Fortune3 integration
Partner website
Saznaj više
Partner Privacy Policy
Fortune3 Politika privatnosti
Kako bi smjestili LiveAgent live chat gumb na vašu Fortune3 stranicu, slijedite upute navedene ispod.
- Prvi korak je kreirati i prilaoditi novi chat gumb u vašem LiveAgent panelu. Kopirajte njegov HTML kod (Ctrl+C) u međuspremnik.
- Idite u vaš Fortune3 upravitelj trgovine i izaberite Dizajn web stranice > Izgled web stranice i stil> Uredi predložak > Izvorni izgled > zalijepite kod chat gumba (Ctrl + V) točno iznad
- Idite na web stranicu vaše trgovine, osvježite je i vaš chat gumb je spreman.
Zašto Fortune3?
Počnite kreirati vaše online trgovine s današnjom vrhunskom platformom. Fortune3 graditelj e-commerce web stranica i softver za kolica za kupovinu vam nude najbolje rješenje za prodaju vlastitih proizvoda iz vašeg vlastitog ekskluzivnog izloga.
Kako ga možete koristiti?
LiveAgent-ova Fortune3 integracija vam omogućava smještanje live chat gumba na vašu Fortune3 trgovinu.
Frequently Asked Questions
Što je eCommerce software?
Ecommerce softver je zapravo graditelj online trgovina. S već dizajniranim predlošcima, možete kreirati i posjedovati online trgovinu za par minuta. Postoje različite vrste e-commerce softvera, kao što su Magento, Shopify, ili Fortune 3.
Kako možete integrirati Fortune3 s LiveAgent-om?
1. Prijavite se u vaš LiveAgent račun 2. Kreirajte/prilagodite live chat gumb 3. Kopirajte HTML kod 4. Zalijepite ga u vaš Fortune3 upravitelj trgovine (Dizajn web stranice - Izgled web stranice i stil - Uredi predložak- Izvorni izgled - Zalijepite kod - Sačuvajte
Chat podrška je oblik sinkrone razmjene poruka između agenata korisničke podrške i klijenata koji su istovremeno online. Obično se nalazi na web stranicama u obliku pop-up dijaloga. Važno je održavati točnost gramatike i pravopisa, te pružati najbrži mogući odgovor. Agenti se trebaju obraćati klijentu imenom kako bi se klijent osjećao posvećenim. Softver koji se koristi za ovu svrhu može biti i samoposlužan.
LiveAgent nudi razna rješenja za korisničku službu, poput VoIP telefonskih sustava, samoposlužnog softvera i sustava za upravljanje pritužbama. Također nude podršku za svoje korisnike putem portala za podršku, integracija i demo verzija. Poduzeće ima nagrade i certifikate te nudi affiliate program. Trenutno izrađuju LiveAgent upravljačku ploču za svoje korisnike.