Office Maker

Što je Office Maker?

Office Maker je pružatelj digitalnih usluga za Voice / Internet / Cloud.

Kroz rješenja i inovativne tehnologije koje pružamo, ispunjavamo jedno od glavnih očekivanja organizacija koje žele imati jedinstvenu kontaktnu točku za upravljanje temama telefonije, interneta, sigurnosti u oblaku i računala.

Upućujte i primajte pozive u Live Agentu pomoću naše jednostavne i ekonomične SIP Trunk Offer-a, potpuno kontrolirane putem vašeg korisničkog sučelja.

Aktivirajte svoje telefonske linije i odaberite svoje brojeve u nekoliko klikova putem našeg alata i zadržite kontrolu nad svojom telefonijom.

UPRAVLJANJE BROJEVIMA TELEFONA

  • Pridjeljivanje geografskih i ne-geografskih brojeva (08 i 09)
  • Prenosivost vašeg telefonskog broja na sve operatere
  • Pridjeljivanje međunarodnih brojeva
  • Registracija u Imenik direktorije
  • Upravljanje hitnim pozivima

KONTROLA VRŠKOM PRSTA

  • Personalizacija prezentacije broja
  • Postavke prosljeđivanja hitnih poziva
  • Filtriranje neželjenih poziva
  • Restrikcije odlaznih poziva po korisniku

Jednostavno, jeftino i bez obveza:

SIP trunk pretplaćen je prema željenom broju odlaznih poziva. Za svaki pretplaćeni odlazni poziv Office Maker nudi vam dolazni poziv.

Primjer: Ako primite 15 SIP priključaka, možete istovremeno uputiti do 15 odlaznih poziva (ako istovremeno nema više od 15 dolaznih poziva) i primiti do 30 dolaznih poziva istovremeno (ako nema odlaznih poziva u u isto vrijeme).

  • Trunk SIP à la carte : 3€HT/mjesečno/kanal
  • Trunk SIP fiksni neograničeno : 13€HT/mjesečno/kanal
  • Trunk SIP fiksni i mobilni neograničeno : 19,99€HT/mjesečno/kanal

Naručite svoju liniju ovdje: https://officemaker.fr/ telephonie-sur-ip / trunk-sip /

Kako ga možete koristiti?

Ako tražite VoIP pružarelja usluga za povezivanje s vašim LiveAgent pozivnim centrom, Office Maker je izvrstan izbor. Pozivni centar LiveAgent-a obrađivat će vaše pozive i tickete, dok će Office Maker osigurati ostalo. Mikrofoni i zvučnici za prijenosna računala ili pametne telefone sve su što je potrebno za uspostavljanje pozivnog centra. Možda će vam trebati drugi hardver ako kasnije želite poboljšati kvalitetu poziva.

Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Kako možete iskoristiti LiveAgent call centar?

Iako neki ljudi više vole digitalno korisničko iskustvo, drugi žude za dubljom osobnom vezom s robnim markama s kojima komuniciraju. Pozivni centri izvrstan su način za poboljšanje odnosa s kupcima, prodaju proizvoda, pridobivanje novih kupaca i korisnika usluga ili pružanje općih korisničkih usluga.

Padom tradicionalnih pozivnih centara i porastom call centar softvera poput LiveAgent-a, lako je pružiti ove vrste iskustava svojim kupcima bez probijanja budžeta. Pozivni centri su sada dostupni svim vrstama poduzeća, velikim ili malim.

Kako radi LiveAgent call centar?

LiveAgent olakšava upravljanje i vođenje pozivnog centra za tvrtke pomoću svojih naprednih funkcionalnosti. Na primjer, možete stvoriti prilagođena stabla IVR (interaktivni glasovni odgovor), koja će automatski usmjeravati vaše klijente do odgovarajućih odjela i agenata.

Najbolji dio? IVR značajka LiveAgent-a obavlja sav posao i stvara bez muke iskustvo za vaše kupce. Sve što trebaju učiniti je preslušati izbornik IVR i pritisnuti odgovarajuću tipku brojčanika (poput pritiska 1 za prodaju) kako biste bili povezani s pravom osobom za taj posao.

Pozivni centar s IVR-om

Je li se vaš kupac slučajno povezao s pogrešnim odjelom? Rješenje je jednostavno, koristite preusmjeravanje poziva da biste usmjerili kupca do jednog od kolega i uštedite im vrijeme.

Teško se sjećate što su rekli vaši kupci? Bez brige, LiveAgent bilježi sve dolazne i odlazne pozive i pohranjuje ih u sustav. Ako trebate osvježiti memoriju, jednostavno pronađite ticket i preslušajte cijelu snimku poziva. Snimanje poziva također se može koristiti za obuku novih agenata i pokazivanje ispravnih odgovora na pozive kupaca.

Želite više informacija o funkcionalnostima našeg pozivnog centra? Pogledajte našu stranicu Call Centar funkcionalnosti koja sadrži sve informacije o mogućnostima LiveAgent-ovog pozivnog centra.

Kako integrirati Office Maker s LiveAgent-om?

Ako želite kreirati svoj call centar s Office Makerom kao pružateljem VoIP usluge, slijedite ovaj jednostavan vodič.

  • Otvorite LiveAgent i idite na Configuration > Call > Numbers. Kliknite narančasti gumb strong>Create na vrhu.
  • Odaberite Office Maker s popisa pružatelja VoIP usluga.
Kako integrirati Office Maker s LiveAgent-om? - App - Uploads - 2021 - 05 - Image.png
Office Maker
  • Nazovite broj, odaberite odjel, unesite svoje podatke za prijavu i odaberite svoj broj prefiksa za biranje. Također možete potvrditi ili poništiti opciju za bilježenje svih primljenih i upućenih telefonskih poziva s ovog broja. Kada želite završiti, kliknite gumb Add na dnu.
Kako integrirati Office Maker s LiveAgent-om? - App - Uploads - 2021 - 05 - Image 1.png
Konfigurirajte Office Maker telefonski broj

Telefonski je broj u LiveAgent-u i spreman za upotrebu. Ako želite, možete dodati više Office Maker brojeva telefona ili brojeve drugih VoIP davatelja usluga.

Kako integrirati Office Maker s LiveAgent-om? - App - Uploads - 2021 - 05 - Image 2.png
Office Maker broj je dodan

Doznajte više o LiveAgent-ovom Call centar softveru

Tražite li više informacija o uspostavljanju i vođenju pozivnog centra? Ako ste zainteresirani, pogledajte akademiju LiveAgent za više informacija u vezi s pozivnim centrima i druge teme iz svijeta korisničke podrške.

Zanima vas što još LiveAgent može učiniti? Pogledajte video u nastavku kako biste vidjeli cjeloviti tour našeg softvera za korisničku podršku.

Youtube video: LiveAgent Product Tour
Nazad na Integracije Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo