Što je automatizacija prodaje?
Automatizacija prodaje koristi sustav koji vam omogućuje smanjenje ponavljajućih prodajnih zadataka/procesa. Kao rezultat toga, vaš tim ima više vremena da se usredotoči na zatvaranje veće prodaje.
Koje prodajne zadatke/procese možete automatizirati?
- Dopunske poruke e-poštom
- Uključivanje prodaje
- Podsjetnici na plaćanje/fakturu
Koje su prednosti automatizacije prodaje?
Prednosti automatizacije prodaje uključuju:
Poboljšana produktivnost
Da biste imali uspješan posao, morate učinkovito i učinkovito upravljati svojim vremenom. To se svodi na dnevne zadatke i tijekove rada vaših zaposlenika. Automatizacija prodaje omogućuje vam postizanje više tijekom dana budući da su ponavljajući zadaci automatizirani.
Kontrolirani tijekovi rada
Kontrolirani tijekovi rada omogućuju vašem poslovanju stvaranje uspješnog procesa njegovanja vodećih osoba. Štoviše, oni osiguravaju da svaki potencijalni kupac/kupac prođe kroz odgovarajući tok lijevka. Automatiziranje određenih tijekova rada omogućuje vam pružanje kvalitetnog prodajnog iskustva s proizvodom/uslugom za svaku perspektivu, što vašem poslu pomaže u postizanju postavljenih KPI -ja.
Dosljednost robne marke
Ponavljajući prodajni zadaci, poput naknadnih e-poruka, mogu biti dosadni i zamorni. Ono što se često događa je da s vremenom možda nećemo poslati poruku iste kvalitete. Kao što svi znamo, monotone poruke mogu dugoročno naštetiti vašem poslu. Međutim, trebali biste dati dosljednu poruku o imidžu svoje robne marke. Ako svakom klijentu predstavite drugačiji imidž marke, to može biti zbunjujuće i naštetiti vašem brendu. Dakle, automatizacija <a href=”https://www.liveagent.hr/predlosci/cold-sales/”>prodajne e-pošte</a> može biti izvrstan način da dosljedno predstavite svoju robnu marku, tako da vas korisnici percipiraju i pamte na način na koji se vaša marka pokušava prikazati.
Učinkovito korištenje resursa
Podrška za automatizaciju prodaje poboljšava produktivnost bez potrebe za zapošljavanjem dodatnih zaposlenika. Tako možete učinkovito koristiti dodatne resurse za dodatno poboljšanje vašeg proizvoda/usluge. Nažalost, mnoge tvrtke ne koriste svoje resurse učinkovito, pogotovo kada im ide odlično. Upamtite, vaše poduzeće uvijek može koristiti te resurse u gorim vremenima ili ih možete koristiti za njegovanje vašeg brenda još više.
Jednostavan postupak ukrcavanja
Automatizirani procesi prodaje mogu učinkovito povećati vaše nove zaposlenike. Automatizirani i kontrolirani tijekovi rada/zadaci, poput unaprijed napisanih poruka e-pošte/poruka, omogućuju novim zaposlenima da razumiju kvalitetu portreta robne marke.
Veći povrat ulaganja
Kao konačna korist, pojednostavljeni tijekovi rada i automatizirani zadaci jednaki su većim prihodima jer je vaš tim učinkovitiji i imate automatiziran tok prodaje.
Bonus savjet
Automatizacija je izvrstan način za poboljšanje svakodnevnog tijeka rada i produktivnosti vašeg prodajnog odjela. Međutim, previše automatizacije može biti kontraproduktivno. Ako vaše poduzeće pokušava automatizirati većinu zadataka, poruke mogu postati robotske i bezlične, što korisnici mogu uočiti gotovo odmah. Kao rezultat toga, može smanjiti stope konverzije, pa čak i naštetiti ugledu vaše marke. Međutim, ako možete pametno integrirati automatizaciju u svoj tok toka prodaje, svoje poslovanje možete podići na sljedeću razinu. Ključno je osigurati da dodate male osobne detalje, poput imena kupca.
Kako LiveAgent može automatizirati neke od vaših prodajnih procesa?
Predlošci e pošte
Trebate li pomoć pri stvaranju predložaka e-pošte? Pogledajte naše besplatne
Pravila
Primjer automatizacije prodaje
Pravila vam omogućuju automatizaciju predložaka e -pošte koje ste stvorili. Na primjer, ako želite poslati dodatne e-poruke o prodaji u određeno vrijeme, to učinite postavljanjem pravila vremena u LiveAgentu.
CRM
CRM je kratica za upravljanje korisničkim odnosima. LiveAgent nudi CRM integracije za poboljšanu korisničku uslugu i prodajnu komunikaciju. Budući da su svi podaci o korisnicima na jednom mjestu, lako je komunicirati i automatizirati dosadne procese. Na primjer, prilikom stvaranja predložaka e-pošte za prodaju, možete jednostavno prilagoditi poruke dodavanjem Imena kupca.
Ne znate za LiveAgent?
Ready to try LiveAgent?
Try out LiveAgent for free and take your customer service and sales to the next level.
Automatizacija pozivnog centra
Pozivni centri su još uvijek važan dio korisničke službe. Saznajte kako učiniti vaš efikasnijim uz LiveAgent značajke za automatizaciju pozivnog centra.
Trebate povećati brzinu odgovora?
Integracija LiveAgent-a s društvenim mrežama jača odnose s klijentima i poboljšava online ugled. Ključno je dizajnirati klijento-centrični poslovni model za vjernost klijenata. Kvalitetna korisnička usluga i brzi odgovori povećavaju prihod i vjernost.
Automatizacija podrške korisnicima može poboljšati vrijeme odziva, produktivnost zaposlenika i smanjiti troškove. LiveAgent nudi besplatnu probnu verziju i razne značajke automatizacije podrške. Važno je pravilno postaviti automatizaciju kako bi se poboljšalo korisničko iskustvo, ali treba izbjegavati pretjerivanje.
Upravljanje korisničkom službom
Automatizacija i slušanje agenata i korisnika su ključni za poboljšanje kvalitete usluge. LiveAgent nudi različite kanale komunikacije za podršku IT odjelima. Upravljanje korisničkom službom fokusira se na stvaranje dugoročnih odnosa s klijentima.