Koristeći ploču za povratne informacije i prijedloge, poduzeća mogu napraviti klijentocentrične proizvode koji im bolje služe i riješiti njihove probleme. Zauzvrat, to povećava zadržavanje klijenata i vjernost, što samo po sebi može biti iskorišteno za generiranje socijalnih dokaza, što može generirati još novih mušterija.
To je dobitna situacija u svakom pogledu. Ali kako generirati iskoristive povratne informacije korisnika? Putem ploče za povratne informacije i prijedloge. Pogledajmo kako je kreirati.
Zašto najpopularniji načini za prikupljanje povratnih informacija ne rade?
Postoji bezbroj načina kako poduzeća mogu generirati više povratnih informacija, ali većina ih je neefikasna.
Na primjer, uzmimo email marketing. Putem emaila, poduzeće može kontaktirati postojeće klijente i upitati ih da odgovore na par pitanja o svom brendu i proizvodu. Ali koliko klijenata ima vremena – ili energije i želje – da odgovori? Jako malo.
Isto je s obrascima za povratne informacije na vašoj web stranici. Ove forme sigurno imaju potencijal za generiranje korisnih povratnih informacija, ali često se smatraju smetnjom za klijente koji samo žele dovršiti svoju kupnju.
Neka poduzeća čak nazivaju svoje mušterije.Ova metoda zahtijeva dosta napora s vaše strane. Dok neki klijenti cijene jedan na jedan interakciju, primijetiti ćete da vas to ometa u radu na temeljnim aspektima vašeg posla. Dakle, mogla bi biti dobra ideja da radite na organskom pristupu uz pomoć SEO praćenja. Moglo bi se isplatiti dugoročno.
Isto vrijedi i za nadziranje vaših društvenih kanala. Dok to može biti odličan način praćenja konverzacije o svom brendu i otkrivanja što ljudi zaista misle o njemu, također oduzima dosta vašeg vremena. Uistinu, društveno osluškivanje zahtijeva posvećivanje resursa nadziranju i odgovaranju na povratne informacije.
Ne samo to, nego kada implementirate bezbrojne strategije povratnih informacija, gubite dosta vremena.
Prednosti ploče za povratne informacije i prijedloge
Predstavljamo vam sandučić za povratne informacije i prijedloge, pametniji način generiranja korisnijih povratnih informacija. Manje zahtjevan i za vas i za vaše klijente, sandučić za prijedloge i povratne informacije je zabavan, interaktivan i super uključen forum koji vam omogućuje da saznate više o tomu što vaši klijenti vole ili ne vole u vezi vašeg brenda i proizvoda.
Dodavanjem gumba za povratne informacije na vašu web stranicu, klijenti će moći ostaviti vam povratne informacije i prijedloge. Također mogu glasati za postojeće prijedloge klikom na gumb, što znači da klijenti mogu ući u interakciju jedni s drugima. To je potpuno različito od ankete u kojoj nitko ne zna mišljenje drugih ljudi.
Svaki put kada klijent ostavi povratne informacije, bit ćete obaviješteni putem novog tiketa. Onda je na vama da odlučite želite li odgovoriti ili ne.
Prikupljanjem svih vaših povratnih informacija na mjesto poput ovoga, vi usmjeravate cijeli proces. Nema potrebe za implementacijom različitih strategija za povratne informacije – od anketa do telefonskih poziva i društvenog osluškivanja – što znači da ćete uštedjeti hrpu vremena. Dakle, bit ćete u poziciji da izgradite svoje poslovanje još brže. Sve što vam treba je sandučić za prijedloge i povratne informacije.
A najbolje u svemu je da možete napraviti da vaša ploča za povratne informacije i prijedloge odražava vaš brend prilagođavanjem gumba. Čak možete poslati i vlastite slike ili upisati vlastiti HTML kod.
Imamo par značajki:
Univerzalna ulazna pošta
Svi vaši tiketi prikupljeni na jednom mjestu u pametnijoj verziji vaše email ulazne pošte.
Tiketing
Jedan tiket sadrži svaku poruku o određenom incidentu koji je korisnik prijavio. Ovi čini identifikaciju i rješavanje problema lakšim nego ikad prije.
Automatska distribucija tiketa
Odlučite tko rješava koji tiket i koliko tiketa može koji agent riješiti. Ako agentu treba predah, možete mu ga i omogućiti. Ako se vlasništvo nad tiketom treba promijeniti, možete i to lako postići
Praćenje vremena
Saznajte više o tome koliko vremena je potrebno za rješavanje prosječnog problema uz značajku praćenja vremena.
Oznake
Sa problemima dolaze i teme za podršku. Koristite oznake kako bi razlikovali važne klijente.
Saznajte više o ovoj značajki u LiveAgent – ploča za povratne informacije i prijedloge.
Zaključak
Znate koliko su povratne informacije važne za uspjeh vaše kompanije. Instaliranjem i postavljanjem ploče za povratne informacije i prijedloge, moći ćete podići svoje poslovanje na višu razinu još brže nego prije. Učite o svojim klijentima, saznajte koji su im najveći problemi – i onda ih riješite.
Otkrijte sami
Znanje je važno, ali samo kada ga koristite. Testirajte sve što ste naučili u našoj akademiji izravno iz LiveAgent-a.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Zašto bi vaše poduzeće trebalo imati ploču za povratne informacije i prijedloge?
Koristeći ploču za povratne informacije i prijedloge, poduzeća mogu napraviti klijentocentrične proizvode koji im bolje služe i riješiti njihove probleme. Zauzvrat, to povećava zadržavanje klijenata i vjernost, te generira socijalne dokaze, što može generirati još novih mušterija.
Jesu li povratne informacije putem emaila efikasne?
Postoji bezbroj načina kako poduzeća mogu generirati više povratnih informacija, ali većina ih je neefikasna. Na primjer, uzmimo email marketing. Putem emaila, poduzeće može kontaktirati postojeće klijente i upitati ih da odgovore na par pitanja o svom brendu i proizvodu. Ali koliko klijenata ima vremena – ili energije i želje – da odgovori? Jako malo.
Koje su prednosti dodavanja gumba za povratne informacije na vašu web stranicu?
Dodavanjem gumba za povratne informacije na vašu web stranicu, klijenti će moći ostaviti vam povratne informacije i prijedloge. Također mogu glasati za postojeće prijedloge klikom na gumb, što znači da klijenti mogu ući u interakciju jedni s drugima.
Predložak za životopis za posao predstavnika korisničke službe
This text covers various topics related to customer service, including tips for creating a strong resume, best practices for social media customer service, and creating effective job descriptions for call centers. It also includes information about LiveAgent, a popular customer service software, and emphasizes the importance of using action verbs and numbers in resumes. Overall, the text provides practical advice for improving customer service skills and standing out in the job market.
Kvalitetna korisnička podrška je ključna za uspjeh tvrtke. ChatGPT je AI model koji može poboljšati podršku generiranjem točnih odgovora i održavanjem konstantnog tona. LiveAgent nudi značajke kao što su baza znanja, višestruka baza znanja i korisnički forum za unapređenje samoposluživanja i podrške korisnicima.