be shipped to you immediately. Meanwhile you can check the current status of your order at any time by clicking this link.
If you have any queries regarding your order, please do not hesitate to contact us.
Thanks again for your purchase. Hope you enjoy shopping with us!
Sincerely,
****

Zahvaljujući klijentu na preporuci


Hi John,

****@gmail.com installed Dropbox after getting your invite. To thank you, we’ve awarded you 500 MB of bonus space. You now have 12,75 GB on Dropbox!

Thanks!

– The Dropbox Team

P.S. To get even more space, invite your friends or upgrade your Dropbox!

Zahvaljivanje korisniku na povratnim informacijama


Dear ****,

Thank you for your feedback! I’m delighted to hear that you had a great experience interacting with our customer support team. I completely understand how rewarding it can feel when your problem is solved within minutes, and I’m glad to hear that our support team was able to do just that. 
Feedback like yours helps us deliver better customer experiences by knowing what we are doing right and where we can improve. So, I really appreciate you taking the time to send us your response.
If you have any more questions, comments, or concerns, don’t hesitate to reach out!

Regards,
****

Otkrijte sami

Znanje je važno, ali samo ako se primijeni u praksi. Testirajte sve u našoj akademiji unutar LiveAgent -a.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Nazad na Akademiju Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.