Besplatna proba

Automatizacija prodaje

Što je automatizacija prodaje?

Automatizacija prodaje koristi sustav koji vam omogućuje smanjenje ponavljajućih prodajnih zadataka/procesa. Kao rezultat toga, vaš tim ima više vremena da se usredotoči na zatvaranje veće prodaje.

Koje prodajne zadatke/procese možete automatizirati?

  • Dopunske poruke e-poštom
  • Uključivanje prodaje
  • Podsjetnici na plaćanje/fakturu

Koje su prednosti automatizacije prodaje?

Prednosti automatizacije prodaje uključuju:

Poboljšana produktivnost

Da biste imali uspješan posao, morate učinkovito i učinkovito upravljati svojim vremenom. To se svodi na dnevne zadatke i tijekove rada vaših zaposlenika. Automatizacija prodaje omogućuje vam postizanje više tijekom dana budući da su ponavljajući zadaci automatizirani.

Kontrolirani tijekovi rada

Kontrolirani tijekovi rada omogućuju vašem poslovanju stvaranje uspješnog procesa njegovanja vodećih osoba. Štoviše, oni osiguravaju da svaki potencijalni kupac/kupac prođe kroz odgovarajući tok lijevka. Automatiziranje određenih tijekova rada omogućuje vam pružanje kvalitetnog prodajnog iskustva s proizvodom/uslugom za svaku perspektivu, što vašem poslu pomaže u postizanju postavljenih KPI -ja.

Dosljednost robne marke

Ponavljajući prodajni zadaci, poput naknadnih e-poruka, mogu biti dosadni i zamorni. Ono što se često događa je da s vremenom možda nećemo poslati poruku iste kvalitete. Kao što svi znamo, monotone poruke mogu dugoročno naštetiti vašem poslu. Međutim, trebali biste dati dosljednu poruku o imidžu svoje robne marke. Ako svakom klijentu predstavite drugačiji imidž marke, to može biti zbunjujuće i naštetiti vašem brendu. Dakle, automatizacija prodajne e-pošte može biti izvrstan način da dosljedno predstavite svoju robnu marku, tako da vas korisnici percipiraju i pamte na način na koji se vaša marka pokušava prikazati.

Učinkovito korištenje resursa

Podrška za automatizaciju prodaje poboljšava produktivnost bez potrebe za zapošljavanjem dodatnih zaposlenika. Tako možete učinkovito koristiti dodatne resurse za dodatno poboljšanje vašeg proizvoda/usluge. Nažalost, mnoge tvrtke ne koriste svoje resurse učinkovito, pogotovo kada im ide odlično. Upamtite, vaše poduzeće uvijek može koristiti te resurse u gorim vremenima ili ih možete koristiti za njegovanje vašeg brenda još više.

Jednostavan postupak ukrcavanja

Automatizirani procesi prodaje mogu učinkovito povećati vaše nove zaposlenike. Automatizirani i kontrolirani tijekovi rada/zadaci, poput unaprijed napisanih poruka e-pošte/poruka, omogućuju novim zaposlenima da razumiju kvalitetu portreta robne marke.

Veći povrat ulaganja

Kao konačna korist, pojednostavljeni tijekovi rada i automatizirani zadaci jednaki su većim prihodima jer je vaš tim učinkovitiji i imate automatiziran tok prodaje.

Bonus savjet

Automatizacija je izvrstan način za poboljšanje svakodnevnog tijeka rada i produktivnosti vašeg prodajnog odjela. Međutim, previše automatizacije može biti kontraproduktivno. Ako vaše poduzeće pokušava automatizirati većinu zadataka, poruke mogu postati robotske i bezlične, što korisnici mogu uočiti gotovo odmah. Kao rezultat toga, može smanjiti stope konverzije, pa čak i naštetiti ugledu vaše marke. Međutim, ako možete pametno integrirati automatizaciju u svoj tok toka prodaje, svoje poslovanje možete podići na sljedeću razinu. Ključno je osigurati da dodate male osobne detalje, poput imena kupca.

Kako LiveAgent može automatizirati neke od vaših prodajnih procesa?

Predlošci e pošte

Predlošci e-pošte značajka je u LiveAgentu koja vam omogućuje stvaranje univerzalnih e-poruka prikladnih za sve vaše kontakte. kao zaboravljenu lozinku ili e-poruku o prodaji. Štoviše, LiveAgent vam omogućuje da automatizirate ove e -poruke na temelju svojih pravila i prilagodite ih prema svojim CRM podacima. Štoviše, agenti mogu jednostavno uređivati e-poštu jer postoji ugrađeni WYSIWYG uređivač , a možete i oblikovati e-poštu u HTML -u ako to želite.

Trebate li pomoć pri stvaranju predložaka e-pošte? Pogledajte naše besplatne ideje za predloške e-pošte za prodaju .

Pravila

Pravila automatiziraju tijek rada kroz SLA, vrijeme i pravila radnje. LiveAgent nudi ovu značajku koja omogućuje vašim agentima da se tijekom dana usredotoče na hitnije zadatke.

Primjer automatizacije prodaje

Pravila vam omogućuju automatizaciju predložaka e -pošte koje ste stvorili. Na primjer, ako želite poslati dodatne e-poruke o prodaji u određeno vrijeme, to učinite postavljanjem pravila vremena u LiveAgentu.

CRM

CRM je kratica za upravljanje korisničkim odnosima. LiveAgent nudi CRM integracije za poboljšanu korisničku uslugu i prodajnu komunikaciju. Budući da su svi podaci o korisnicima na jednom mjestu, lako je komunicirati i automatizirati dosadne procese. Na primjer, prilikom stvaranja predložaka e-pošte za prodaju, možete jednostavno prilagoditi poruke dodavanjem Imena kupca.

Ne znate za LiveAgent?

LiveAgent bogato je značajkama rješenje za pomoć, koje prati, automatizira i izvještava. Sustav okuplja svu dolaznu komunikaciju u jedno sučelje pa zaposlenici ne moraju prebacivati s jedne medijske platforme na drugu kako bi odgovorili na sve upite. On prenosi upite kupaca iz medija kao što su e -pošta, Instagram, Facebook, Viber, forum i drugo. Štoviše, pruža značajke automatizacije korisničke službe, poput automatizirane distribucije karata , IVR ili automatski povratni poziv .

LiveAgent Product Tour

Ready to try LiveAgent?

Try out LiveAgent for free and take your customer service and sales to the next level.

14-day free trial
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
slido green
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.