GoTrunk integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Što je GoTrunk?
GoTrunk je moćna usluga za kabliranje SIP protokola za dolazne i odlazne pozive. Kompanija radi na svjetskoj razini, pružajući usluge tisućama kupaca.
Cilj je kompanije pružiti komunikacijsko rješenje svjetske klase za tvrtke koje koriste SIP (Session Internet Protocol) i VoIP (Voice over Internet Protocol). S obzirom na ovo, GoTrunk je sklopio partnerstvo s LiveAgent-om kako bi naši korisnici mogli iskoristiti svoj LiveAgent pozivni centar u najvećoj mogućoj mjeri.
Kako mogu koristiti GoTrunk?
GoTrunk se može koristiti kao vaš glavni pružatelj VoIP usluge. Jednostavno ga spojite na svoj LiveAgent softver službe za korisnike, postavite svoj pozivni centar i započnite s pozivanjem. LiveAgent nudi napredne značajke pozivnog centra, koje vam omogućavaju uspostavljanje pojedinačnih poziva s kupcima, uspostavljanje pravila usmjeravanja za usmjeravanje poziva u odgovarajuće odjele, a čak i videpozive.
Pozivni se centri mogu koristiti na nekoliko načina, kao što je poboljšanje upravljanja odnosa s kupcima, prikupljanje povratnih informacija od korisnika ili provođenje telefonskih anketa za poboljšanje zadovoljstva korisnika.
Želite li vidjeti kako radi pozivni centar u stvarnosti? Pogledajte našu stranicu sa značajkom pozivnog centra ili pogledajte video u nastavku koji će vam pokazati što sve možete uraditi s LiveAgent softverom za pozivni centar.
Stoji li išta integracija GoTrunk i LiveAgent?
LiveAgent omogućava besplatnu integraciju s GoTrunk-om, tako da mu možete pristupiti besplatno. No, GoTrunk je usluga koja se plaća, tako da ćete za korištenje njihovih brojeva telefona trebati kupiti broj/pretplatu.
Prednosti korištenja GoTrunk-a
- Povoljniji troškovi poziva
- Jednostavna integracija
- Mogućnost korištenja mnoštva uređaja (softverski telefon/hardver)
- Mogućnost rada diljem svijeta
Kako integrirati GoTrunk s LiveAgent-om
- Prijavite se u svoj GoTrunk račun. Ako nemate GoTrunk račun, napravite ga – besplatno. Morat ćete proći i kroz proces aktivacije računati, jednostavno unesite svoj broj telefona i primit ćete poziv.
- Kada uđete u račun, otvorite svoj lijevi dio nadzorne ploče i kliknite Phone Numbers. Ovdje možete napraviti svoj GoTrunk broj ili pronaći onaj koji već imate. Ako stvarate novi broj, možete birati među mnogo mogućnosti, ovisno o vašoj zemlji, pa odaberite onaj koji najbolje odgovara vašim potrebama.
- Zatim otvorite svoj LiveAgent račun i idite na Configuration > Call > Numbers. Kliknite narančasti gumb kako biste napravili novi broj za svoj LiveAgent pozivni centar. Odaberite GoTrunk s popisa pružatelja usluge.
- Sve što trebate sada je unijeti svoje informacije. Unesite svoje korisničko ime, lozinku i svoj GoTrunk broj telefona. Možete i dati naziv broju, odabrati odjel koji će primati pozive s tog broja, odabrati prefiks za vanjski broj te omogućiti snimanje poziva. Kada ste gotovi, kliknite Add na dnu prozora.
To je to, vaš GoTrunk broj je povezan s LiveAgent,-om i možete započeti s uspostavljanjem i primanjem telefonskih poziva korisnika. Želite li saznati više o LiveAgent-u? Pogledajte našu stranicu o značajci pozivnog centra ili pogledajte video u nastavku. Ako želite sami isprobati LiveAgent, prijavite se za 14-dnevni besplatni probni rok na dnu ove stranice.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free GoTrunk integration!
Frequently Asked Questions
Što znači SIP?
SIP znači Session Initiation Protocol. To je signalizacijski protokol koji određuje poruke koje se šalju među krajnjim točkama i upravlja svim elementima poziva. Koristi se za uspostavljanje poziva, videopozive, razmjenu poruka i raspodjelu medija.
Što je GoTrunk?
GoTrunk je LiveAgent-ov VoIP partner. Općenito, GoTrunk je usluga za kabeliranje SIP protokola za dolazne i odlazne pozive. Možete spojiti svoj GoTrunk broj telefona s LiveAgent-om kako biste napravili pozivni centar unutar svog softvera za korisničku podršku.
Koliko stoji povezivanje GoTrunk-a u LiveAgent?
Povezivanje GoTrunk-a je besplatno u LiveAgent-u. Imajte na umu da GoTrunk radi neovisno, tako da vam može prema tome naplatiti svoje usluge.
IVR i povratni poziv pomažu poduzećima optimizirati korisničku podršku. Integracija Intercoma s LiveAgentom omogućuje upravljanje korisnicima i poslovnim dopisivanjem. LiveAgent nudi alate za komunikaciju, personalizirani sadržaj i podršku za integracije. Intercom je platforma za poruke koju poduzeća koriste za komunikaciju s klijentima, omogućuje praćenje i upravljanje porukama te kreiranje usmjerenih poruka. Integracija Intercoma s LiveAgentom omogućuje odgovaranje klijentima iz LiveAgent-a, kreiranje korisnika, ažuriranje kompanija, dodavanje oznaka, prikupljanje podataka iz poruka i poboljšanje tijeka rada korisničke službe.
LiveAgent je softver za korisničku podršku i ima niz funkcija koje poboljšavaju produktivnost. Partneri su s Hallo i Voyced, što praktično omogućuje integraciju ViOP usluga. LiveAgent također ima besplatno probno razdoblje. Nudi se podrška za korisničku službu, VoIP sustave, softver pozivnog centra i sustav za upravljanje pritužbama. LiveAgent ima affiliate program i blog koji pruža informacije o proizvodima i uslugama. Možete se prijaviti na newsletter i dobiti najnovije informacije o LiveAgentu.