Partner
Što je Volusion?
Volusion je cloud-based e-commerce softver koji vam omogućuje gradnju vaše online trgovine od samih temelja tako da možete početi prodavati svoja dobra i usluge. Ima jednostavan drag-and-drop graditelj dostupan svojim klijentima kako bi gradnja vaše online trgovine bila jednostavan proces. Također možete izabrati jednu od njihovih responzivnih tema.
Kako ga vi možete koristiti?
Koristite Volusion kada želite napraviti vrhunski e-shop i početi prodavati svoje proizvode. U kombinaciji s LiveAgent softverskim integracijama možete pružiti svojim mušterijama odličnu korisničku podršku iz jedne upravljačke ploče. Telefon, email, live chat ili značajke baze znanja su spremne za vaš posao. Započnite s kreiranjem live chat gumba na vašoj web stranici.
Prednosti
- Pouzdano ecommerce rješenje
- Podrška korisnicima preko vaše web stranice u realnom vremenu
- Pomozite posjetiteljima vaše web stranice iz jednog softvera
- Proaktivne chat pozivnice vam pomažu kontaktirati korisnike brže
Kako integrirati LiveAgent chat gumb na vašu Volusion stranicu
Live chat gumb pruža jednostavan način za vaše klijente da vam se obrate s vaše stranice u slučaju da imaju pitanja.
Otvorite vaš LiveAgent i idite na Konfiguracija > Chat > Chat gumbi

Kliknite na narančastu plus ikonu na vrhu odjeljka kako bi kreirali novi. Izaberite dizajn koji želite iz galerije chat gumba ili postavite prilagođeni dizajn iz HTML-a ili slike u sekciji Prilagođeno. Kad završite s izborom, LiveAgent će vas odvesti u idući dio postavljanja.

Sada morate dati naziv gumbu i izabrati odjel, jezik i ostale opcije kao što su računalni prikaz ili maksimalna dužina reda. Ovaj dio postavljanja ide po vašim željama. Kliknite na Sačuvaj kada završite i idite na odjeljak Integracije u lijevom panelu.

Sve što sada trebate je kopirati kod u vaše web stranicu. Idite na administrativni panel vaše Volusion trgovine, idite na Dizajn i kliknite na Predložak. U naprednim postavkama izaberite Uredi HTML i idite na dno stranice. Zalijepite kod točno iznad
Ako niste sigurni kako ovo uraditi, možete poslati kod administratoru vaše web stranice klikom na opciju Pošalji kod web administratoru, u LiveAgent integraciji točno iznad koda. Oni će se pobrinuti za sve ostalo.


Gotovo je. Idite na stranicu vaše trgovine i kliknite na Osvježi kako bi vidjeli svoj novi live chat. Vaši klijenti će ga vidjeti svaki put kada uđu u vaš e-shop i od tamo mogu lako doći u kontakt s agentima podrške.

Također možete pratiti live chat metrike i posjetitelje koristeći Google Analytics. Pogledajte video ispod kako bi vidjeli video vodič Volusion integracije.
Kako integrirati LiveAgent i Volusion koristeći Zapier
Zapier je servis treće strane koji kreira jednostavne prilagođene integracije između dvije aplikacije. LiveAgent i Volusion se mogu povezati ako želite imati dostupnu drugačiju vrstu integracije.
Kako bi započeli proces integracije, trebate imati Zapier račun. Kreirajte ga ovdje ako ga nemate. Onda nastavite na web stranicu LiveAgent + Volusion integracije.

Idite na odjeljak Povežite LiveAgent + Volusion za par minuta. Ovdje možete izabrati vaš okidač i akciju integracije kako bi kreirali prilagođenu integraciju. Imamo više izbora, tako da pogledajte i izaberite one koji vam odgovaraju.
Zbog velikog broja dostupnih opcija, naš vodič i vaše iskustvo korištenja Zapiera se mogu razlikovati ali osnovni proces je isti. Kao primjer, pokazat ćemo vam integraciju s Volusion okidačem Novi proizvod i LiveAgent akcijom Kreiraj razgovor. Kliknite na plavi gumb “Nastavi” kad završite.

Idući korak zahtjeva prijavu u vaš Volusion račun i pružanje dozvole Zapieru. Prođite kroz ovaj jednostavni proces kako bi nastavili na idući korak. Zapier će također htjeti testirati okidač da vidi radi li. Dozvolite mu to ili preskočite taj korak.

Idući korak uključuje postavljanje LiveAgent okidača. Popunite potrebne informacije koje novi razgovor treba uključivati, kao što su email adrese pošiljatelja i primatelja, naslov poruke i sadržaj poruke, između ostalog. Zadnji korak je testiranje cijele integracije.

Završili ste i integracija je spremna
Frequently asked questions
Što je Volusion?
Volusion je eCommerce softver koji vam omogućuje kreiranje online trgovine. Nadalje, nudi vam teme dizajnirane od strane profesionalaca za lakšu kreaciju i prilagođavanje.
Kako integrirati LiveAgent i Volusion?
Kako bi integrirali gumb za live chat, trebate se prijaviti u vaš LiveAgent račun i prilagoditi live chat gumb. Poslije toga, jednostavno kopirajte njegov HTML kod i zalijepite ga u vašu e-commerce web stranicu.
Tražite li boljualternativu za LivePerson?
Kupcima se može povećati zadovoljstvo korištenjem sjajnih ljudi i izvrsnog softvera te pravim alatima. LiveAgent nudi različite opcije za pružanje korisničke podrške, uključujući chat uživo, e-poštu, pozivanje centra i društvene mreže, a sve se to može pratiti putem pouzdanog sustava ticketa. Korisnici se mogu povezati sa svojim kupcima ili potencijalnim klijentima putem njihovih omiljenih kanala. LiveAgent je dostupan za prodajni tim ili agent za podršku.
Prebacivanje s Pure Chat na LiveAgent?
LiveAgent je softver za korisničku službu koji nudi funkcije kao što su VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver i softver za upravljanje pritužbama. Postoje mogućnosti integracije i brojni jezici su podržani. LiveAgent također nudi Portal za podršku, a postoji i affiliate program i partnerski program. Tvrtka je osvojila nagrade i ima recenzije od korisnika. Trenutno se vrši izrada vašeg LiveAgent upravljača ploču (dashboard).
Migrirate s Freshcaller-a na LiveAgent?
LiveAgent nudi alate sa više od 175 značajki i preko 40 integracija, uz mogućnost izbora između besplatnog trajnog i triju plaćenih planova. Može se izabrati jezik među 43 opcije, a LiveAgent podržava widgete prilagodljive jeziku. Softver je idealan za poduzeća svih veličina, a naknada iznosi 39 $ mjesečno. LiveAgent je najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020.
Tvrtka zdesk je dobila mnogo nagrada i priznanja za svoj softver za pružanje korisničke podrške, uključujući liderstvo u kategorijama poput help desk-a i chata uživo, uz nagrade za brzu implementaciju i angažman klijenata. Također su priznati kao lideri na tržištima diljem svijeta, uključujući Europu i Azijsko-pacifičko područje.