Partner
Što je ConvergeHub?
ConvergeHub je rješenje za upravljanje vezama s klijentima (CRM) dostupno po poštenoj cijeni. Omogućuje korisnicima upravljanje potencijalnim klijentima, kontaktima, korisničkim računima i dogovorima iz jednog prikladnog rješenja. ConvergeHub pruža uvide u klijente kako bi osnažio prodajne predstavnike i nudi automatizaciju ponavljajućih prodajnih zadataka. Može povećati efikasnost, pomoći vam voditi evidenciju o podacima klijenata, pomoći vam u upravljanju prodajnim procesima i olakšati vam rad.
Kako možete koristiti ConvergeHub?
S lakoćom spremajte, organizirajte i pratite informacije o klijentima. ConvergeHub je idealno rješenje za kompanije koje traže pouzdano rješenje za upravljanje vezama s klijentima. Može osnažiti vaše prodajne procese, pomoći vam voditi evidenciju o podacima klijenata kao što su njihovi kontakti, što im se sviđa ili ne sviđa i osobni interesi. ConvergeHub također može biti odličan dodatak vašoj korisničkoj podrški u kombinaciji s LiveAgent-om. Zahvaljujući Zapier-u, jednostavne integracije vam omogućuju izvođenje automatskih akcija kao što je dodavanje podataka o klijentima ili kreiranje naplata.
S lakoćom upravljajte vašim odjelom za korisničku podršku zahvaljujući LiveAgent help desk-u koji ima CRM mogućnosti. LiveAgent se može besprijekorno integrirati s većim brojem CRM rješenja kako bi vam pomogao u upravljanju klijentima i poboljšanju vaše komunikacije s njima. Naše potpuno opremljeno rješenje je prepuno značajki koje vam mogu pomoći pri upravljanju kontaktima unutar vašeg CRM-a kao i help deska.
Naša tiketing značajka uključuje univerzalnu ulaznu poštu koja pohranjuje komunikaciju s bilo kojeg korisničkog kanala i besprijekorno je distribuira agentima korisničke podrške, kao i prodavačima. Postavite pravila za automatizaciju ponavljajućih zadataka i fokusirajte se na one važnije ili postavite pametne poruke za brzi odgovor na uobičajena pitanja dok i dalje održavate profesionalni stav prema svakom klijentu.

Koje su prednosti korištenja ConvergeHub-a?
- Fleksibilan i lak za korištenje
- Značajke za suradnju
- Podržava prodaju, marketing, podršku i naplatu
- Uvidi u klijente i izvještaji
Provide awesome customer support
Start working with a multi-channel customer support solution that integrates with your favorite apps
Kako integrirati ConvergeHub s LiveAgent-om koristeći Zapier?
Povežite svoje LiveAgent i ConvergeHub račune na jednostavan način putem Zapiera i kreirajte vlastitu integraciju. Odlično je to što možete prilagoditi vrstu integracije koristeći više mogućnosti. Pogledajte vodič ispod koji vam može pokazati primjer integracije između LiveAgent-a i ConvergeHub-a.
Prvo kreirajte vaš Zapier račun ili se prijavite u njega ako ga već imate. Onda idite na LiveAgent + ConvergeHub stranicu integracije. Sada izaberite okidač i akciju. Možete izabrati između različitih opcija, tako da razmislite o tome što želite da vaša integracija radi. Kada ste izabrali svoj okidač i integraciju, kliknite na gumb Poveži LiveAgent + ConvergeHub i kliknite na Započnite.

- Idući koraci će vas odvesti kroz postavljanje okidača i akcija. Morat ćete povezati oba računa aplikacija sa Zapier-om, tako da može pristupiti potrebnim podacima za kreiranje vaše integracije. Poslije možete prilagoditi integraciju, nazvanu Zap. Zadnja stvar što trebate uraditi je testirati Zap prije nego ga aktivirate, da osigurate da će raditi kako očekujete. Kada ste gotovi, upalite Zap i integracija je završena.

Kada je Zap pokrenut, integracija je završena. Moguće je kreirati još Zapova s različitim postavkama za kreiranje više integracija za vaše aplikacije. Saznajte kako najbolje iskoristiti help desk softver pregledom LiveAgent stranica akademije.

Frequently asked questions
Što je ConvergeHub?
ConvergeHub je rješenje za upravljanje vezama s klijentima (CRM). Koristeći samo jedan alat, lak za korištenje, korisnici mogu upravljati potencijalnim klijentima, kontaktima, korisničkim računima i dogovorima. ConvergeHub daje prodajnim predstavnicima uvide u klijente i automatizira ponavljajuće prodajne zadatke. Vaš rad će biti efikasniji, održavat ćete praćenje podataka o klijentima, vaši prodajni procesi će biti bolje vođeni i vi ćete biti produktivniji.
Kako možete koristiti ConvergeHub?
S lakoćom upravljajte podacima o klijentima, njihovom pohranom, organizacijom i praćenjem. Klijenti koji traže rješenje za upravljanje vezama s klijentima će uvidjeti da je ConvergeHub savršeno rješenje. Korištenjem ovog softvera možete unaprijediti svoje prodajne procese i pratiti informacije o klijentima kao što su njihovi kontakti, što vole ili ne vole i osobni interesi. Korištenje ConvergeHub-a zajedno s LiveAgent-om može biti fantastičan dodatak vašoj korisničkoj podršci.
Koje su prednosti korištenja ConvergeHub-a?
- Fleksibilan i lak za korištenje
- Značajke za suradnju
- Podrška za prodaju, marketing, podršku i naplatu
- Uvidi u klijente i izvještaji
Kako integrirati ConvergeHub i LiveAgent?
LiveAgent i ConvergeHub se mogu lako integrirati putem Zapier servisa, koji vam omogućava kreiranje prilagođenih tijekova rada. Izaberite okidač i akciju za kreiranje prilagođene integracije skrojene za vašu svrhu. Pogledajte ovaj članak koji dalje opisuje proces integracije.
The use of free CRM software can aid in analyzing internal needs and challenges for companies' marketing and sales departments. However, security risks should be taken seriously and privacy laws, such as GDPR, should be understood. LiveAgent offers various software solutions for customer service and complaint management. Sales contacts are available for those interested in learning more.
LiveAgent je softver za tehničku podršku i upravljanje klijentima koji omogućuje upravljanje e-trgovinama, automatizaciju razmjene tekstualnih poruka i integracije s platformama društvenih mreža. Nudi napredne alate za agenta tehničke podrške poput ravnomjerne raspodjele tiketa e-pošte, mogućnosti prilagodbe predložaka e-pošte te uvid u ono što kupci pišu prije nego što pošalju poruku. LiveAgent čat uživo se razlikuje od ostalih zbog sposobnosti pripreme unaprijed, prilaganja dokumenata i prebacivanja kupaca u drugi odjel. Integrira se s mnogim drugim softverima poput DoorVaani, ThinQ, Monday, ClickSend, WooCommerce, Flowroute, ComTalk, Instagram, Salesforce i Google Sheets. LiveAgent također pruža prostor za pomoć klijentima putem foruma.
Softver kontaktnog centra je tehnološki alat koji poboljšava efikasnost i produktivnost tima za podršku. Kontakt centar omogućuje interakciju s klijentima i pruža izvješća o mjernim podacima. LiveAgent je softver za kontakt centre koji nudi više kanala za kontakt s klijentima. Najvažnije značajke vodećeg programa za kontakt centar su automatski distributer poziva, višestruki IVR i usklađenost sa softverom za CRM i poslovne alate.
Firmao je višenamjenska platforma za CRM koja pomaže rastu malih poduzeća. Nudi rješenja za poštu, pozive i upravljanje Google Ads oglasima te izdavanje računa i upravljanje projektima. Integracija s LiveAgentom olakšava uspješno vođenje odnosa s klijentima. Firmao je fleksibilno i pouzdano rješenje za upravljanje vezama s klijentima s prihvatljivim cijenama. Može se lako integrirati s LiveAgentom putem Zapiera.