Besplatna proba

E-poruke zahvale

Što su e-poruke o zahvalnosti kupcima i zašto ih slati?

Pohvale kupaca e-pošte tvrtke strateški koriste za jačanje osobnih odnosa s korisnicima i humaniziranje njihove marke. Dobro strukturirana, personalizirana e-poruka o zahvalnosti (naknadna e-pošta) poslana u pravom trenutku ima gotovo isti učinak kao i osobna zahvala klijentu. To uistinu može puno pomoći u stvaranju pozitivnog korisničkog iskustva i percepcije robne marke.

Kada poslati e-poštu s zahvalnošću kupcu?

Definitivno nema lošeg vremena da se zahvalite kupcima i pokažete svoju zahvalnost. No, neka bi se vremena i prilike prirodno činili prikladnijima. E -poruke zahvale ne moraju se nužno slati samo kada kupci nešto kupe. Ako koristite platformu za automatizaciju marketinga putem e-pošte, e-poruke zahvale mogu se pokrenuti na temelju različitih radnji korisnika.

Možete poslati sljedeću e-poruku:

  • tijekom sezonskih praznika kao što su; Božić, Valentinovo ili Dan zahvalnosti
  • na rođendane kupaca
  • na godišnjicu kupca
  • vjernim kupcima pri postizanju prekretnica u tvrtki
  • nakon prve kupnje ili ponovne kupnje
  • nakon povratnih informacija, recenzija ili svjedočanstava
  • prilikom zahvaljivanja klijentima na preporukama
  • kada se izgledi prijave/pridruže/postanu članovi
  • pretplatnicima na bilten
  • polaznicima događaja ili webinara

Kako napisati e-poštu zahvale: 10 koraka koje treba slijediti

Kada pišete e-poštu s zahvalnošću, uzmite u obzir sljedećih 10 koraka kako biste je učinili relevantnom i učinkovitom. Ovi se koraci općenito mogu koristiti i za naknadnu e-poštu.

1. Zamislite najbolju temu

Redci predmeta smatraju se važnima jer često mogu utjecati na to hoće li primatelj zaista otvoriti poruku e-pošte. Izvješće Retention Science otkrilo je da Predmeti s 6 do 10 riječi isporučuju najveću stopu otvorenosti . Održavajući razumnu duljinu, pazite da tema bude privlačna i kreativna, a ne jednostavno “Hvala”.

2. Započnite s ispravnim pozdravom

Pravi pozdrav postavlja ton cijele poruke. Ako poznajete primatelja, možete započeti poruku sa “ Zdravo …” ili “ Dragi …”. Ako je poruka prilično neformalna, obratite se primatelju po imenu. U protivnom, primatelju se obratite s “Mr“. ili “Ms.”, iza kojih slijedi njihovo prezime.

3. Izrazite zahvalnost i navedite pojedinosti

Prijeđite na stvar i precizirajte na čemu im se točno zahvaljujete. Poruka bi trebala biti o cijenjenju kupca. Izbjegavajte promovirati svoje poslovanje, osim ako ne nudite obrazovni sadržaj, posebnu ponudu ili nešto drugo vrijedno.

4. Humanizirajte poruku

Neka poruka zvuči što je moguće ljudskije. Razmislite o tome da se e -pošti obratite od stvarne osobe u vašoj tvrtki umjesto generičke i previše uobičajene adrese “Bez odgovora”. Drugi način humanizacije poruke je korištenje emojija, ako je potrebno.

5. Dodajte prilagodbu

Personalizirane e-poruke imaju veće stope angažmana. Studije su zapravo pokazale da e-poruke s prilagođenim temama imaju 26% veća vjerojatnost da će se otvoriti od onih bez njih. Poruku također možete personalizirati uključivanjem više pojedinosti na čemu ste zahvalni.

6. Održavajte prijateljski, ali profesionalan ton

Ovisno o vašoj publici, iako bi moglo biti sasvim prihvatljivo pisati na pomalo neformalan način i koristiti malo humora, ipak je bitno održati cjelokupni profesionalni ton, što znači bez slenga i kolokvijalizama.

7. Gledajte u budućnost

Spriječite da poruka bude jednostrana dajući korisnicima priliku da nastave razgovor i dajući im do znanja da je vaša podrška udaljena samo nekoliko klikova:

8. Recite hvala još jednom

Nakon što završite s glavnom porukom, moglo bi imati smisla zatvoriti e-poruku s posljednjim retkom tako što ćete se još jednom zahvaliti korisniku:

9. Koristite odgovarajuće zatvaranje

Prilikom odabira prave završne riječi stupanj formalnosti ovisit će o primatelju. Neka od najčešćih zatvaranja prikladnih za poslovanje mogu uključivati: “S poštovanjem …”, “S poštovanjem …”, “Sve najbolje …”, “S poštovanjem …”, “Zahvalno”, “Imajte divan dan/vikend …”.

10. Lektura prije slanja

Prije nego pritisnete “Pošalji”, lektorirajte cijelu poruku kako biste bili sigurni da je čitka, prenosi vaše precizno značenje izražavanja zahvalnosti i zahvalnosti te nema pravopisnih pogrešaka ili neugodnih gramatičkih pogrešaka koje mogu pokvariti dojam.

Primjeri zahvale putem e -pošte

Zahvalnost kupcu na kupnji

Zahvaljujući klijentu na preporuci

Zahvaljivanje korisniku na povratnim informacijama

Otkrijte sami

Znanje je važno, ali samo ako se primijeni u praksi. Testirajte sve u našoj akademiji unutar LiveAgent -a.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Why should you use customer appreciation emails?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Customer appreciation emails are used strategically by businesses to strengthen personal customer relationships and humanize their brand.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How do you write a professional thank you email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “When writing a thank you email start with the proper subject line and correct greeting. After that express appreciation and give specifics. Make sure the message is personal, friendly but at the same time professional. Follow-up with a thank you again and use appropriate closing. Lastly, do not forget to proofread before sending it.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “When to send customer appreciation email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “There is definitely no bad time to thank customers and show your appreciation. But certain times and occasions would naturally appear more appropriate. For instance, customer birthdays, during seasonal holidays, or to newsletter subscribers.” } }] }
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.