Partner
Što je Close?
Close je softver za upravljanje korisničkih odnosa koji se koristi za rukovanje pozivima, e-poštom i zaključivanjem poslovanja.
Kako ga Vi možete koristiti?
Close integracija omogućuje Vam praćenje vijesti i ažuriranja na nadzornoj ploči LiveAgent-a. Također možete poduzeti više radnji. Pratite informacije o novim kupcima, pozivima, kontaktima, e-porukama, potencijalnim kupcima, izvozima, stavkama pristigle pošte i prilagođenim aktivnostima. Možete ručno dodati adrese potencijalnim kupcima, stvoriti grupne radnje ili e-poštu, upravljati pretplatama i još mnogo toga.
Prednosti
- Uštedite vrijeme prateći svoje korisnike s LiveAgent-a
- Učinite više pomoću jednog rješenja
Frequently asked questions
Što je Close?
Close je CRM softver koji Vašem timu omogućuje nesmetanu automatizaciju prodaje.
Kako iskoristiti integraciju Close-a unutar LiveAgent-a?
Integriranjem Close-a s LiveAgent-om možete jednostavno upravljati korisničkim podacima s jednog sučelja. Osim toga, primat ćete obavijesti o svim ažuriranjima / vijestima izravno na LiveAgent nadzornoj ploči.
LiveAgent-ov tiketing sustav omogućuje automatsko generiranje novih tiketa za podršku kada se vaši klijenti obrate vašoj kompaniji putem različitih kanala. Pomoću gamifikacijskih znački, nivoa i nagrada, vaši agenti će biti motivirani raditi bolje, brže i točnije. LiveAgent-ov sustav podrške poboljšava efikasnost agenta, a istovremeno povećava zadovoljstvo korisnika. LiveAgent-ov tiketing sustav može se integrirati s email računima, profilima društvenih medija i telefonskim brojevima. LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavan za upotrebu.
Email predlošci za praćenje događaja
Dovecot je siguran i jednostavan za upotrebu email poslužitelj koji se integrira s LiveAgent-om za bolju korisničku podršku. Predlošci emailova nakon kupnje i prijave su važni za poboljšanje angažmana klijenata. Praćenje poslije događaja uključuje dijeljenje materijala i traženje povratnih informacija kako bi se segmentirala publika i personalizirale emailove. LiveAgent nudi mogućnost oblikovanja vlastitih predložaka emailova za poboljšanje usluge korisnicima.
Jedno složeno rješenje za različite vrste poduzeća
LiveAgent pruža personalizirana iskustva za klijente, štedi vrijeme i novac upravljajući istovremeno s više korisničkih razgovora. Agencije, obrazovne i nevladine organizacije te poduzeća mogu povećati napore u službi za korisnike i automatizirati tijek rada. LiveAgent odgovara različitim nišama te omogućuje jednostavan pristup važnim informacijama. Također, izgrađuje se povjerenje nudeći najviše sigurnosne standarde za zaštitu podataka korisnika.
LiveAgent je Softversko rješenje za podršku koje se može koristiti na mobilnim platformama. Komunikacija se odvija putem e-pošte ili chata. Sustav podržava proračunske tablice, live chat i integraciju s društvenim mrežama. LiveAgent nudi odličnu funkcionalnost, podršku i korisničku uslugu, a cijena je povoljna. Mnogi korisnici su prešli s ZenDeska na LiveAgent zbog nedostataka u ZenDesk-u, a LiveAgent je uvijek spreman ispuniti potrebe korisnika.