Partner
Što je GoTrunk?
GoTrunk je moćna usluga za kabliranje SIP protokola za dolazne i odlazne pozive. Kompanija radi na svjetskoj razini, pružajući usluge tisućama kupaca.
Cilj je kompanije pružiti komunikacijsko rješenje svjetske klase za tvrtke koje koriste SIP (Session Internet Protocol) i VoIP (Voice over Internet Protocol). S obzirom na ovo, GoTrunk je sklopio partnerstvo s LiveAgent-om kako bi naši korisnici mogli iskoristiti svoj LiveAgent pozivni centar u najvećoj mogućoj mjeri.
Kako mogu koristiti GoTrunk?
GoTrunk se može koristiti kao vaš glavni pružatelj VoIP usluge. Jednostavno ga spojite na svoj LiveAgent softver službe za korisnike, postavite svoj pozivni centar i započnite s pozivanjem. LiveAgent nudi napredne značajke pozivnog centra, koje vam omogućavaju uspostavljanje pojedinačnih poziva s kupcima, uspostavljanje pravila usmjeravanja za usmjeravanje poziva u odgovarajuće odjele, a čak i videpozive.
Pozivni se centri mogu koristiti na nekoliko načina, kao što je poboljšanje upravljanja odnosa s kupcima, prikupljanje povratnih informacija od korisnika ili provođenje telefonskih anketa za poboljšanje zadovoljstva korisnika.
Želite li vidjeti kako radi pozivni centar u stvarnosti? Pogledajte našu stranicu sa značajkom pozivnog centra ili pogledajte video u nastavku koji će vam pokazati što sve možete uraditi s LiveAgent softverom za pozivni centar.
Stoji li išta integracija GoTrunk i LiveAgent?
LiveAgent omogućava besplatnu integraciju s GoTrunk-om, tako da mu možete pristupiti besplatno. No, GoTrunk je usluga koja se plaća, tako da ćete za korištenje njihovih brojeva telefona trebati kupiti broj/pretplatu.
Prednosti korištenja GoTrunk-a
- Povoljniji troškovi poziva
- Jednostavna integracija
- Mogućnost korištenja mnoštva uređaja (softverski telefon/hardver)
- Mogućnost rada diljem svijeta
Kako integrirati GoTrunk s LiveAgent-om
- Prijavite se u svoj GoTrunk račun. Ako nemate GoTrunk račun, napravite ga – besplatno. Morat ćete proći i kroz proces aktivacije računati, jednostavno unesite svoj broj telefona i primit ćete poziv.

- Kada uđete u račun, otvorite svoj lijevi dio nadzorne ploče i kliknite Phone Numbers. Ovdje možete napraviti svoj GoTrunk broj ili pronaći onaj koji već imate. Ako stvarate novi broj, možete birati među mnogo mogućnosti, ovisno o vašoj zemlji, pa odaberite onaj koji najbolje odgovara vašim potrebama.

- Zatim otvorite svoj LiveAgent račun i idite na Configuration > Call > Numbers. Kliknite narančasti gumb kako biste napravili novi broj za svoj LiveAgent pozivni centar. Odaberite GoTrunk s popisa pružatelja usluge.

- Sve što trebate sada je unijeti svoje informacije. Unesite svoje korisničko ime, lozinku i svoj GoTrunk broj telefona. Možete i dati naziv broju, odabrati odjel koji će primati pozive s tog broja, odabrati prefiks za vanjski broj te omogućiti snimanje poziva. Kada ste gotovi, kliknite Add na dnu prozora.

To je to, vaš GoTrunk broj je povezan s LiveAgent,-om i možete započeti s uspostavljanjem i primanjem telefonskih poziva korisnika. Želite li saznati više o LiveAgent-u? Pogledajte našu stranicu o značajci pozivnog centra ili pogledajte video u nastavku. Ako želite sami isprobati LiveAgent, prijavite se za 14-dnevni besplatni probni rok na dnu ove stranice.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free GoTrunk integration!
Frequently asked questions
Što znači SIP?
Što je GoTrunk?
GoTrunk je LiveAgent-ov VoIP partner. Općenito, GoTrunk je usluga za kabeliranje SIP protokola za dolazne i odlazne pozive. Možete spojiti svoj GoTrunk broj telefona s LiveAgent-om kako biste napravili pozivni centar unutar svog softvera za korisničku podršku.
Koliko stoji povezivanje GoTrunk-a u LiveAgent?
Povezivanje GoTrunk-a je besplatno u LiveAgent-u. Imajte na umu da GoTrunk radi neovisno, tako da vam može prema tome naplatiti svoje usluge.
Tekst sadrži informacije o tvrtki Quality Unit i njezinim politikama privatnosti i sigurnosti. Također se spominje izrada upravljačke ploče LiveAgent za korisnike koji su se registrirali, te se korisnicima ponuđuje mogućnost dogovora za demo poziv. Web stranica koristi kolačiće, a korisnicima se daje prilika da ih prihvate ili odbiju.
Predlošci korisničke podrške za agente korisničke podrške uštede vremena prilikom rješavanja zahtjeva klijenata. Raspored za uređaje za pozive poboljšava vođenje pozivnog centra. LiveAgent nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver pozivnog centra, sustav za upravljanje pritužbama i još mnogo toga.
LiveAgent je alat za podršku koji nudi pristupačne cijene, naprednu automatizaciju, mogućnost integracije, i sjajan tim za podršku. Mnogi korisnici prelaze na LiveAgent nakon iskustva s drugim rješenjima poput Zendesk ili Freshdesk. LiveAgent nudi besplatan prijenos podataka za svoj novi račun, podržava društvene mreže, bazom znanja, chat uživo, i nadzornu ploču. LiveAgent je idealan za prelazak s usluge CallPage i izvrsna je alternativa za Customerly. LiveAgent trenutačno izrađuje novi račun za korisnika, dok se on može prijaviti izravno izravno odavde kad proces završi.